Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
19 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
28 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
27 Maart 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Maart 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
WWE 2K24
South Park: Snow Day!
Gamed Gamekalender April 2024
Rise of the Ronin
Nieuws:

Max Payne 3 bespreekt vernieuwd bullet time


Door Rene Groen op 03-10-2011 om 14:56
Bron: IGN

De Max Payne titels werden om verschillende redenen enthousiast ontvangen, één van deze redenen was bullet time waarmee we onze kogels vertraagd afvuurden.

In gesprek met IGN laat art director Rob Nelson weten dat ontwikkelaar Rockstar Studios deze bullet time laat terugkeren, maar dan wel in een jasje die past bij de huidige tijd. Om het duidelijk te maken benoemt hij het vernieuwde bullet time als een choreografie van shooting en de manipulatie van tijd om de beste gunplay mogelijk te maken in een actiegame.

Met het gebruik van de RAGE engine en het Euphoria systeem reageert Max Payne nog beter op zijn omgeving. Zaken als zijn gewicht en het opvangen van de impact na een val spelen hierdoor een grotere rol, tegelijkertijd krijgen we als speler meer controle over hem bij het rennen en markeren van onze doelen.

Nelson geeft verder aan dat de kogels ieder een individueel model hebben, waardoor ze tevens een unieke impact hebben op de vijanden. De wapens zelf zijn hierbij eveneens zo accuraat mogelijk nagemaakt, waarbij de we de slider van het geweer bij iedere kogel terug zien glijden.

Met het bovenstaande leren we nog niet alles over bullet time, er zijn nog enkele features die de ontwikkelaar snel zal onthullen. Het doel is om uiteindelijk een verfijnd gevoel aan te brengen in een third-person shooter door een intense ervaring af te leveren. Of ze dit gaat lukken weten we vanaf maart 2012, dan moet de titel op de PC, PlayStation 3 en Xbox 360 verschijnen.



15:04  Uitstel voor Doctor Lautrec
14:31  Jak & Daxter krijgen HD Collectie?
 Reacties (5)
 Pagina: 1
Gast (94.226.214.xxx) op 03-10-2011 om 15:18
ik kijk er alvast naar uit must bye voor mij mijn exemplaar is al reeds besteld

Gast (178.229.144.xxx) op 03-10-2011 om 15:44
Word.nikss

Gast (83.82.52.xxx) op 03-10-2011 om 16:03
klinkt nice maar ik wil het eerst in de praktijk zien..

@ Gast (178.229.144.xxx) op 03-10-2011 om 15:44

Want? rock* maakt alleen nog maar goed uigedachte top kwaliteit titels die niet zommaar floppen dus wat jij zegt slaat nergens op.

Beretta-1992 op 03-10-2011 om 18:00 [Niv: 68 / Exp: 3412]
Dit gaat gewoon weer een rockstar topper worden!

It is what it is..

Gast (78.22.192.xxx) op 04-10-2011 om 13:01
Ik hoop op een zelfde evolutie in het gamen die MP1 destijds teweeg bracht.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Max Payne 3
Type:
Game
Releasedatum:
18-05-2012
Ontwikkelaar:
Rockstar Vancouver
Uitgever:
Take Two Interactive Benelux
Media:








Meer media