Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
02 Juni 2020 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 Juni 2020 
(13) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
31 Mei 2020 
(0) 
(0) 
(0) 
(9) 
30 Mei 2020 
(1) 
(2) 
(0) 
(0) 
(15) 
(0) 
(7) 
29 Mei 2020 
(7) 
(0) 
(13) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(3) 
28 Mei 2020 
(11) 
(0) 
(15) 
(5) 
(0) 
(0) 
(1) 
27 Mei 2020 
(17) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(1) 
26 Mei 2020 
(0) 
(0) 
(3) 
(14) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
25 Mei 2020 
(0) 
(2) 
(1) 
(10) 
24 Mei 2020 
(0) 
(14) 
23 Mei 2020 
(5) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 Mei 2020 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(1) 
(7) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
21 Mei 2020 
(0) 
(7) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
20 Mei 2020 
(5) 
(0) 
(0) 
(1) 
(7) 
(3) 
19 Mei 2020 
(5) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(3) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 Mei 2020 
(6) 
(2) 
(1) 
(0) 
(2) 
17 Mei 2020 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(4) 
16 Mei 2020 
(3) 
(12) 
(1) 
(2) 
(3) 
(0) 
15 Mei 2020 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Maneater
Minecraft Dungeons
Gamed Gamekalender Juni 2020
Mafia II: Definitive Edition
Nieuws:

Ex-Respawn medewerkers richten Gravity Well op


Door Rene Groen op 13-05-2020 om 16:06

Jon Shiring en Drew McCoy werkten eerder bij Infinity Ward en Respawn Entertainment, alwaar ze hielpen als titels Titanfall en Call of Duty. Nu besluiten het duo om hun krachten te bundelen onder de studionaam Gravity Well.

Dat er juist in deze tijd een nieuwe studio is opgericht mag bijzonder worden genoemd, het duo werkt namelijk op afstand door het coronavirus. In de toekomst zal dit niet veranderen, ze zien het namelijk als een vorm van vrijheid, een manier om een divers team samen te stellen dat niet gehinderd zal worden door één locatie of problemen rondom werkvisums. Of zoals ze het zelf zeggen: "We willen de beste talenten uit de industrie werven, ongeacht waar je woont."

Gravity Well wil nieuwe projecten realiseren voor de PC, PlayStation 5 en Xbox Series X, gebruikmakend van een klein team dat uit 80 tot 85 medewerkers bestaat. De oprichters zien een groter team als een nadeel, beslissingen duren dan langer en het heeft impact op de creativiteit. Tevens geven ze aan dat een ieder die bij de studio werkt creatieve vrijheid heeft, dat gezondheid onder medewerkers hun topprioriteit is en dat ze een anti-crunch studio zijn.

Hoewel ze ontwikkeling op afstand toejuichen zal er uiteindelijk wel een thuisbasis in Los Angeles worden opgezet nadat de huidige pandemie is afgelopen.


16:21  Sony toont PS5 animatie voor first-party titels
15:58  Mortal Kombat met Aftermath trailer
 Reacties (0)
Geen reacties gevonden

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.