Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 14, 15, 16  Volgende  
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 02 Jul 2010 08:43    Onderwerp: Reageren met citaat

IT Crowd en Futurama zijn er weer op
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 02 Jul 2010 10:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Uchiha_Shadow schreef:

Jaah. IT Crowd is echt lachen man. Vooral omdat ik ook een ICT beheerder ben. Ik leef met ze mee. -.-'

http://www.youtube.com/watch?v=9SEl_cPtc3w
http://www.youtube.com/watch?v=6mTvrWnEWK8&feature=related

Laatst aangepast door Lawliet op 02 Jul 2010 10:59; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 02 Jul 2010 10:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Uchiha_Shadow schreef:

Jaah. IT Crowd is echt lachen man. Vooral omdat ik ook een ICT beheerder ben. Ik leef met ze mee. -.-'

http://www.youtube.com/watch?v=9SEl_cPtc3w

http://www.youtube.com/watch?v=QAUyaELfwBo
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 10 Jul 2010 19:58    Onderwerp: Reageren met citaat

Ben begonnen met "How I Met Your Mother". Echt een leuke serie, spijtig genoeg nog niet verkrijgbaar op DVD in België of Nederland.
Terug naar boven
VeDeR BerichtGeplaatst: 14 Jul 2010 12:05    Onderwerp: Reageren met citaat

How I Met Your Mother is een zeer goeie serie.

Ik ga er vanuit dat je de serie origineel met NL ondertiteling wil hebben?
Want de box is gewoon uit het buitenland via Amazon enz te bestellen.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 14 Jul 2010 14:10    Onderwerp: Reageren met citaat

VeDeR schreef:

Idd, met NL ondertiteling. En de versie die Amazon aanbiedt is regio gebonden.
Terug naar boven
VeDeR BerichtGeplaatst: 15 Jul 2010 15:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Christian Vuye schreef:
VeDeR schreef:

Idd, met NL ondertiteling. En de versie die Amazon aanbiedt is regio gebonden.

Ja maar wel origineel, want op internet weet ik voor al die seasons nog wel subs enz voor je
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 22 Jul 2010 00:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat ik niet snap van de nieuwe Karate Kid film is waarom ze het karate Kid noemen. Er zit geen karate in, alleen Kung Fu. ze hadden beter The Kung Fu Kid kunnen noemen.

Ja ik begrijp wel als ze die naam gebruiken meer bezoekers trekken, maar als we een remake krijgen van Ghost Busters met alleen maar monsters inplaats van spoken is het ook toch raar.
Terug naar boven
VeDeR BerichtGeplaatst: 22 Jul 2010 15:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is inderdaad een slecht gekozen naam voor een slechte film...
Ik was totaal niet onder indruk, maar goed dat is mijn mening.
Terug naar boven
Dyllann BerichtGeplaatst: 26 Jul 2010 16:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Net Heroes Season 1 Boxset gekocht.
Toch wel het beste seizoen, daarna ging season 2 bergafwaarts, met name door de schrijversstaking, daarna season 3, die best wel goed was (met name volume 4) en toen seizoen 4. Die ronduit slecht was...
Door die uitermate irritante cliffhanger en het constante retconnen van de geschiedenis door Hiro.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 26 Jul 2010 17:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Lawliet schreef:
Kijkt hier iemand ook naar The office (US) Echt een leuke serie die mij vaak aan het lachen maakt. Dwight rules, wat een top personage

Dwight Schrute xD Geweldig inderdaad. Ik hoorde dat Steve Carell stopt met The Office trouwens? Enorm zonde, ik hoop dat ze een goede vervanger vinden. Wist überhaupt niet dat er nog nieuwe afleveringen gemaakt werden, trouwens.
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 26 Jul 2010 18:32    Onderwerp: Reageren met citaat

GekooktEi schreef:
Lawliet schreef:
Kijkt hier iemand ook naar The office (US) Echt een leuke serie die mij vaak aan het lachen maakt. Dwight rules, wat een top personage

Dwight Schrute xD Geweldig inderdaad. Ik hoorde dat Steve Carell stopt met The Office trouwens? Enorm zonde, ik hoop dat ze een goede vervanger vinden. Wist überhaupt niet dat er nog nieuwe afleveringen gemaakt werden, trouwens.

