Momenteel ontwikkelt IO Interactive een nieuwe Hitman game voor de PC, de PlayStation 3 en de Xbox 360. In de game is Agent 47 behendiger en leniger dan voorheen, wat de speler meer mogelijkheden moet geven.
Robert
op 14-06-2011 om 16:52
[Niv: 206 / Exp: 10294]
Triest dit hoor... Dit is geen hitman. Waar is de oude gameplay. Ik dacht dat conviction geflopt was.
Gast (81.164.20.xxx)
op 14-06-2011 om 19:55
is dit dan geen oude gameplay voor jou mss? heeft veel weg van hitman 2 en is in mijn ogen nog steeds de beste hitman uitgebracht. Deze wordt zeker een topper!
Gast (84.193.114.xxx)
op 14-06-2011 om 20:40
ik zie wel een fout bij die vaas en wanneer hij die bewaker er mee uitschakeld dan is die vaas eigenlijk achter zijn hand wat niet kan
Gast (83.163.152.xxx)
op 14-06-2011 om 23:10
Hee Robertje, je weet dat je het nu over Splinter Cell hebt? Er is geen Hitman Conviction.
Robert maakt gewoon de statement dat het dom is dat IO kijkt naar Splinter Cell Conviction voor de nieuwe Hitman.
GekooktEi
op 15-06-2011 om 09:37
[Niv: 483 / Exp: 24134]
Robert, spring niet zo naar conclusies. Bedenk je nou alsjeblieft dat Hitman altijd dit actie-element heeft gehad... Goed, dat ledge hanging is enorm dom, maar verder zie ik in dit hele filmpje NIETS wat wijst dat je niet meer stealth KAN spelen.
Het verhaal is ook, iirc, dat 47 op de vlucht is, en dat je soms missies hebt waar hij onverwacht wordt belaagd, dan begin je de missie dus niet met je fibre wire en/of Silverballers maar moet je bijvoorbeeld een vaas gebruiken om iemand uit te schakelen. Human shielding is er ook altijd al geweest (en ziet er nu een stuk realistischer uit qua hoe de AI reageert), en een wall pressing kon het spel ook best gebruiken, ook gewoon voor het stealth element.
Gast (213.10.84.xxx)
op 15-06-2011 om 20:21
Als je dan schit jat van splinter cell, zorg dan op zijn minst dat de animaties goed zijn...