Na Final Fantasy XIII ontwikkelt Square-Enix nu Final Fantasy XIII-2 voor PlayStation 3 en Xbox 360. In dit vervolg krijgt Serah het gezelschap van een nieuwe hoofdrolspeler, terwijl ze de wereld verkent en een nieuw avontuur beleeft.
omit edoa
op 06-01-2012 om 11:08
[Niv: 6 / Exp: 301]
Het geluid dat die moogle maakt verpest alles. Wat een verwijfd schijtding is het geworden. Als die zo'n groot deel van het spel gaat worden ben ik des te meer geneigd om het te laten liggen. Konden ze geen inspiratie opdoen van FF9? Daar waren moogles tenminste cool.
dantekloon
op 06-01-2012 om 12:39
[Niv: 189 / Exp: 9429]
heb de game vandaag binnen gekregen
Ja de moogle zie je de hele game door, want het maakt deel uit van de battles.
als je een vijand tegen komt, beland je in een moogle clock, een kleine area waar je in kunt bewegen om een vijand een klap te kunnen geven om de eerste damage aan te richten in battles.
Gewijzigd door dantekloon op 06-01-2012 om 12:42
Brastin
op 06-01-2012 om 12:41
[Niv: 58 / Exp: 2921]
Snap niet dat ze het geluid ervan verandert hebben...
Icarax
op 06-01-2012 om 13:53
[Niv: 10 / Exp: 478]
XIII-2 heeft tenminste een Moogle. Stap vooruit t.o.v XIII.
Boogieboyz
op 06-01-2012 om 20:29
[Niv: 303 / Exp: 15154]
Tja eh sorry voor de zeikers hier maar ik zie (hoor?) niet wat hier mis mee is...
Onna76
op 06-01-2012 om 20:55
[Niv: 372 / Exp: 18579]
Ik hoor er ook niks mis aan. Ik kan eerlijk gezegd ook niet meer wachten op dit spel, hoor hoop goede berichten hierover, heb de Collector's Edition gereserveerd