Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 14, 15, 16 Volgende
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 02 Jul 2010 08:43 Onderwerp:
| |

|
IT Crowd en Futurama zijn er weer op  |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 02 Jul 2010 10:50 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 02 Jul 2010 10:57 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 10 Jul 2010 19:58 Onderwerp:
| |

|
Ben begonnen met "How I Met Your Mother". Echt een leuke serie, spijtig genoeg nog niet verkrijgbaar op DVD in België of Nederland. |
|
Terug naar boven |
|
|
VeDeR |
Geplaatst: 14 Jul 2010 12:05 Onderwerp:
| |

|
How I Met Your Mother is een zeer goeie serie.
Ik ga er vanuit dat je de serie origineel met NL ondertiteling wil hebben?
Want de box is gewoon uit het buitenland via Amazon enz te bestellen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 14 Jul 2010 14:10 Onderwerp:
| |

|
VeDeR schreef: | How I Met Your Mother is een zeer goeie serie.
Idd, met NL ondertiteling. En de versie die Amazon aanbiedt is regio gebonden. |
|
Terug naar boven |
|
|
VeDeR |
Geplaatst: 15 Jul 2010 15:14 Onderwerp:
| |

|
Christian Vuye schreef: | VeDeR schreef: | How I Met Your Mother is een zeer goeie serie.
Idd, met NL ondertiteling. En de versie die Amazon aanbiedt is regio gebonden. |
Ja maar wel origineel, want op internet weet ik voor al die seasons nog wel subs enz voor je |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 22 Jul 2010 00:44 Onderwerp:
| |

|
Wat ik niet snap van de nieuwe Karate Kid film is waarom ze het karate Kid noemen. Er zit geen karate in, alleen Kung Fu. ze hadden beter The Kung Fu Kid kunnen noemen.
Ja ik begrijp wel als ze die naam gebruiken meer bezoekers trekken, maar als we een remake krijgen van Ghost Busters met alleen maar monsters inplaats van spoken is het ook toch raar. |
|
Terug naar boven |
|
|
VeDeR |
Geplaatst: 22 Jul 2010 15:41 Onderwerp:
| |

|
Het is inderdaad een slecht gekozen naam voor een slechte film...
Ik was totaal niet onder indruk, maar goed dat is mijn mening. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dyllann |
Geplaatst: 26 Jul 2010 16:24 Onderwerp:
| |

|
Net Heroes Season 1 Boxset gekocht.
Toch wel het beste seizoen, daarna ging season 2 bergafwaarts, met name door de schrijversstaking, daarna season 3, die best wel goed was (met name volume 4) en toen seizoen 4. Die ronduit slecht was...
Door die uitermate irritante cliffhanger en het constante retconnen van de geschiedenis door Hiro. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 26 Jul 2010 17:13 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Lawliet schreef: | Kijkt hier iemand ook naar The office (US) Echt een leuke serie die mij vaak aan het lachen maakt. Dwight rules, wat een top personage
 |
Dwight Schrute xD Geweldig inderdaad. Ik hoorde dat Steve Carell stopt met The Office trouwens? Enorm zonde, ik hoop dat ze een goede vervanger vinden. Wist überhaupt niet dat er nog nieuwe afleveringen gemaakt werden, trouwens. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joris |
Geplaatst: 26 Jul 2010 18:32 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Lawliet schreef: | Kijkt hier iemand ook naar The office (US) Echt een leuke serie die mij vaak aan het lachen maakt. Dwight rules, wat een top personage
 |
Dwight Schrute xD Geweldig inderdaad. Ik hoorde dat Steve Carell stopt met The Office trouwens? Enorm zonde, ik hoop dat ze een goede vervanger vinden. Wist überhaupt niet dat er nog nieuwe afleveringen gemaakt werden, trouwens. |
Mwah, ze gaan nu nog 1 seizoen maken met Carell. Vind 't daarna ook wel weer mooi geweest met die serie. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 26 Jul 2010 19:17 Onderwerp:
| |

|
Idd. Hoop dat ze gaan stoppen want het is nu wel mooi geweest met de serie. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 27 Jul 2010 17:41 Onderwerp:
| |

|
Alle previews tot nu van The Walking Dead zijn zeer positief! Walking Dead is een zombie stripboek die een eigen TV serie krijgt. Ja je denkt wel zombies, winkelcentrum en dan naar de helicopter rennen, maar dat is het niet. Het gaat vooral om personage ontwikkeling en overleving. Plus alle zombie elementen komen er ook in zoals headshots.
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 31 Jul 2010 16:20 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Waarom krijg ik bij DVDs soms het gevoel dat de consument gestraft moet worden? Een minuut durende unskippable anti-piraterij boodschap, minutenlang unskippable promo's. |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 31 Jul 2010 16:23 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Waarom krijg ik bij DVDs soms het gevoel dat de consument gestraft moet worden? Een minuut durende unskippable anti-piraterij boodschap, minutenlang unskippable promo's. |
Downlaod de film, dan heb je dat probleem niet. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 31 Jul 2010 16:26 Onderwerp:
| |

