Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCVRNintendo SwitchNintendo Switch 2Playstation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
16 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
14 Juni 2025 
(0) 
13 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
12 Juni 2025 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 Juni 2025 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
10 Juni 2025 
(0) 
(0) 
09 Juni 2025 
(3) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(4) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
07 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
06 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
05 Juni 2025 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
Nintendo Switch 2 - Welcome Tour
Gamed Gamekalender Juni 2025
The Precinct
Nintendo Switch 2 - De games
Nieuws:

Treyarch reageert op werkcondities


Door Rene Groen op 27-06-2019 om 15:30
Bron: Dual Shockers

De website Kotaku kwam gisteren met een uitgebreid artikel over de werkcondities bij ontwikkelaar Treyarch, de studio achter de Call of Duty: Black Ops serie. Te lezen is dat de studio al enkele jaren vast blijft houden aan langdurige werkdagen en slechte werkcondities.

In een interne e-mail spreken de twee hoofden van de studio, Dan Bunting en Mark Gordon, zich nu uit over de berichtgevingen. Het duo zegt het welzijn van hun medewerkers erg belangrijk te vinden en ze maken plannen om de werk/levensbalans te verbeteren door veranderingen door te voeren aan verschillende elementen, geassocieerd met hoe ze games maken.
quote:
Team:

Today, Kotaku published a story that explores a number of reported behind-the-scenes issues in Black Ops 4 development. The first and most important statement that we want to make to the team is that, as managers of this studio, we take the well-being of every single individual working here very seriously.

We have a vision for the future of this studio that includes significant improvements to work/life balance, and we plan to achieve that through better project planning, streamlined production processes, and rigorous decision-making timelines. It is also our intention to maintain our commitment to increased transparency.

Getting there will require time, hard work, and commitment — most of all, it will require open communication. If you ever feel like your needs aren’t being met, please do not hesitate to communicate actively with your manager. No one should ever feel like they don’t have options, can’t talk openly, or that the only choice is to take their concerns to the public. These conversations should always start with an honest dialogue with your department manager, and if that’s not working, feel free to reach out to one of us.

Game development is a wildly complex art and it requires a diverse set of people and skill sets to do it successfully. It’s important for all of us to foster a studio culture that treats all team members with respect.

We appreciate the contributions made by all parts of the team in the name of the games we make.

Sincerely,

Dan & Mark

In de berichtgeving van Kotaku komen ontwikkelaars van Treyarch aan het woord die onthullen dat de medewerkers onder een enorme druk stonden voordat Black Ops 4 op de markt kwam. Met name QA testers werden slecht behandeld en ondanks de brief van de studiohoofden is het natuurlijk maar de vraag of we daadwerkelijk veranderingen zullen zien.


15:39  Kratos keerde bijna niet terug in God of War
14:55  Astral Chain blijkt toch geen trilogie
 Reacties (0)
Geen reacties gevonden

 Reageer
Om te reageren op artikelen hoef je niet geregistreerd te zijn.
Om het forum te gebruiken is registreren echter wel verplicht.