Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlaystation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
25 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
24 April 2024 
(0) 
(0) 
23 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
22 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
21 April 2024 
(0) 
20 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
19 April 2024 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
18 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
17 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
16 April 2024 
(0) 
(0) 
(1) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
15 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(2) 
13 April 2024 
(7) 
(0) 
(0) 
12 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
11 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
10 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
09 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
08 April 2024 
(0) 
(2) 
(0) 
06 April 2024 
(2) 
(0) 
(0) 
(1) 
05 April 2024 
(1) 
(0) 
(2) 
04 April 2024 
(3) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
03 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(1) 
(0) 
(0) 
(0) 
02 April 2024 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
(0) 
01 April 2024 
(1) 
(0) 
(3) 
30 Maart 2024 
(1) 
(0) 
Stellar Blade
TopSpin 2K25
WWE 2K24
South Park: Snow Day!
Nieuws:

Kojima is bang: The Phantom Pain te groot?


Door Rene Groen op 06-03-2014 om 10:02
Bron: IGN

Binnenkort verschijnt Metal Gear Solid V: Ground Zeroes, een proloog op The Phantom Pain. Deze inleiding op het grotere geheel kreeg eerder kritiek te verduren dat het te snel uit te spelen zou zijn, maar dit lijkt zeker niet het geval voor diens grotere broer.

Eerder al gaf Hideo Kojima aan dat The Phantom Pain honderden malen groter zou zijn dan Ground Zeroes. Dit zorgt blijkbaar ook voor een angst bij de bedenker van de serie, zo is hij bang dat gamers zullen gaan klagen dat ze het spel niet uit kunnen spelen omdat het simpelweg veel te groot is. Verdere uitspraken wil hij hier nog niet over doen, het aantal missies blijft bijvoorbeeld nog geheim, maar hij geeft wel aan dat het er velen zijn.

Over Ground Zeroes geeft Kojima aan dat het niet draait om het eenmaal uit spelen van het verhaal, noch om het uitspelen van een missie. Het draait om het terugkeren naar de game en nieuwe elementen en routes te ontdekken, alsmede nieuwe manieren om de game te kunnen spelen. Hoewel bekend is dat Ground Zeroes op 20 maart beschikbaar zal zijn blijft een datum voor The Phantom Pain vooralsnog onbekend.


10:06  GTA V krijgt een Event Weekend
08:12  Wii U Virtual Console - Week 40
 Reacties (20)
 Pagina: 1
Gast (188.88.207.xxx) op 06-03-2014 om 10:07
Kojima is bang maar solid hich niet;)

Gast (109.132.58.xxx) op 06-03-2014 om 11:01
ok die game koop ik al niet dan... ik hou niet van te grote games.

Gast (145.117.226.xxx) op 06-03-2014 om 11:34
Solid Hich is niet bang, maar gast(109.132.58.xxx) wel.


Solid souuuuffffff }>

Gast (83.117.224.xxx) op 06-03-2014 om 12:44
De zinsnede," alsmede nieuwe manieren om de game te kunnen spelen." Verraadt direct hoe Kojima de lengte van zijn spel berekent. Nieuwe routes betekent vast zoiets onbenulligs als linksom de boom, rechtsom de boom. Door het huis versus langs het huis etc.

Rare vogels, die Japanners.

Rene Groen (Eindredacteur) op 06-03-2014 om 12:46 [Niv: 747 / Exp: 37333]
Precies wat je zegt. Als ik eenmaal de ervaring heb meegemaakt vind ik het leuk om collectibles te zoeken, maar een missie op vijf verschillende manieren uitspelen boeit me een stuk minder.

Gast (109.132.58.xxx) op 06-03-2014 om 12:58
ah op die manier!, ja dan ga ik de game toch wel kopen denk ik.

Xavior op 06-03-2014 om 13:08 [Niv: 121 / Exp: 6068]
Ik denk dat Hideo doelt op het feit dat veel games ongeveer 5 tot 8 uur lang zijn. Als hij een spel heeft gemaakt van 30 uur kan hij inderdaad wel eens te horen krijgen dat veel mensen het einde nooit te zien krijge. Persoonlijk kunnen sommige games mij niet lang genoeg duren zoals Mgs en yakuza.

darth veger op 06-03-2014 om 14:34 [Niv: 139 / Exp: 6949]
Dat hele "replay" gebeuren moet ik nog maar zien. Er zijn maar weinig spellen die me genoeg boeien om ze nog een keer te spelen.

Mooi voorbeeld is Hitman, grote sandbox levels met een echte mega zooi aan opties om je doel te doden. Ik praat dan ook over Blood Money, Absolution is dan veel dichter vergeleken met Blood Money.

In MGS V moet het dan ook makkelijk zijn om missies opnieuw te doen of dat je er wel iets leuks voor terug krijgt.
En dat hij zo mega groot is boeit mij niet zo erg, zolang het niet vol zit met "fillers" die er alleen maar zijn zodat ze belangrijke plot-punten kunne uitstellen en de game dan zo oneerlijk groot maken.


