Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
27 Februari 2021 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Februari 2021 
(1) 
(2) 
(5) 
(0) 
(2) 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(13) 
(1) 
25 Februari 2021 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Februari 2021 
(6) 
(1) 
(0) 
(2) 
(5) 
(1) 
23 Februari 2021 
(0) 
(0) 
(3) 
(3) 
(2) 
(0) 
(1) 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
22 Februari 2021 
(0) 
(0) 
21 Februari 2021 
(0) 
(0) 
(3) 
20 Februari 2021 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
19 Februari 2021 
(7) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Februari 2021 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
17 Februari 2021 
(2) 
(2) 
(2) 
(0) 
16 Februari 2021 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(1) 
(0) 
15 Februari 2021 
(0) 
(1) 
14 Februari 2021 
(0) 
(0) 
(0) 
13 Februari 2021 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
12 Februari 2021 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 Februari 2021 
(5) 
(2) 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
10 Februari 2021 
(0) 
(11) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
09 Februari 2021 
(0) 
Little Nightmares II
Werewolf: The Apocalypse – Earthblood
Gamed Gamekalender Februari 2021
Immortals: Fenyx Rising - A New God
Nieuws:

Dark Souls 2 meer open dan origineel


Door Rene Groen op 09-07-2013 om 08:38
Bron: Digital Spy

Gamers die van een uitdaging houden kwamen met Dark Souls volledig aan hun trekken en volgend jaar krijgen zij wederom een pittige uitdagingen met Dark Souls 2.

Director Yui Tanimura geeft in een interview aan dat deze sequel een stuk meer open zal zijn dan diens voorganger. Kregen we in het origineel weliswaar de optie om bepaalde gebieden eerst te bezoeken, daar waren er ook secties afgezet en enkel toegankelijk na het vervullen van taken. Het is juist dit punt dat ditmaal anders aangepakt zal worden.
quote:
“We realise in Dark Souls 1 there were some certain orders, like ringing the bells or going to Anor Londo, which is not necessarily a bad thing. In Dark Souls 2, we’re hoping we can provide more freedom so things don’t have to necessarily be done in a certain order. We’re hoping that if the player tries hard enough, or are willing enough, they could even start halfway through the game, depending on how willing or how brave they are.”

Omdat we niet aan de hand worden genomen en één bepaalde lijn volgen zal de ervaring voor een ieder uniek zijn.


08:38  Microsoft wilde Zynga kopen?
08:38  Trailer Alien Rage
 Reacties (3)
 Pagina: 1
Weslii op 09-07-2013 om 08:56 [Niv: 167 / Exp: 8331]
In deel 1 had je ook een alternatieve route. Dan ging je als eerste naar New Londo Ruins.

insignificat op 09-07-2013 om 11:27 [Niv: 92 / Exp: 4590]
ik was gek op deel 1 maar ik moet toegeven dat de eerste playtrough even puzzelen was met die klokken

Disker op 09-07-2013 om 13:56 [Niv: 43 / Exp: 2141]
Eén van de beste games die ik op deze generatie heb mogen spelen. Hopelijk komt deze alsnog naar de next-gen consoles uit.

Steeds conflicterende berichten hierover.
Gezien wat de developer allemaal met de grapichs willen doen lijkt mij dit ook een mooie zet.

De orginele dark souls wilde al niet lekker draaien op deze generatie, of ze moeten de engine dusdanig hebben aangepast dat betere graphics mogenlijk zijn zonder alle fps drops.

Maar het blijft ook één van de weinige spellen die mij nog steeds vermaakt ondanks dat ik het tig keer heb uitgespeeld.
Tja soul level 700+ komt niet vanzelf
En ik ben vaak iemand die een spel neerlegd en er bijna niet meer naar omkijkt als ik iets 2 a 3 keer heb uitgespeeld.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Dark Souls II
Type:
Game
Releasedatum:
14-03-2014
Ontwikkelaar:
From Software
Uitgever:
Bandai Namco
Media:








Meer media