Na het debacle dat WWE 2K20 heet kon besloot 2K games om dit jaar geen game in de reeks uit te brengen en een zijpad te nemen met WWE 2K Battlegrounds. In de tussentijd nemen ze extra tijd om aan WWE 2K22 te werken en executive producer Patrick Gilmore gaat alvast in op diens komst.
In een Reddit Ask Me Anything sessie ging Gilmore in op vragen van fans en legt hij zijn visie uit voor de toekomst van het spel:
quote: "We kijken naar geliefde eerdere games zoals No Mercy of Smackdown: Here Comes the Pain, samen met de beste franchise-afleveringen en modernere worstel- en vechtgames om een geheel nieuwe filosofische basis voor de game te bouwen. Mensen die hopen dat we het besturingsschema of de filosofie van een van hun favoriete games holistisch overnemen, zullen waarschijnlijk teleurgesteld zijn; we proberen de beste ideeën die er zijn te combineren in een geheel nieuwe worstelervaring die een nieuwe standaard zet."
Gilmore voegt eraan toe dat er drie belangrijke pilaren zijn waar het team zijn focus op legt: toegankelijkheid, diepte en worstelervaring. Anders gezegd: het spel moet simpel op te pikken zijn voor de casual speler en tegelijkertijd diep genoeg voor de hardcore fans.
Alle antwoorden op de gestelde vragen zijn hier terug te lezen.
|