Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
24 Januari 2021 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
23 Januari 2021 
(5) 
(5) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
22 Januari 2021 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
21 Januari 2021 
(0) 
(0) 
(9) 
(1) 
20 Januari 2021 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
19 Januari 2021 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Januari 2021 
(3) 
(15) 
(1) 
(0) 
(3) 
17 Januari 2021 
(0) 
(10) 
(0) 
(0) 
16 Januari 2021 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 Januari 2021 
(0) 
(0) 
(13) 
14 Januari 2021 
(0) 
(1) 
(0) 
(11) 
(0) 
(1) 
(0) 
(2) 
(2) 
(6) 
13 Januari 2021 
(0) 
(0) 
(1) 
(2) 
12 Januari 2021 
(0) 
(3) 
(1) 
(1) 
11 Januari 2021 
(9) 
(0) 
(5) 
(0) 
(1) 
10 Januari 2021 
(0) 
(1) 
09 Januari 2021 
(0) 
(3) 
(1) 
(1) 
(5) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
08 Januari 2021 
(2) 
(0) 
07 Januari 2021 
(1) 
(14) 
(4) 
(0) 
06 Januari 2021 
(1) 
(3) 
(0) 
(5) 
05 Januari 2021 
(6) 
(0) 
(0) 
(8) 
(3) 
(3) 
04 Januari 2021 
(1) 
(0) 
03 Januari 2021 
(0) 
(5) 
01 Januari 2021 
(8) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
31 December 2020 
(6) 
(1) 
30 December 2020 
(1) 
28 December 2020 
(1) 
(0) 
25 December 2020 
(1) 
24 December 2020 
(0) 
(0) 
(8) 
(15) 
(0) 
(1) 
23 December 2020 
(12) 
(0) 
22 December 2020 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 December 2020 
(0) 
(3) 
19 December 2020 
(2) 
(2) 
(0) 
(1) 
18 December 2020 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(12) 
17 December 2020 
(3) 
(0) 
(7) 
Hitman 3
Scott Pilgrim vs. The World: The Game – Complete Edition
Cyberpunk 2077
Gamed Gamekalender Januari 2021
Nieuws:

Bioshock: Infinite legt nieuwe krachten uit


Door Rene Groen op 06-06-2011 om 08:50
Bron: MTV Multiplayer Blog

Na twee Bioshock delen zal het derde deel, Infinite geheten, zich dit keer niet onder de zeespiegel, maar juist ver erboven afspelen. Het is niet de enige verandering in het spel.

Ken Levine, hoofd van ontwikkelaar Irrational Games, legt namelijk uit dat de plasmids niet langer terug zullen keren. In plaats daarvan zal er gebruik gemaakt worden van vigors (kracht, energie) en nostrums (huismiddel, drankje), hetgeen niet zomaar gedaan is. Levine legt uit dat de introductie van deze nieuwe systemen de zwakheden van de plasmids eruit moet halen, hierbij zorgde Eve ervoor dat vrijwel iedere plasmid even krachtig was.

quote:
“You basically felt like ‘Well, if I fire this plasmid versus that plasmid, I can only get one round, where here I can get 50 rounds, but it’s much less powerful.’”


In tegenstelling moeten de vigors meer aan voelen als een traditioneel wapen, zo kun je er slechts een beperkt aantal met je mee dragen. Om je speelstijl echter aan te passen zijn er de nostrums, welke aanvoelen als de tonics uit de voorgaande delen. Toch is er een verandering, zo zijn er twee types: het stabiele type waarbij je weet wat het effect zal zijn en de variant hierop waarbij je kunt kiezen uit één van de vier karakter upgrades. Door veel van deze keuzes te maken gedurende de game zal je karakter steeds unieker worden.

Bioshock Infinite verschijnt in 2012 op de PC, PlayStation 3 en Xbox 360.


08:55  [E3] Prototype 2 toont nieuwe beelden
08:37  DLC plannen Duke Nukem bekend?
 Reacties (3)
 Pagina: 1
Gast (178.228.230.xxx) op 06-06-2011 om 12:59
ben benieuwd

gompy222 op 06-06-2011 om 14:14 [Niv: 84 / Exp: 4212]
klinkt in elk geval heel goed.

Jord-O op 06-06-2011 om 14:33 [Niv: 153 / Exp: 7628]
jammer, plasmids waren fucking cool!

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
BioShock Infinite
Type:
Game
Releasedatum:
26-03-2013
Ontwikkelaar:
Irrational Games
Uitgever:
Take Two Interactive Benelux
Media:








Meer media