Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 14, 15, 16  Volgende  
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 31 Jul 2010 19:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Draster schreef:

Ik denk dat je dan wel meer tijd kwijt bent dan wanneer je er gewoon doorheen kijkt..

Je kan het rippen 's nachts aanzetten wanneer je de volgende dag wilt kijken. Maar goed, ik pak gewoon wat drinken en eten onder die filmpjes. Dan heb je er bijna geen last van ^^.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 03 Aug 2010 14:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben nu bezig met season 1 van Glee , wat een topserie

Heeft iemand nog aanraders voor serie's ?
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 03 Aug 2010 14:59    Onderwerp: Reageren met citaat

RoaringMdog schreef:

Lost
The Sopranos
The Wire
Seinfield
Weeds
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 03 Aug 2010 15:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
RoaringMdog schreef:

Lost
The Sopranos
The Wire
Seinfield
Weeds

Alemaal al gezien xD , ik bedoel meer zoiets als..supernatural ofzo.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 03 Aug 2010 23:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Fringe?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Aug 2010 22:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Grappig toeval. In Slackers (2002) speelt Jason Segel een luie student die binnenkort rechten gaat studeren. En wat is nu zijn bekendste rol? How I Met Your Mother dat begon wanneer hij rechten studeerde.
Terug naar boven
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 07 Aug 2010 13:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ga eens starten met seizoen 1 van True Blood.
Omdat ik er vaak goeie kritieken over hoor.
Iemand ervaring met de serie?
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 10 Aug 2010 16:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Trailer van jackass 3D XD
http://uk.movies.ign.com/dor/objects/54018/jackass-3/videos/jackass_3d_trl1_080910.html;jsessionid=ch7cqwi8zvi3
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 13 Aug 2010 00:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Dus ik wou volgende week naar Scott Pilgrim , maar kijk net op de site van de bios en zie dat ie pas op 06/01/2011 draait =/
Aangezien ie in amerika morgen al draait vind ik dit wel heel raar , iemand die hier iets meer van weet?
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 13 Aug 2010 01:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Het is vrij gebruikelijk dat sommige films in de USA eerder in de bios draaien dan hier. Helaas niets aan te doen behalve wachten. Als ik me niet vergis draait de film ook iets eerder bij Metropolis (Antwerpen)
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 13 Aug 2010 03:13    Onderwerp: Reageren met citaat

RoaringMdog schreef:
Dus ik wou volgende week naar Scott Pilgrim , maar kijk net op de site van de bios en zie dat ie pas op 06/01/2011 draait =/
Aangezien ie in amerika morgen al draait vind ik dit wel heel raar , iemand die hier iets meer van weet?

Das jammer
De film zou eerst in sept. uitkomen...
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 13 Aug 2010 09:32    Onderwerp: Reageren met citaat

O well , dat word de film maar weer op de gebruikenlijke manier kijken over 2 weekjes if you know what i mean
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 13 Aug 2010 13:21    Onderwerp: Reageren met citaat

RoaringMdog schreef:
O well , dat word de film maar weer op de gebruikenlijke manier kijken over 2 weekjes if you know what i mean

Same her I guess
En als de film goed is ga ik em volgend jaar wel op BR kopen
Terug naar boven
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 16 Aug 2010 01:17    Onderwerp: Reageren met citaat

RoaringMdog schreef:

Glee is inderdaad geweldig.
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 16 Aug 2010 23:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Net seizoen 1 van Veronica Mars afgekeken , geweldige serie dus morgen maar beginnen aan season 2.
Ik kijk ook elke dag of ik Scott Pilgrim VS The world kan vinden , maar nog niks

Waneer beginnen alle series in de U.S ook al weer? Ik kan namenlijk niet wachten op de volgende seizoenen van The vampire Diaries en Supernarutal
Terug naar boven
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 16 Aug 2010 23:50    Onderwerp: Reageren met citaat

RoaringMdog schreef:
Net seizoen 1 van Veronica Mars afgekeken , geweldige serie dus morgen maar beginnen aan season 2.
Ik kijk ook elke dag of ik Scott Pilgrim VS The world kan vinden , maar nog niks

Waneer beginnen alle series in de U.S ook al weer? Ik kan namenlijk niet wachten op de volgende seizoenen van The vampire Diaries en Supernarutal

Hier is mijn lijstje van fall 2010
20 September: House Season 7
21 September: Glee Season 2
22 September: Lie To Me Season 3
23 September: The Big Bang Theory Season 4

Voor RoaringMdog
The Vampire Diaries: 09 September
Supernatural: 24 September

Laatst aangepast door Everybody_lies op 17 Aug 2010 01:03; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 17 Aug 2010 00:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Geweldig , thanks

Dit is dus mijn lijstje
09 September: The Vampire Diaries
21 September: Glee Season 2
23 September: The Big Bang Theory Season 4
24 September: Supernatural
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 17 Aug 2010 02:08    Onderwerp: Reageren met citaat

20 September: Chuck
24 September: Supernatural

Ben ook wel benieuwd naar Terra Nova en The Cape (hoewel die er soms wel te cheesy uitziet haha)
http://www.moviesense.nl/2010/05/de-nieuwe-tv-series-van-2010/
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 24 Aug 2010 21:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Alle previews tot nu van The Walking Dead zijn zeer positief! Walking Dead is een zombie stripboek die een eigen TV serie krijgt. Ja je denkt wel zombies, winkelcentrum en dan naar de helicopter rennen, maar dat is het niet. Het gaat vooral om personage ontwikkeling en overleving. Plus alle zombie elementen komen er ook in zoals headshots.

