Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 21, 22, 23 Volgende
|
Matesers |
Geplaatst: 23 Okt 2009 18:40 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | chimnino schreef: | Gezer schreef: | Vanavond co-open mensen? Eerst de singleplayer uitspelen, vandaag heb ik het uitgespeeld, nog 3 chapters te gaan.  |
I'm in. Als we kunnen connecten... Lol. Ging laatste keer niet helemaal lekker. Laten we ff een tijd afspreken dan. Over een uurtje moet ik wel uitgegeten zijn en klaar voor een paar potjes |
Ja man ik snapte er niets van, jij invite me gaat het niet ik invite gaat het nog niet. Anyways we zien elkaar straks wel. Hopelijk doet er nog iemand mee, kunnen we met zn 3en kont schoppen. |
3e persoon dient zich aan  |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 23 Okt 2009 19:27 Onderwerp:
| |

|
wordt ietsje later hier. Ik moet nog even wat boodschappen doen zag ik. |
|
Terug naar boven |
|
|
Valentino Aledda |
Geplaatst: 23 Okt 2009 20:14 Onderwerp:
| |

|
daarnet ook uitgespeeld. Geweldig spel |
|
Terug naar boven |
|
|
Valentino Aledda |
Geplaatst: 23 Okt 2009 23:35 Onderwerp:
| |

|
nu opnieuw in hard of crushing mode |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 23 Okt 2009 23:46 Onderwerp:
| |

|
Wat gebeurd er eigenlijk met Flynn? |
|
Terug naar boven |
|
|
Valentino Aledda |
Geplaatst: 23 Okt 2009 23:49 Onderwerp:
| |

|
Het einde was echt goed, maar verwachtte wel dat het zo ging eindigen zoals het geëindigd is. Of ja verwachten... grote kans leek me. Ik vond alles beter eraan dan deel 1: de spanning, de voice-acting, de (heerlijk flauwe en daardoor grappige) humor, enz.
en ninodude: wat Gezer zegt |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 23 Okt 2009 23:53 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | ninodude schreef: | Wat gebeurd er eigenlijk met Flynn? |
Die klootzak bleef tot het allerlaatste moment een klootzak, hij blies zichzelf toch op? |
Ja dat weet ik maar het was zo vaag het ging allemaal zo snel, hij gooide een grenaat en toen was er een explosie en daarna zag je Elena op de grond liggen maar Flynn zie je helemaal niet meer in het spel, dus hij is gewoon dood? |
|
Terug naar boven |
|
|
Valentino Aledda |
Geplaatst: 24 Okt 2009 21:35 Onderwerp:
| |

|
ninodude schreef: | Gezer schreef: | ninodude schreef: | Wat gebeurd er eigenlijk met Flynn? |
Die klootzak bleef tot het allerlaatste moment een klootzak, hij blies zichzelf toch op? |
Ja dat weet ik maar het was zo vaag het ging allemaal zo snel, hij gooide een grenaat en toen was er een explosie en daarna zag je Elena op de grond liggen maar Flynn zie je helemaal niet meer in het spel, dus hij is gewoon dood? |
ja |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 25 Okt 2009 21:46 Onderwerp:
| |

|
Welke chapter zit je na dat ijslevel met die beesten?
Ik vraag dit omdat een vriend van me dit spel heeft geleend en ik wil hem graag zo snel mogelijk weer terug. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 25 Okt 2009 21:51 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Chapter 19 geloof ik. Heart of Ice is 18 en het komt daarna  |
|
Terug naar boven |
|
|
sms_MAGNETR_ON_naar_2636 |
Geplaatst: 26 Okt 2009 22:24 Onderwerp:
| |

|
Ben nu met mn 2de speelsessie bezig op Hard
(!!mensen!! wil je de game op de hoogste moeilijkheidsgraad (crushing) uitspelen, begin met Hard. Dan hoef je niet het spel 3 keer uittespelen. )  |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 26 Okt 2009 23:22 Onderwerp:
| |

|
sms_MAGNETR_ON_naar_2636 schreef: | Ben nu met mn 2de speelsessie bezig op Hard
(!!mensen!! wil je de game op de hoogste moeilijkheidsgraad (crushing) uitspelen, begin met Hard. Dan hoef je niet het spel 3 keer uittespelen. )  |
... je verneukt de layout met je schermnaam.... :/ .... |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 27 Okt 2009 00:05 Onderwerp:
| |

