Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 21, 22, 23  Volgende  
Lawliet BerichtGeplaatst: 26 Nov 2009 14:56    Onderwerp: Reageren met citaat

http://kotaku.com/5412988/uncharted-2-title-update-brings-free-map-double-cash-double-chins/gallery/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CowboySpike BerichtGeplaatst: 26 Nov 2009 16:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat Roderick zegt, was ook bij mij het geval. Het ligt aan de game - niet mijn connectie. Jammer genoeg maakte dat, en het feit dat je niet met dezelfde mensen weer een potje kan doen (ja je kan Party Up doen maar niemand doet dat ook) een einde aan mijn online deelneming en kocht ik MW2. Hoewel ik wel die nieuwe map ga uitproberen maar dat is voor heel eventjes.
Terug naar boven
Hitmanhenk BerichtGeplaatst: 28 Nov 2009 14:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb zojuist die dikke in die trein verslagen. Vond hem best pittig omdat je nergens heen kunt als die je aanvalt maja nu op naar het eind en dan nog alle schatten want heb er pas 27 gevonden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Hitmanhenk BerichtGeplaatst: 28 Nov 2009 15:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Hitmanhenk schreef:
Ik heb zojuist die dikke in die trein verslagen. Vond hem best pittig omdat je nergens heen kunt als die je aanvalt maja nu op naar het eind en dan nog alle schatten want heb er pas 27 gevonden.

Welk niveau speel je em?

crushing ben ik bezig
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 28 Nov 2009 17:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Hitmanhenk schreef:
Gezer schreef:
Hitmanhenk schreef:

Welk niveau speel je em?

crushing ben ik bezig

Je kon ook een soort koord schieten waardoor hij uit balans gaat en van de trein afvalt.
Terug naar boven
Hitmanhenk BerichtGeplaatst: 29 Nov 2009 22:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Trueskill schreef:
Hitmanhenk schreef:
Gezer schreef:
Hitmanhenk schreef:

Welk niveau speel je em?

crushing ben ik bezig

Je kon ook een soort koord schieten waardoor hij uit balans gaat en van de trein afvalt.

je bedoelt toch niet die met die minigun op die boomstammen he? want ik heb het over die gast met die bikerhelm
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 29 Nov 2009 22:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Hitmanhenk schreef:
Trueskill schreef:
Hitmanhenk schreef:
Gezer schreef:
Hitmanhenk schreef:

Welk niveau speel je em?

crushing ben ik bezig

je bedoelt toch niet die met die minigun op die boomstammen he? want ik heb het over die gast met die bikerhelm

Oh ik had het idd over die met die boomstammen.
Terug naar boven
Hitmanhenk BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 14:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Trueskill schreef:
Hitmanhenk schreef:
Trueskill schreef:
Hitmanhenk schreef:
Gezer schreef:
Hitmanhenk schreef:

Welk niveau speel je em?

crushing ben ik bezig

Oh ik had het idd over die met die boomstammen.

hahah ja de eerste keer had ik dat niet gezien:P complete magazijnen aan het legen op hem toen dacht ik er moet een andere manier zijn XD Gooide ik een granaat schoot zo'n beugel los en toen viel het kwartje hahaha
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 15:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Ik denk toch dat ik ACII eerst ga halen. Tot mijn halve grote spijt wil ik die nu liever. En daarna Heavy Rain. En daarna is Unch2 afgeprijsd
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 16:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Het is niet zo dat ik denk dat Unch2 beter is, maar ik heb ACII liever nu Mss was het wel andersom geweest als ik ACI al had en Unch1 niet
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 16:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Uncharted 2 is heus niet de heilige graal waarvan iedereen beweert die het is. Sowieso zou ik eerst deel één spelen alvorens aan deel twee te beginnen, gewoon om alvast goed in de sfeer van te komen van de game.

Ben zelf ook zeer benieuwd naar Assassin's Creed II, krijg hem binnen enkele weken als het goed is en dan zal ik mijn oordeel laten vallen
Terug naar boven
Jonezy BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 16:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Sowieso zijn het 2 totaal andere games. Assassins 2 is free-roam op een nieuw hoogstaand niveau, zoiets heb je nog nooit eerder in een spel gezien!
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 16:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Stefan van B schreef:
Uncharted 2 is heus niet de heilige graal waarvan iedereen beweert die het is. Sowieso zou ik eerst deel één spelen alvorens aan deel twee te beginnen, gewoon om alvast goed in de sfeer van te komen van de game.

Ben zelf ook zeer benieuwd naar Assassin's Creed II, krijg hem binnen enkele weken als het goed is en dan zal ik mijn oordeel laten vallen

Je begreep me verkeerd, ik heb Uncharted wel, maar Assassin's Creed niet. En misschien als ik Uncharted niet had en Assassin's Creed wel, had ik nu wel eerst Unch2 gewild. Ik ben mss gewoon toe aan wat variatie. Bovendien zou het online gedeelte van Unch2 nooit aangeraakt worden omdat MW2 daar nog te leuk voor is, en dat is ook zonde.
Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 30 Nov 2009 16:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

@ GekooktEi: Oeps, maar op die manier snap ik het ook wel. Hoewel ik zelf altijd liever het complete achtergrondverhaal al weet

@ Gezer: Ik doelde eigenlijk op The Beatles: Rock Band, maar goed, dat licht zul je ook nog wel een keer zien
Terug naar boven
Hitmanhenk BerichtGeplaatst: 01 Dec 2009 02:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Ik heb de OST, damn Epic Win!