En de eerste trailer! Ziet er geweldig uit en blijft trouw aan de stripboek als ik effe snel volume 1 door leest. Ze voegen wel een paar personages toe, maar spelen niet zo'n grote rol en ze beïnvloeden het verhaallijn niet. Dit wordt volgens mij de eerste en de beste Zombie TV serie!

http://www.youtube.com/watch?v=iIPIRt_sfPA
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 26 Aug 2010 19:50    Onderwerp: Reageren met citaat

AMC - The Walking Dead - Comic-con Trailer
http://www.youtube.com/watch?v=319knAYrTRE&feature=player_embedded
Terug naar boven
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 04 Sep 2010 01:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Everybody_lies schreef:
Ik ga eens starten met seizoen 1 van True Blood.
Omdat ik er vaak goeie kritieken over hoor.
Iemand ervaring met de serie?

Ondertussen ben ik volledig up to date met de VS.
Ik wacht in spanning af tot maandag voor de season finale van S03.
Prachtige serie met leuke en diepgaande characters , geweldige actie momenten als ook sterke drama stukken. Voor mij toont deze serie perfect aan hoe erg twilight het vampire genre verkl**t!

Sinds deze week ben ik dan gestart met season 1 van "Modern Family" & "Breaking Bad".

Breaking Bad is in één woord E-P-I-C , een geweldige drama serie met een sterke acteerprestatie van Bryan Cranston.

Modern Family kan ik nog niet echt een oordeel over geven. Ik ben pas 2 episodes ver, die 2 episodes hebben mij wel al kunnen bekoren.
Wel hoop ik dat de serie verder op het niveau van de pilot, de tweede ep vond ik iets minder.
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 04 Sep 2010 10:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben nu ook bezig met Season 1 van True Blood. Ben bij aflevering 5. Erg vermakelijke serie, die zich inderdaad mooi afscheidt van alle andere vampieren-meuk. Goed acteerwerk en geweldige karakters. Overigens vind ik dat introfilmpje echt een van de beste ooit.

Ik wacht verder op een nieuw Californication seizoen want ik ben nog steeds heel erg benieuwd hoe het af zal lopen. Ook mag er van mij een R.J Berger Season 2 komen, ik vond het eerste seizoen erg vermakelijk. Ook het feit dat de afleveringen maar 20 min waren was wel prettig, dan kun je het ook gewoon met je vrienden kijken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
the_dan BerichtGeplaatst: 04 Sep 2010 15:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Lawliet schreef:
Lawliet schreef:
Alle previews tot nu van The Walking Dead zijn zeer positief! Walking Dead is een zombie stripboek die een eigen TV serie krijgt. Ja je denkt wel zombies, winkelcentrum en dan naar de helicopter rennen, maar dat is het niet. Het gaat vooral om personage ontwikkeling en overleving. Plus alle zombie elementen komen er ook in zoals headshots.

En de eerste trailer! Ziet er geweldig uit en blijft trouw aan de stripboek als ik effe snel volume 1 door leest. Ze voegen wel een paar personages toe, maar spelen niet zo'n grote rol en ze beïnvloeden het verhaallijn niet. Dit wordt volgens mij de eerste en de beste Zombie TV serie!

http://www.youtube.com/watch?v=iIPIRt_sfPA

heb je het eve over een regiseur :O

eve de green mile en die ene film met die moeilijke naam over een gevangenis ontsnapping
Terug naar boven
Everybody_lies BerichtGeplaatst: 06 Sep 2010 21:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Everybody_lies schreef:

Sinds deze week ben ik dan gestart met season 1 van "Modern Family" & "Breaking Bad".

Breaking Bad is in één woord E-P-I-C , een geweldige drama serie met een sterke acteerprestatie van Bryan Cranston.

Modern Family kan ik nog niet echt een oordeel over geven. Ik ben pas 2 episodes ver, die 2 episodes hebben mij wel al kunnen bekoren.
Wel hoop ik dat de serie verder op het niveau van de pilot, de tweede ep vond ik iets minder.

Vandaag Modern Family Season 1 afgerond. Top comedy serie ,terechte Emmy winner.

Bijna gedaan met season 1 van Breaking Bad. Daarna season 2 & 3.

Nieuwe serie die ik er vanaf nu bij neem : The Vampire Diaries, te starten met season 1.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 06 Sep 2010 21:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben nu met de serie The Gates begonnen. Het is iets met vampieren, weerwolven en ander bovennatuurlijk gedoe. Leek me daarom wel interessant.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 14, 15, 16  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 8 van 16

Ga naar: