Ben te lui om het nog een keer te tikken dus even een snelle kopie.
De One heeft de laatste tijd ontzettend veel problemen, de PS4 extra opties krijgt door de hardware van AMD, de statement dat het 50% sneller is worden ook steeds harder en duidelijker gemaakt (ook door veel third part developers wordt dit met feiten ondersteund)
Ryse die naar beneden wordt gescaled zodat deze soepeler loopt. En dan komt dit er ook weer bij.
Ik hoop dat Microsoft hier iets tegen gaat doen Qua hardware staat het helaas al vast dus zullen zij de software maar goed optimaliseren, want zo als het er nu naar uit ziet vind ik dit echt jammer.
Dit kan de ontwikkeling van games tegenhouden aangezien de meeste developers het spel aanpassen op de zwakste schakel (hoewel we een andere trend kunnen verwachten de komende jaren door de hardware die nu gebruikt word).
@Topic
Het is een kleine kans dat het aan de enigne ligt, veel developers gaan de games naar beneden scalen om Microsoft niet tegen het verkeerde been aan te schoppen, hopelijk veranderd dit snel.
@Wapkaak
De hardware van de PS4 en One verschillen wel zodanig dat veel developers zeggen dat een game die op de one op 900p draait op 30 fps dat op 1080p kan doen met 60 fps op de PS4, dat vind ik een ontzettend groot verschil (dit kan nog worden verbeterd door betere API's en/of verbeteringen in de huidige software). Ik hoop dat Microsoft zich even achter de oren krabt en kijkt naar softwarematige verbeteringen. Ook Dead Rising 3 heeft veel problemen door de drivers van de One.
En nee mensen die erover zeuren vind ik niet zielig, ik zie liever dat beide console's het goed doen. Zie liever niet zoals het nu er naar uit ziet dat developers even 30fps of grafische kunstjes eruit halen omdat één partij dit niet aankan.
Gewijzigd door Disker op 28-09-2013 om 16:16