Mwah, ze gaan nu nog 1 seizoen maken met Carell. Vind 't daarna ook wel weer mooi geweest met die serie.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 26 Jul 2010 19:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Idd. Hoop dat ze gaan stoppen want het is nu wel mooi geweest met de serie.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 27 Jul 2010 17:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Alle previews tot nu van The Walking Dead zijn zeer positief! Walking Dead is een zombie stripboek die een eigen TV serie krijgt. Ja je denkt wel zombies, winkelcentrum en dan naar de helicopter rennen, maar dat is het niet. Het gaat vooral om personage ontwikkeling en overleving. Plus alle zombie elementen komen er ook in zoals headshots.

Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 31 Jul 2010 16:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Waarom krijg ik bij DVDs soms het gevoel dat de consument gestraft moet worden? Een minuut durende unskippable anti-piraterij boodschap, minutenlang unskippable promo's.
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 31 Jul 2010 16:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Waarom krijg ik bij DVDs soms het gevoel dat de consument gestraft moet worden? Een minuut durende unskippable anti-piraterij boodschap, minutenlang unskippable promo's.

Downlaod de film, dan heb je dat probleem niet.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 31 Jul 2010 16:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Alle previews tot nu van The Walking Dead zijn zeer positief! Walking Dead is een zombie stripboek die een eigen TV serie krijgt. Ja je denkt wel zombies, winkelcentrum en dan naar de helicopter rennen, maar dat is het niet. Het gaat vooral om personage ontwikkeling en overleving. Plus alle zombie elementen komen er ook in zoals headshots.

Er is ook een anime over hetzelfde thema: Highschool Of The Dead
Terug naar boven
Draster BerichtGeplaatst: 31 Jul 2010 16:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Trueskill schreef:
Joni Philips schreef:

Inderdaad, dit is echt iets waar ik kwaad van word wanneer ik een DVD die ik legaal gekocht heb wil bekijken. Illegale kopies hebben hier niet eens last van, en ik als 'eerlijke consument' moet daar dan op zitten wachten alvorens ik naar men film/serie kan beginnen kijken..

Wat me het meest frustreert is dat het gewoon niets uithaalt, ze hebben er nauwelijks verlies bij om die idiote boodschappen gewoon weg te laten.

Laatst aangepast door Draster op 31 Jul 2010 16:30; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 31 Jul 2010 16:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Trueskill schreef:
Joni Philips schreef:

Tegelijk ga ik een industrie waarin 3/10 films geen verlies draait, niet nog dieper zitten duwen.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 31 Jul 2010 16:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Serieus? Eindigt de rest echt allemaal met verlies? Ze hebben toch meer mogelijkheden om te verkopen (DVD/Blu-Ray, bioscoop en op TV) dan games of zelfs muziek?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 31 Jul 2010 17:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Tja, een overvloed aan releases waarbij veel aandacht gaat naar een kleine groep.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 31 Jul 2010 18:03    Onderwerp: Reageren met citaat

elemeNt schreef:
Lawliet schreef:

Er is ook een anime over hetzelfde thema: Highschool Of The Dead

De anime is leuk, maar geloof me. Dit wordt honderd keer beter. De stripboeken zijn echt geweldig en dat zal deze TV serie ook doen.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 31 Jul 2010 18:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Trueskill schreef:
Joni Philips schreef:

Tegelijk ga ik een industrie waarin 3/10 films geen verlies draait, niet nog dieper zitten duwen.

Rip zelf je nieuw gekochte dvd's.. Dan flikker je al die rotzooi eraf en houd je de film over. Is nog legaal ook want volgens mij mag je een backup voor eigen gebruik maken
Terug naar boven
Draster BerichtGeplaatst: 31 Jul 2010 18:26    Onderwerp: Reageren met citaat

elemeNt schreef:
Joni Philips schreef:
Trueskill schreef:
Joni Philips schreef:

Rip zelf je nieuw gekochte dvd's.. Dan flikker je al die rotzooi eraf en houd je de film over. Is nog legaal ook want volgens mij mag je een backup voor eigen gebruik maken

Ik denk dat je dan wel meer tijd kwijt bent dan wanneer je er gewoon doorheen kijkt..
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 31 Jul 2010 18:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Idd, dat is een mogelijkheid en legaal.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 14, 15, 16  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 7 van 16

Ga naar: