Na een tijd van geruchten besloot Ubisoft gisteravond om Assassin's Creed: Mirage dan eindelijk aan te kondigen. Details werden echter niet gedeeld, hiervoor moeten we geduld opbrengen tot 9 september. Of toch niet?
[Update] Alvorens we vanavond meer horen over de game tijdens de Ubisoft Showcase is er een nieuw plaatje van de game gelekt.

Ook zegt insider Adrien Perea iets meer te weten over de game, namelijk dat het hoofdverhaal zo'n zeventien tot twintig uur beslaat.
[Eerdere berichtgeving] Assassin's Creed leaker j0nathan zegt meer over de game te weten en deelt dit deze informatie met ons. Afgaande op zijn informatie probeert Ubisoft wederom een grote menigte te creëren, net zoals in Assassin's Creed Unity uit 2014. Destijds had dit niet het gewenste effect omdat het zorgde voor prestatieproblemen.
Andere informatie die naar voren komt is dat Bagdad de enige stad zal zijn in de game en is verdeeld in een viertal regionen met ieder een eigen baas. Ondanks de stedelijke setting komen we ook woestijnen, oases en rivieren tegen.
Terugkerend zijn de werpmessen, evenals de verstopplekken op de daken. Uiteraard staat ook parkour wederom centraal, waarbij we lantaarns kunnen gebruiken om snel om een hoekje te kunnen gaan of op een gebouw kunnen klimmen. Als laatste leren we nog dat sommige sluipmoorden in slow-motion worden weergegeven.

|