Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
20 Juli 2024 
(6) 
(0) 
(0) 
19 Juli 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Juli 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 Juli 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(1) 
(1) 
(1) 
16 Juli 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 Juli 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
13 Juli 2024 
(14) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 Juli 2024 
(0) 
(0) 
(6) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 Juli 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
09 Juli 2024 
(1) 
(0) 
08 Juli 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
07 Juli 2024 
(0) 
06 Juli 2024 
(1) 
(0) 
05 Juli 2024 
(0) 
(3) 
04 Juli 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 Juli 2024 
(0) 
(2) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 Juli 2024 
(3) 
(1) 
(5) 
(0) 
01 Juli 2024 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(1) 
(2) 
(3) 
28 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
27 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Juni 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 Juni 2024 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Juni 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
22 Juni 2024 
(7) 
21 Juni 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
20 Juni 2024 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
19 Juni 2024 
(0) 
(1) 
SCHiM
Luigi's Mansion 2 HD
Beyond Good & Evil 20th Anniversary Edition
Gamed Gamekalender Juli 2024
Nieuws:

Grootte van Assassins Creed Shadows map doet denken aan Origins


Door Rene Groen op 12-06-2024 om 17:05

Groot, groter, grootst. De map in Assassin's Creed games leek steeds groter te worden als we kijken naar Origins, Odyssey en Valhalla. De vraag is nu wat dit betekent voor het aankomende Shadows en voor velen is er goed nieuws; we hoeven geen overtreffende trap voor 'grootst' te verzinnen.

In gesprek met Video Games Chronicle laat Ubisoft Quebec’s Simon Lemay-Comtois weten dat de map vergelijkbaar is met die van Origins. Hoewel deze nog altijd behoorlijk groot was lijkt het in ieder geval kleiner te worden dan in de latere games.
quote:
“Het verhaal waarop we ons concentreren, speelt zich vooral af in centraal Japan, dus we breiden niet helemaal uit naar heel Japan. Daarom wisten we dat we een globaal idee hadden voor het gebied dat we wilden bestrijken. Er gebeurt dus iets belangrijks in Kyoto, er gebeurt iets belangrijks in Osaka, Azuchi – we hebben deze plaatsen nodig, dus hoe trouw kunnen we zijn aan deze kastelen, want ze zijn erg interessant, dus bouwen we die kastelen uit, ze hebben een hele grote voetafdruk.

En dan denken we na over hoeveel van de wereld we nodig hebben tussen die kastelen, zodat het geloofwaardig wordt en aanvoelt als een avontuur als je ertussen beweegt, en er geen echte vier dagen paardrijden nodig zijn om van de ene naar de andere kant te komen. Het is dus nogal een lastige zaak om te ontwikkelen, maar uiteindelijk vinden we onze basis met de soorten steden en kastelen die we willen vertegenwoordigen en dat is wat de omvang van onze wereldkaart rechtvaardigt."

Assassin's Creed Shadows verschijnt op 15 november voor de PC, PlayStation 5 en Xbox Series.



17:14  Life is Strange: Double Exposure weken eerder te spelen bij duurste versie
16:53  Dragon Age: The Veilguard draait minder om open wereld, meer om missies
 Reacties (0)
Geen reacties gevonden

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
Assassin's Creed Shadows
Type:
Game
Releasedatum:
15-11-2024
Ontwikkelaar:
Ubisoft
Uitgever:
Ubisoft
Media:





Meer media