Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
17 Januari 2021 
(0) 
(6) 
(0) 
(0) 
16 Januari 2021 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 Januari 2021 
(0) 
(0) 
(12) 
14 Januari 2021 
(0) 
(1) 
(0) 
(11) 
(0) 
(1) 
(0) 
(2) 
(2) 
(5) 
13 Januari 2021 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
12 Januari 2021 
(0) 
(3) 
(1) 
(1) 
11 Januari 2021 
(9) 
(0) 
(5) 
(0) 
(1) 
10 Januari 2021 
(0) 
(1) 
09 Januari 2021 
(0) 
(3) 
(1) 
(1) 
(5) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
08 Januari 2021 
(2) 
(0) 
07 Januari 2021 
(1) 
(14) 
(4) 
(0) 
06 Januari 2021 
(1) 
(3) 
(0) 
(5) 
05 Januari 2021 
(6) 
(0) 
(0) 
(8) 
(3) 
(3) 
04 Januari 2021 
(1) 
(0) 
03 Januari 2021 
(0) 
(5) 
01 Januari 2021 
(8) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
31 December 2020 
(6) 
(1) 
30 December 2020 
(1) 
28 December 2020 
(1) 
(0) 
25 December 2020 
(1) 
24 December 2020 
(0) 
(0) 
(7) 
(15) 
(0) 
(1) 
23 December 2020 
(11) 
(0) 
22 December 2020 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 December 2020 
(0) 
(2) 
19 December 2020 
(1) 
(2) 
(0) 
(1) 
18 December 2020 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(12) 
17 December 2020 
(2) 
(0) 
(7) 
(3) 
(0) 
16 December 2020 
(0) 
(0) 
15 December 2020 
(5) 
(4) 
(0) 
14 December 2020 
(0) 
(9) 
(0) 
(8) 
(0) 
12 December 2020 
(15) 
(0) 
(6) 
(0) 
11 December 2020 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
Cyberpunk 2077
Gamed Gamekalender Januari 2021
Puyo Puyo Tetris 2
Haven
Nieuws:

Keuzes bepalen Bioshock Infinite verhaal


Door Rene Groen op 12-03-2012 om 10:30
Bron: Kotaku

Op 19 oktober is het lange wachten voorbij en mogen we aan de slag met BioShock Infinite, een verhaal waarin we te maken zullen krijgen met het maken van keuzes.

Ken Levine, studiohoofd van ontwikkelaar Irrational Games, laat weten dat het verhaal in de game iedere keer anders zal zijn wanneer we deze spelen. Reden hiervoor zijn de keuzes die we gedurende het spel moeten maken en een significante impact zullen hebben.
quote:
"Ik wil het niet presenteren op de schaal van BioWare, maar er zullen zeker veranderingen zijn."

Een voorbeeld wil Levine helaas niet noemen, het moet als een verrassing zijn voor gamers die hij niet van tevoren uit wil leggen. Wel wil hij een vergelijking maken met BioShock, waarbij je een weg zocht in de onderwaterstad Rapture nadat deze uiteen was gevallen.
quote:
"In deze game (Bioshock Infinite - Red.) kom je binnen en ben je als speler degene die het feest laat beginnen, of dit nu je doel was of niet. De wereld ontstaat omdat je er bent, niet door iets wat je wilt doen, maar het is het logische gevolg van de situatie."

Elders in het interview is te lezen dat je als speler niet altijd de heroïsche beslissingen zal nemen, in plaats daarvan kan het ook draaien om een eigen belang omdat je simpelweg uit de stad wil ontsnappen. Alles wat je echter doet kan dodelijke consequenties hebben, waardoor je wel degelijk na zult moeten denken over je keuzes.


10:31  'The Witcher 2 DLC voor 360 is lastig'
14:09  The Walking Dead naar PSN en XBLA
 Reacties (0)
Geen reacties gevonden

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
BioShock Infinite
Type:
Game
Releasedatum:
26-03-2013
Ontwikkelaar:
Irrational Games
Uitgever:
Take Two Interactive Benelux
Media:








Meer media