Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXbox ScarlettAppMisc    
15 December 2019 
(0) 
(0) 
14 December 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(8) 
13 December 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(1) 
(0) 
(6) 
(8) 
12 December 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 December 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
10 December 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(7) 
(1) 
(0) 
(6) 
(0) 
09 December 2019 
(2) 
(3) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
08 December 2019 
(2) 
(1) 
(1) 
(18) 
07 December 2019 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 December 2019 
(0) 
(9) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
05 December 2019 
(12) 
(2) 
(0) 
(1) 
(4) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
04 December 2019 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 December 2019 
(10) 
(12) 
Ancestors: The Humankind Odyssey
Tools Up!
Star Wars: Jedi: Fallen Order
Asterix & Obelix XXL3: The Crystal Menhir
Nieuws:

Isles of Adalar aangekondigd; invloeden van The Elder Scrolls


Door Redneckerz op 07-10-2019 om 15:08
Bron: Dark Side of Gaming

Het kleine Peakway Software uit Californiëw werkte sinds 2016 aan een game genaamd Isles of Arthanos: Een eerste-persoons RPG die duidelijk zijn invloed had uit The Elder Scrolls. De game bleef echter alleen bekend bij de ontwikkelaarscommunity, tijd dus om de game te hervormen en professioneel te introduceren, nu als Isles of Adalar.

Isles of Adalar wordt omschreven als een eerste-persoons en derde-persoons RPG waarbij co-op met vier spelers mogelijk is. Desondanks belooft Peakway dat tegenstanders qua moeilijkheidsgraad zich zullen aanpassen aan de tegenpartij, of je nu alleen speelt of met drie vrienden. De game kent de nodige invloeden uit The Elder Scrolls, zo zal je met verscheidende NPC's spreken via een dialoog gebaseerd tekst systeem. Op basis van je antwoorden zal men anders reageren. Als voorbeeld: Je zou een bandiet kunnen intimideren, maar als deze niet onder de druk van je bluf is, zal deze dat dan ook audio-visueel aan je doorgeven, waarna jij je voor kan bereiden op een aanstaand gevecht.

Peakway belooft dat de game mods zal ondersteunen en user generated content. Deze zal je kunnen maken met dezelfde tools als waarmee de game wordt gemaakt. Hun visie is dan ook een grote community op te zetten voor de game en daarin gaan zij een stap verder dan de meeste ontwikkelaars. Zo zullen zij ook extra content meeleveren die niet in de game aanwezig is, welke modders kunnen gebruiken voor hun eigen projecten. Isles of Adalar verschijnt in Juli volgend jaar voor de PC, en de eerste beelden hebben wij alvast binnen.









15:39  GRID scheurt voorbij in launchtrailer
14:41  Bethesda komt met Fallout collectie, maar niet voor jou
 Reacties (0)
Geen reacties gevonden

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
Isles of Adalar
Type:
Game
Releasedatum:
TBA 2020
Ontwikkelaar:
Peakway Software
Uitgever:
Peakway Software
Media:





Meer media