Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXbox ScarlettAppMisc    
20 September 2019 
(0) 
(0) 
(3) 
19 September 2019 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
18 September 2019 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
17 September 2019 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
16 September 2019 
(0) 
(0) 
(13) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(10) 
15 September 2019 
(0) 
(0) 
14 September 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(4) 
13 September 2019 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
12 September 2019 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
11 September 2019 
(0) 
(0) 
(7) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 September 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
09 September 2019 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
08 September 2019 
(0) 
07 September 2019 
(1) 
(0) 
(14) 
(7) 
(1) 
(3) 
(0) 
(2) 
06 September 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
05 September 2019 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(5) 
(1) 
(0) 
(0) 
(5) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(1) 
eFootball Pro Evolution Soccer 2020
NBA 2K20
Gears 5
WRC 8
Preview:

Sacred 2: Fallen Angel


Door Joni Philips op 02-07-2008 om 11:19
Bron: Gamed

In 2004 lanceerde Ascaron Entertainment de Hack & Slash RPG Sacred op de PC. Ascaron bereidt momenteel Sacred 2: Fallen Angel voor, deze titel verschijnt eind 2008 op de PC, de PlayStation 3 en de Xbox 360.

Sacred 2: Fallen Angel is eigenlijk een voorloper van Sacred. De game begint in het Ancaria van 2000 jaar geleden. Het land werd ooit geregeerd door de Seraphim, dankzij hun controle over de T energie, wat de levenskracht van de planeet is. Ze verloren echter hun interesse in de wereld en ze leerden de High Elves om de T energie te gebruiken. Sindsdien zijn de High Elves de belangrijkste kracht geworden. Ze strijden nu echter onderling. De adel en de kerk vechten elk om de controle van de energie. Tegelijk proberen andere rassen de T energie te stelen om zelf het belangrijkste ras te worden. Door deze strijd evolueert de T energie, waardoor het land veroverd wordt door chaos.


De speler moet kiezen tussen het versterken van de chaos of het genezen van het land. Deze keuze maak je door te kiezen tussen de Light en Shadow campagne. Beide campagnes passeren ongeveer dezelfde paden, maar de doelen in het spel liggen sterk uit elkaar. In de ene campagne moet je bijvoorbeeld iemand verdedigen en in de andere hem vermoorden. Na het kiezen van een pad moet je kiezen uit vijf klassen. De game telt zes verschillende klassen waarbij de Seraphim enkel beschikbaar is voor Light en de Inquisitor alleen voor Shadow. De ene is namelijk puur goed en de andere puur kwaad. De cyborg Temple Guardian, de magische High Elf, de ondode Shadow Warrior en het natuurwezen Dryad zijn beschikbaar bij beide campagnes.

Met je personage reis je dan door de wereld van Ancaria op zoek naar nieuwe missies. Om te reizen kun je tevens een paard gebruiken. Elke klasse heeft een eigen type rijdier, je kunt een klasse dus herkennen aan zijn rijdier. Tijdens de game verken je vooral kerkers en voer je missies uit. Dit komt vooral neer op vechten waarvoor jouw personage steeds de nodige vaardigheden heeft. Bij elke klasse begin je met een tiental verschillende vaardigheden. Dat aantal breidt verder uit door te stijgen in level. Je moet natuurlijk wel eerst ervaringspunten verdienen door vijanden te doden. De vaardigheden kunnen ook aangepast worden aan je eigen smaak. Zo worden ze sterker of effectiever tegen bepaalde vijanden. Het zorgt er ook voor dat twee personages van dezelfde klasse toch kunnen verschillen qua vaardigheden.


De game beschikt ook over een coöperatieve multiplayer waarbij je met een simpele druk op de knop een andere speler uitnodigt om mee te spelen. Je speelt dan samen verder vanaf het punt waarop de eerste speler zat. De tweede speler mag alle voorwerpen en ervaring die hij verzamelt wel houden voor zijn game. Het loont dus om de moeilijkere kerkers samen aan te pakken in plaats van eindeloos te trainen. De AI van de vijanden stijgt wel om het oneerlijke voordeel van de speler aan te pakken. Op de PC kun je met zestien spelers werken, op de Xbox 360 en de PlayStation 3 met vier. Het resultaat kunnen we eind 2008 bewonderen op de PC, de PlayStation en de Xbox 360.


13:09  Eerste nummers van Rock Band 2 bekend
11:00  Namco ontkent SC IV installatie geruchten
 Reacties (4)
 Pagina: 1
Gast (194.8.62.xxx) op 02-07-2008 om 12:23
De eerste Sacred was echt verschrikkelijk onstabiel... Gamecrashes, savefiles die gewoon verdwijnen, charfiles die gedelete worden... Dus na een weekend met die frustratie te kampen, moet ik van een eventueel tweede deel toch niet weten. Spel ziet er tevens ook niet uit ;p

Gast (83.84.209.xxx) op 02-07-2008 om 14:01
Nou, misschien had jij die problemen in de 1e weken na release, maar ik heb er geen last van gehad. Vond
Sacred geweldig.. niet zo goed als Diablo, maar kwam
op een heel aantal vlakken erg dichtbij!

lego op 13-07-2008 om 12:36 [Niv: 0 / Exp: 23]
best gaaf

Gast (84.31.251.xxx) op 18-07-2008 om 01:49
is dit niet een soort vsn World of Warcraft ofzo??

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Sacred 2: Fallen Angel
Type:
Game
Releasedatum:
05-06-2009
Ontwikkelaar:
Ascaron
Uitgever:
Deep Silver
Media:








Meer media