Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
27 Februari 2021 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
26 Februari 2021 
(1) 
(2) 
(6) 
(0) 
(2) 
(2) 
(0) 
(2) 
(0) 
(2) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(13) 
(1) 
25 Februari 2021 
(3) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
24 Februari 2021 
(6) 
(1) 
(0) 
(2) 
(5) 
(1) 
23 Februari 2021 
(0) 
(0) 
(3) 
(3) 
(2) 
(0) 
(1) 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
22 Februari 2021 
(0) 
(0) 
21 Februari 2021 
(0) 
(0) 
(3) 
20 Februari 2021 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
19 Februari 2021 
(7) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Februari 2021 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
17 Februari 2021 
(2) 
(2) 
(2) 
(0) 
16 Februari 2021 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
(1) 
(0) 
15 Februari 2021 
(0) 
(1) 
14 Februari 2021 
(0) 
(0) 
(0) 
13 Februari 2021 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
12 Februari 2021 
(0) 
(0) 
(5) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 Februari 2021 
(5) 
(2) 
(4) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
10 Februari 2021 
(0) 
(11) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
09 Februari 2021 
(0) 
Little Nightmares II
Werewolf: The Apocalypse – Earthblood
Gamed Gamekalender Februari 2021
Immortals: Fenyx Rising - A New God
Nieuws:

Microsoft duikt in op de Velocity Architecture van de Xbox Series X


Door Rene Groen op 15-07-2020 om 16:23

Microsoft is met een video ingegaan op de Velocity Architecture van de Xbox Series X. Hoewel het om een hoop technische termen gaat leren we onder andere dat de SSD veertig maal sneller is dan bij de Xbox One en speciaal gemaakt is voor langdurig gebruik, in tegenstelling tot de SSD's voor PC's.

Een andere feature is Hardware Accelerated Decompression, een mooie term om aan te geven dat ze gamebestanden kunnen comprimeren zodat het minder schuifruimte inneemt zonder kwaliteitsverlies. Eveneens technisch is New DirectStorage API, wat erop neerkomt dat ontwikkelaars tools hebben om laadtijden te reduceren, denk aan fast travel binnen een game. Als laatste is er nog Sampler Feedback Streaming, een manier om textures binnen een game te optimaliseren, afhankelijk van hoe ver je er vanaf staat. Voor een meer technische uitleg verwijzen we jullie graag naar Xbox Wire.

De Xbox Series X moet later dit jaar verschijnen, op 23 juli laten ze ons in een presentatie nader kennis maken met de first-party titels die ze voor ons in petto hebben.



16:29  Hideo Kojima vastgelegd op Cyberpunk 2077 artwork
16:09  DiRT 5 deelt nieuwe details
 Reacties (2)
 Pagina: 1
Gast (78.23.49.xxx) op 15-07-2020 om 20:37
hell ya baby, het monster ontwaakt.

darth veger op 15-07-2020 om 20:53 [Niv: 139 / Exp: 6938]
Nu moeten er wel een beetje leuke games op al dat moois uitkomen. Ik kijk uit naar wat ze gaan presenteren

 Pagina: 1

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.


Titel:
Xbox Series X/S
Type:
Hardware
Releasedatum:
10-11-2020
Ontwikkelaar:
Microsoft
Uitgever:
Microsoft
Media:








Meer media