|
Lawliet schreef: | Alle previews tot nu van The Walking Dead zijn zeer positief! Walking Dead is een zombie stripboek die een eigen TV serie krijgt. Ja je denkt wel zombies, winkelcentrum en dan naar de helicopter rennen, maar dat is het niet. Het gaat vooral om personage ontwikkeling en overleving. Plus alle zombie elementen komen er ook in zoals headshots.
 |
Er is ook een anime over hetzelfde thema: Highschool Of The Dead |
|
Terug naar boven |
|
|
Draster |
Geplaatst: 31 Jul 2010 16:27 Onderwerp:
| |

|
Trueskill schreef: | Joni Philips schreef: | Waarom krijg ik bij DVDs soms het gevoel dat de consument gestraft moet worden? Een minuut durende unskippable anti-piraterij boodschap, minutenlang unskippable promo's. |
Downlaod de film, dan heb je dat probleem niet. |
Inderdaad, dit is echt iets waar ik kwaad van word wanneer ik een DVD die ik legaal gekocht heb wil bekijken. Illegale kopies hebben hier niet eens last van, en ik als 'eerlijke consument' moet daar dan op zitten wachten alvorens ik naar men film/serie kan beginnen kijken..
Wat me het meest frustreert is dat het gewoon niets uithaalt, ze hebben er nauwelijks verlies bij om die idiote boodschappen gewoon weg te laten.
Laatst aangepast door Draster op 31 Jul 2010 16:30; in totaal 2 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 31 Jul 2010 16:29 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Trueskill schreef: | Joni Philips schreef: | Waarom krijg ik bij DVDs soms het gevoel dat de consument gestraft moet worden? Een minuut durende unskippable anti-piraterij boodschap, minutenlang unskippable promo's. |
Downlaod de film, dan heb je dat probleem niet. | Tegelijk ga ik een industrie waarin 3/10 films geen verlies draait, niet nog dieper zitten duwen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 31 Jul 2010 16:59 Onderwerp:
| |

|
Serieus? Eindigt de rest echt allemaal met verlies? Ze hebben toch meer mogelijkheden om te verkopen (DVD/Blu-Ray, bioscoop en op TV) dan games of zelfs muziek? |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 31 Jul 2010 17:00 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Tja, een overvloed aan releases waarbij veel aandacht gaat naar een kleine groep. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 31 Jul 2010 18:03 Onderwerp:
| |

|
elemeNt schreef: | Lawliet schreef: | Alle previews tot nu van The Walking Dead zijn zeer positief! Walking Dead is een zombie stripboek die een eigen TV serie krijgt. Ja je denkt wel zombies, winkelcentrum en dan naar de helicopter rennen, maar dat is het niet. Het gaat vooral om personage ontwikkeling en overleving. Plus alle zombie elementen komen er ook in zoals headshots.
 |
Er is ook een anime over hetzelfde thema: Highschool Of The Dead |
De anime is leuk, maar geloof me. Dit wordt honderd keer beter. De stripboeken zijn echt geweldig en dat zal deze TV serie ook doen. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 31 Jul 2010 18:24 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Trueskill schreef: | Joni Philips schreef: | Waarom krijg ik bij DVDs soms het gevoel dat de consument gestraft moet worden? Een minuut durende unskippable anti-piraterij boodschap, minutenlang unskippable promo's. |
Downlaod de film, dan heb je dat probleem niet. | Tegelijk ga ik een industrie waarin 3/10 films geen verlies draait, niet nog dieper zitten duwen. |
Rip zelf je nieuw gekochte dvd's.. Dan flikker je al die rotzooi eraf en houd je de film over. Is nog legaal ook want volgens mij mag je een backup voor eigen gebruik maken  |
|
Terug naar boven |
|
|
Draster |
Geplaatst: 31 Jul 2010 18:26 Onderwerp:
| |

|
elemeNt schreef: | Joni Philips schreef: | Trueskill schreef: | Joni Philips schreef: | Waarom krijg ik bij DVDs soms het gevoel dat de consument gestraft moet worden? Een minuut durende unskippable anti-piraterij boodschap, minutenlang unskippable promo's. |
Rip zelf je nieuw gekochte dvd's.. Dan flikker je al die rotzooi eraf en houd je de film over. Is nog legaal ook want volgens mij mag je een backup voor eigen gebruik maken  |
Ik denk dat je dan wel meer tijd kwijt bent dan wanneer je er gewoon doorheen kijkt.. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 31 Jul 2010 18:31 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Idd, dat is een mogelijkheid en legaal. |
|
Terug naar boven |