|
chimnino schreef: | sms_MAGNETR_ON_naar_2636 schreef: | Ben nu met mn 2de speelsessie bezig op Hard
Jij weet wel hoe je zout in een open wond moet strooien. Pest jij ook mensen die Goudriaan heten of Maximiliaan?
Mensen kiezen hun eigen naam niet, dat doen hun ouders..  |
|
Terug naar boven |
|
|
Bats |
Geplaatst: 27 Okt 2009 00:36 Onderwerp:
| |
|
sms_MAGNETR_ON_naar_2636 schreef: | chimnino schreef: | sms_MAGNETR_ON_naar_2636 schreef: | Ben nu met mn 2de speelsessie bezig op Hard
Jij weet wel hoe je zout in een open wond moet strooien. Pest jij ook mensen die Goudriaan heten of Maximiliaan?
Mensen kiezen hun eigen naam niet, dat doen hun ouders..  |
Op een forum ligt dat toch een beetje anders.
Heb gisteren trouwens de platinum an Uncharted 2 gehaald!  |
|
Terug naar boven |
|
|
CowboySpike |
Geplaatst: 27 Okt 2009 02:02 Onderwerp:
| |

|
sms_MAGNETR_ON_naar_2636 schreef: | chimnino schreef: | sms_MAGNETR_ON_naar_2636 schreef: | Ben nu met mn 2de speelsessie bezig op Hard
Mensen kiezen hun eigen naam niet, dat doen hun ouders..  | Zeg me niet dat je geboortenaam sms_MAGNETR_ON_naar_2636 is....... Sorry hoor maar wat een idioot. |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 27 Okt 2009 19:28 Onderwerp:
| |

|
CowboySpike schreef: | sms_MAGNETR_ON_naar_2636 schreef: | chimnino schreef: | sms_MAGNETR_ON_naar_2636 schreef: | Ben nu met mn 2de speelsessie bezig op Hard
Mensen kiezen hun eigen naam niet, dat doen hun ouders..  | Zeg me niet dat je geboortenaam sms_MAGNETR_ON_naar_2636 is....... Sorry hoor maar wat een idioot. |
Sarcasme is a dish best served cold . Of was dat iets anders?
Maar gelukkig zie ik dat jullie wel tegen een grapje kunnen en jullie je er verder niks van aantrekken
Edit: Ok, uhm... ik zie niet heel goed hoe jullie je zo erg aan een paar lettertjes kunnen ergeren. Als mijn naam zoiets was als 'ASASDONASDASWUWDWWEEDOANI', wat nergens opslaat en veel te lang is oké, maar om hier nou nog meer posts aan te besteden...
Laatst aangepast door sms_MAGNETR_ON_naar_2636 op 27 Okt 2009 20:08; in totaal 2 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 27 Okt 2009 19:33 Onderwerp:
| |

|
Wat is er grappig aan het verneuken van een forum-layout met een kanker naam? |
|
Terug naar boven |
|
|
Matesers |
Geplaatst: 27 Okt 2009 20:47 Onderwerp:
| |

|
Ach kom op mensen. Zijn naam is grappig en leuk bedacht en het valt reuze mee met dat lay-out rekken.
Toen hij zijn account maakte kon hij ook niet weten dat het de lay-out van de forums een beetje zou rekken. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 29 Okt 2009 22:06 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Gister begonnen op Hard, momenteel +- 65% van de trophies.  |
Ik zit op 50% bro, morgen avond als het goed is kunnen we co-op doen!
Doen we weer op normal? Casual vind ik te makkelijk normal geeft tenminste wat uitdaging, vorige keer waren we echt ver gekomen. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 29 Okt 2009 22:12 Onderwerp:
| |

|
Kut ik bedenk met net dat Uncharted 2 nog bij men homie ligt, morgen ff terug vragen. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 31 Okt 2009 16:10 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | ninodude schreef: | Kut ik bedenk met net dat Uncharted 2 nog bij men homie ligt, morgen ff terug vragen. |
Heb je em al terug? |
No man, ik heb hem nog niet terug. |
|
Terug naar boven |
|
|
Bats |
Geplaatst: 31 Okt 2009 16:20 Onderwerp:
| |
|
Ik weet niet of jullie het al wisten maar de Halloween actie is dubbel XP en je kunt nu alleen maar de skins "Skelzor" en "Dead Scout".  |
|
Terug naar boven |
|
|
Hitmanhenk |
Geplaatst: 01 Nov 2009 15:38 Onderwerp:
| |

|
Ben erg benieuwd heb hem net besteld. Was aan het twijfelen tussen AC2 en uncharted voor mijn verjaardagscenten  |
|
Terug naar boven |
|
|
Hitmanhenk |
Geplaatst: 04 Nov 2009 20:21 Onderwerp:
| |

|
Zojuist uncharted uitgespeeld op easy. en wat een geweldige game is dat. Nu al mijn favoriete game op ps3 Hij is op easy al best wel pittig soms tegen het einde aan. |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 04 Nov 2009 20:47 Onderwerp:
| |

|
Hitmanhenk schreef: | Zojuist uncharted uitgespeeld op easy. en wat een geweldige game is dat. Nu al mijn favoriete game op ps3 Hij is op easy al best wel pittig soms tegen het einde aan. |
Op easy?
Wees een man en speel het op Crushing!  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 21, 22, 23 Volgende |