Mag ik vragen waar je die gehaald hebt? Ik heb hem ook op de pc staan maar wil hem graag origineel kopen voor bij mijn collectie.
Terug naar boven
Niels BerichtGeplaatst: 01 Dec 2009 13:29    Onderwerp: Reageren met citaat

ik heb zowel AC2 als UC2 dus kan als enige een objectief oordeel vellen:

- beiden zijn zeer goede games in hun genre. Hou je van shooters ga dan voor uncharted, hou je van action/platformen ga dan voor assasin's creed.

- Uncharted ziet er technisch mooier uit (meer kleur/ meer details/ meer effecten enz.), maar is wel veel kleiner en lineair. Assasin's creed heeft minder detail, maar de wereld is wel eindeloos veel groter en de sfeer in de steden maakt veel goed... je "voelt" je echt in het Italie van de 15e eeuw.

- Over het verhaal kan ik nog niets zeggen aangezien ik assasin's creed nog niet heb uitgespeeld en er dus nog allerlei wendingen kunnen komen.... Maar tot nu toe zijn beide geweldig.

Maar voor beide games is het zeker aan te raden om deel1 gespeeld te hebben.

- Verder heeft Uncharted natuurlijk een ijzersterke multiplayer, terwijl je bij assasin's creed enkel de single player hebt...

Persoonlijk kan ik moeilijk zeggen welk spel het beste is, je vergelijkt tenslotte appelen met peren en je keuze zal afhangen van je voorkeur tot shooters of free-roamimg. Koop ze dus allebei, je zal het je zeker niet beklagen!

Maar als ik moet kiezen is Uncharted net een tikkeltje beter, vooral de multiplayer en de replay die je hieruit haalt geeft het de extra punten die nodig zijn om het verschil te maken.
Terug naar boven
Matesers BerichtGeplaatst: 01 Dec 2009 17:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Stefan van B schreef:
Uncharted 2 is heus niet de heilige graal waarvan iedereen beweert die het is.

Echt wel!

(LOL)
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 01 Dec 2009 21:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Uncharted: Eye of The Indra EP2 (volgens mij zag ik EP2 staan) is nu te koop in de store voor 0.99, heeft iemand hem al gehaald?
Terug naar boven
Hitmanhenk BerichtGeplaatst: 01 Dec 2009 21:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Uncharted 2 ook op crushing uitgespeeld moet nog 200 kils met die GAU (erg veel werk aangezien die niet vaak in de game voorkomt) en nog flink aantal treasures en die van 10 kills door 1 slag.

BTW Lazarevitc heeft me aardig wat gevloek bezorgd
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 01 Dec 2009 21:54    Onderwerp: Reageren met citaat

Voeg me even toe als je wilt co-open, ik heb de game net teruggekregen. =D

PSN: ninodude
Terug naar boven
Hitmanhenk BerichtGeplaatst: 10 Dec 2009 16:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Marco Polo Theme...

http://www.youtube.com/watch?v=h5e_QvyK6GU

Fucking... epic...

mooie track maar the monastery vind ik nog mooier

btw ik heb nu bijna alle trophies. Moet nog 4 treausuretrophies en een online potje doen dan heb ik platina.
Terug naar boven
Hitmanhenk BerichtGeplaatst: 11 Dec 2009 19:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Hitmanhenk schreef:
Gezer schreef:
Marco Polo Theme...

Fucking... epic...

btw ik heb nu bijna alle trophies. Moet nog 4 treausuretrophies en een online potje doen dan heb ik platina.

Yeey, welkom in tha Platinum clubje.

haha nee nog niet aangezien ik nog steeds geen enkel potje online kan spelen zonder connectieerrors te krijgen.
Terug naar boven
Hitmanhenk BerichtGeplaatst: 11 Dec 2009 23:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Hitmanhenk schreef:
Gezer schreef:
Hitmanhenk schreef:
Gezer schreef:
Marco Polo Theme...

Fucking... epic...

Yeey, welkom in tha Platinum clubje.

haha nee nog niet aangezien ik nog steeds geen enkel potje online kan spelen zonder connectieerrors te krijgen.

Lol dat is de makkelijkste trophy ooit, speel een potje online.

haha ja eigenlijk wel ja maar als je connectiefoute blijft krijgen word het aardig moeilijk om platina te hale
Terug naar boven
AmazingShikoku BerichtGeplaatst: 13 Dec 2009 05:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Gefeliciflapstaart met het behalen van de VGA GoTY oh titel der titels, game der games, epische shit der epische schijtstaven: Uncharted 2.

Moge die vinger nu nog verder in Gezer's kont gedrukt worden uit euforie.
Terug naar boven
SBR BerichtGeplaatst: 13 Dec 2009 11:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Gefeliciteerd met jullie awards

Even een vraagje; ik zie in de GameMania folder Uncharted: Drake's Fortune staan. Is dit deel 1?
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 21, 22, 23  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 16 van 23

Ga naar: