Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
27 November 2020 
(2) 
26 November 2020 
(9) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
25 November 2020 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(3) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
24 November 2020 
(4) 
(1) 
(0) 
(3) 
(2) 
(1) 
(0) 
23 November 2020 
(6) 
(1) 
(0) 
(2) 
(4) 
22 November 2020 
(1) 
(0) 
21 November 2020 
(0) 
(6) 
(0) 
(3) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
20 November 2020 
(3) 
(1) 
(1) 
(0) 
(3) 
19 November 2020 
(3) 
(1) 
(3) 
(0) 
(8) 
(0) 
(10) 
(0) 
18 November 2020 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(10) 
(6) 
17 November 2020 
(7) 
(6) 
(5) 
(1) 
(0) 
(2) 
(3) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
16 November 2020 
(0) 
(0) 
(7) 
(1) 
(0) 
15 November 2020 
(7) 
(2) 
(0) 
14 November 2020 
(1) 
(0) 
13 November 2020 
(2) 
(0) 
(0) 
(8) 
(0) 
12 November 2020 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
11 November 2020 
(14) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(3) 
(1) 
(0) 
(10) 
10 November 2020 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 November 2020 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(1) 
(0) 
08 November 2020 
(1) 
(16) 
(0) 
(0) 
07 November 2020 
(3) 
(5) 
(3) 
(0) 
(3) 
(0) 
(5) 
(5) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 November 2020 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Spider-Man: Miles Morales
Spider-Man: Remastered
Serious Sam Collection
Devil May Cry 5: Special Edition
Nieuws:

Halo Infinite bevat coöp voor twee spelers, ontwikkelaar gaat in op kritiek


Door Rene Groen op 26-07-2020 om 12:34

Na de presentatie van Halo Infinite bij de Xbox Showcase bleven gamers achter met gemengde gevoelens en de nodige vragen. Ontwikkelaar 343 Industries probeert nu meer duidelijkheid te verschaffen.

Ondanks geruchten zal Halo Infinite geen coöperatieve splitscreen bevatten voor vier spelers. In plaats daarvan is dit aantal gehalveerd, er is namelijk wel coöperatieve splitscreen voor twee spelers aanwezig, online is dit beschikbaar voor vier spelers. Jerry Hook, het hoofd van design bij de studio, geeft hier op Twitter duidelijkheid over.

Als we het dan toch over geruchten hebben; een tweede gerucht was dat de multiplayer van Halo Infinite vertraging opgelopen zou hebben. Aangezien de ontwikkelaar nog geen informatie over een multiplayer heeft gedeeld en zich bij de Xbox Showcase op de singleplayer richtte beweerden sommige media dat dit zou komen omdat de multiplayer pas later zou worden toegevoegd. Onzin, aldus 343 Industries Community Director Brian Jarrard.

Volgens Windows Central is toch meer aan de hand, zo zeggen zij van bronnen vernomen te hebben dat de multiplayer van Halo Infinite free-to-play zal zijn, net als dat Call of Duty: Warzone speelbaar is zonder Call of Duty: Modern Warfare te kopen. Het is dus mogelijk dat de campaign en de multiplayer op aparte clients draaien, waarbij ze wel tegelijkertijd worden uitgebracht.

Het laatste wat niet onbesproken mag blijven zijn de graphics die volgens velen niet next-gen genoeg zouden zijn. In een Q&A sessie gaat studiohoofd Chris Lee in op deze kritiek, zo komt hij met de volgende opmerking:
quote:
"In reactie op de graphics, ik hoop dat mensen de kans krijgen om onze 4K-streaming assets te bekijken omdat dit het spel in zijn volle getrouwheid laat zien. We zijn nog altijd bezig met de ontwikkeling en we hebben wat poetswerk en afstemming waar het team aan werkt om later dit jaar het volledige potentieel van onze ervaring naar onze fans te brengen. We zijn zeer enthousiast over de ambitie van onze titel, van deze open, uitgebreide campagne, en we zullen ervoor zorgen dat deze gepolijst en klaar voor gebruik is wanneer fans de game later dit jaar in handen krijgen.

De gameplay-demo is een goed voorbeeld van hoe we op de Xbox Series X werken, draaiende met een solide 60 frames per seconde met een resolutie tot 4K. We brengen de meest natuurgetrouwe ervaring die we ooit hebben gemaakt. We kunnen meer dan tien keer de verwerkingskracht per pixel in vergelijking met Halo 5, wat ons in staat stelt om deze ervaring te creëren die anders is dan alles wat we eerder in Halo hebben gehad. In Halo Infinite hebben we veel geavanceerde renderingtechnieken gebruikt met dank ook de enorme kracht van de Xbox Series X.

Muziek is ook ongelooflijk belangrijk voor Halo en voor onze fans, en ik ben erg opgewonden dat we na Curtis Schweitzer, een componist waar we vorig jaar over spraken op de E3, onze tweede componist hebben aangekondigd die zich bij Curtis voegt, namelijk Gareth Coker. Zowel Gareth als Curtis hebben fantastisch werk geleverd en tijdens de demo van vandaag heb je een deel van de muziek kunnen ervaren waaraan Gareth heeft gewerkt. We hebben ook onze audio-engine geüpgraded om een nieuw akoestisch systeem te creëren en veel extra verwerkingskracht en streamingkracht te benutten met de Xbox Series X om de speler echt te kunnen omringen in een veel realistischere audio-ervaring."



05:34  Doritos verklapt: volgende Call of Duty is Black Ops Cold War
11:52  Spreid je vleugels in The Falconeer
 Reacties (3)
 Pagina: 1
Gast (84.85.46.xxx) op 26-07-2020 om 17:16
kijk ff digital foundry, het ligt hier aan de belichting. ik hoop echt van harte dat dit word opgelost...... want de belichting en dus hopelijk straks ray tracing moet de oplossing gaan bieden, desnoods in 1440^P

Gast (91.87.46.xxx) op 27-07-2020 om 12:37
Dat was de xbox fanboy van het team die dit meldde hoor.
Richard zijn reactie zei me genoeg.
Het was gewoon slecht.

Het lag niet aleen aan de belichting...
Textures waren slecht, model van de vijand helemaal geen details, texture popin in de verte
Idd dan nog slechte belichting.

Ondanks als hun marketingspraat van hun superieure console en 12 tf neig ik toch meer naar de ps5/pc combo

Gast (107.161.23.xxx) op 02-08-2020 om 13:25
Nee, want al die dingen werden flets DOOR de belichting. Stumperd.

 Pagina: 1

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
Halo Infinite
Type:
Game
Releasedatum:
TBA 2021
Ontwikkelaar:
343 Industries
Uitgever:
Microsoft
Media:
Geen media gevonden