Och, elke Metal Gear Solid game heeft wel iets goeds en slechts maar wat we nooit hebben is een slechte Metal Gear Solid game.

Gast (62.140.132.xxx) op 06-03-2014 om 15:22
Ik heb liever lange games dan te korte, krijg je tenminste waar voor je geld

Disker op 06-03-2014 om 15:24 [Niv: 43 / Exp: 2141]
Kojima is weer net zoals voorgaande games weer goed bezig met grote uitspraken en teveel media. Het spel komt nog lang niet uit. Ook heeft hij al gezegd dat het spel zeer schokkende beelden kan bevatten net zoals MGS GZ, dat hij geen zin meer heeft in het spel etc etc.
Ach dit doet hij al Sinds deel 1, maar dit is niet altijd goed voor het spel en Kojima zelf.

Lekker aan de game blijven werken en een half jaartje van te voren rustig met info over de game komen. Ik twijfel er niet aan dat het een goede game zal worden, ben wel van van het nieuwe donkere sfeertje en wat lugubere gameplay/verhaal dan dat van de vorige games.


Nelus op 06-03-2014 om 16:55 [Niv: 526 / Exp: 26310]
Hij praat inderdaad teveel drama. Hij wilt ook al stoppen met elk deel, maar goed. Voor mij is replay waarde zeker belangrijk, als het maar boeiend genoeg is. Een spel als Assassin's Creed 3 boeit mij echt niet of ik alle veren heb en pagina's heb verzameld. Dus als het maar niet dat soort shit wordt. Daarentegen is een spel als TES: Oblivion of Skyrim echt heerlijk, daar blijven de quests komen en je kan dat ook doen wanneer je wilt.

Het kan ook zo zijn dat missies op vele manieren benaderd kunnen worden, dan krijg je een Dishonored/Deus Ex approach en daar ben ik mega fan van. Of je gaat frontaal er in, of je wacht nog even op upgrades en komt later terug, of je bent heel subtiel enzo. Maar zo lang de content maar niet gimmicky wordt qua uitspelen, vind ik het prima!

Bever Warrior op 06-03-2014 om 17:18 [Niv: 71 / Exp: 3535]
The Fantom is groot en ik ben klein?, aldus Kojima.

Anyway ik vind het niet erg als er maar minstens 15 uur in het spel zit en het niet ala Quest for Booty is.

Aan de andere kant boeit mij die Replay waarde ook niet, want na 1 keer uitspelen gaan de meeste games bij mij toch ook de kast in behalve als er nog een Platinum Trophy te behalen valt.

Gast (62.238.138.xxx) op 06-03-2014 om 17:20
Kojima said, "The Phantom Pain has the risk that people won’t be able to finish the story as it will be "more than 200x bigger than Ground Zeroes."
Nou nou wat een klacht, is de game goed dan moet je 'm ook uitspelen toch?

Gast (82.157.159.xxx) op 06-03-2014 om 19:32
200x bigger..is hij bij Peter Molineux in de leer??
Die hypt eerst ook altijd zijn shit, om er een jaar of wat later de strontkar over heen te laten rijden..door zichzelf..

Gast (87.65.75.xxx) op 06-03-2014 om 20:27
_O_

Kutabare!!!!! op 06-03-2014 om 21:28 [Niv: 166 / Exp: 8292]
Ik ben bang voor te lange filmpjes. Ga je om de hoek, weer 20 minuten naar een filmpje kijken .

Disker op 06-03-2014 om 21:50 [Niv: 43 / Exp: 2141]
@ Kutabare!!!!!:

Nope, Kojima heeft al aangegeven dat de filmpjes korter zijn. Meer informatie van het verhaal kom je gewoon ingame tegen. Bijvoorbeeld door middel van random gesprekken en tapes die je kan vinden in het spel. Vind het wel een mooie oplossing, anders moest ik een bakje popcorn erbij halen elke speelsessie

Gast (83.163.152.xxx) op 06-03-2014 om 23:20
alweer dat souf en hich, wat is dat toch? En Kojima die bang is dat een game te lang is, in deze tijd dat we klagen dat alles kort is en het success van een game nog net niet afhangt van de speelduur? Grappig...

Gast (188.91.170.xxx) op 07-03-2014 om 07:19
Solid hich solid hich solid hich Solid hich solid hich solid hich Solid hich solid hich solid hich Solid hich solid hich solid hich Solid hich solid hich solid hich

D: op 09-03-2014 om 23:27 [Niv: 172 / Exp: 8612]
gewoon ground zeroes niet kopen, lets play van kijken en phantom pain wel kopen. probleem opgelost.

 Pagina: 1

 Reageer
Het is niet mogelijk om te reageren op dit artikel.
Titel:
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain
Type:
Game
Releasedatum:
01-09-2015
Ontwikkelaar:
Kojima Productions
Uitgever:
Konami
Media:








Meer media