Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 21, 22, 23  Volgende  
elemeNt BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 17:11    Onderwerp: Reageren met citaat

geen van beide! Misschien Tokyo Game Show.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Zaandam3 BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 17:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Uncharted 3.....?!
Ik hoop et!
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 15 Jun 2010 17:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
no-ps3-no-living schreef:
ok zoals ik het al zei heb ik hem gehaald en hij is echt awesome, wie kan ik toevoegen om online te spelen?

Mij kan je toevoegen, kunnen we lekker co-op doen, maar ik kan je pas accepteren over een weekje. (ps3 is afgepakt) =(
okj, geef je psn, btw ik ben niet zo heel goed :p. mijn psn is samin-gta4, dan weet je wie je heeft toegevoegd
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 16 Jun 2010 15:42    Onderwerp: Reageren met citaat

omg mooiste ps3 game ooit . kan iemand me vertellen of het verhaal nog lang duurt na de trein missie (zeg maar op hoeveel procent ik ongeveer ben) btw gezer check je pm.
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 16 Okt 2010 17:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Voor de liefhebbers is er dit weekend:

Citaat:
Ter ere van de eerste verjaardag van Uncharted 2: Among Thieves loopt er nog tot zondagochtend 8:59 een 24 uur durend multiplayer event. Je krijgt meer dan ooit de kans om het op te nemen tegen iemand van Naughty Dog en je verdient vijfmaal meer cash dan normaal. Bovendien staat er geen limiet op je inkomsten.

De verschillende gametypes zijn gebaseerd op "Best of… The Lab" en zijn:

* Shotguns Only
* Plunder Pistols Only
* No Power Weapons
* Desert-5 Shootout
* Deathmatch – No Boosters

Op deze maps zal er gespeeld worden:

* The Plaza
* The Sanctuary
* The Temple
* The Train Wreck

Daar stopt het niet want er is ook een exclusieve multiplayerskin van Nathan Drake te verkrijgen tijdens het event. Na het event verdwijnt de skin weer, maar wie een keer gespeeld heeft tijdens het event, zal ergens volgende week de skin weer zien opduiken in zijn profiel.

Wie het altijd al eens zelf tegen Naughty Dog wou opnemen, moet opletten tussen zaterdag 18:00 en zondag 6:00. Op dat moment zullen meer dan dertig Naughty Dog-werknemers komen meespelen. Je herkent ze aan een rode klauw naast hun PSN ID. Twee leden van Naughty Dog zullen trouwens 24 uur aan een stuk proberen spelen.
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 24 Okt 2010 14:59    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.amazon.fr/Sony-Uncharted-3/dp/B003RWS3FC/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1287920015&sr=8-1
Terug naar boven
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 24 Okt 2010 15:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Oké.

Ik hoop trouwens dat de MP van Uncharted 3 weer zoals die van Uncharted 2 is, voor patch 1.05
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 01 Nov 2010 18:34    Onderwerp: Reageren met citaat

^^
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 01 Nov 2010 19:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Het sarcasme in die zin is echt niet ver te zoeken.
Terug naar boven
PSPfreaky BerichtGeplaatst: 02 Nov 2010 23:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Is er al wat bekend over de GOTY edition voor Europa?
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 20 Nov 2010 12:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 20 Nov 2010 12:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

OMG. Mass Effect 3 exclusief naar de PS3!!!!!!! Oh wacht, verkeerde topic. For anyone doubting, deze post is een grap
Terug naar boven
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 20 Nov 2010 13:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Als het Uncharted 3 is stop ik met gamen.

WAAR IS M'N JAK 4 awefjlb2twE>FG:3;24jri2yrgserde76uj
Terug naar boven
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 20 Nov 2010 13:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Waarom willen mensen nu een Jak 4... de trilogie is gedaan, nog een game gaat deze serie niet bevorderen, integendeel.
Terug naar boven
sotarK BerichtGeplaatst: 20 Nov 2010 15:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Eerst de HD versies , daarna een deel4 of een soort prequel .
Halo zou ook een trilogie worden , maar na reach is er nu een studio bezig met Halo 4 .
Dus het moet mogelijk zijn een deel 4 .
Maar Uncharted3 zou meer dan welkom zijn zeker wel .
Terug naar boven
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 20 Nov 2010 15:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Waar haal je dat vandaan over Halo 4?
Terug naar boven
Paintskillz BerichtGeplaatst: 20 Nov 2010 15:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Deep_But_Stupid schreef:

http://www.gamed.nl/view/57210/0/2

Dúh
Terug naar boven
sotarK BerichtGeplaatst: 20 Nov 2010 16:28    Onderwerp: Reageren met citaat

Deep_But_Stupid schreef:

http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=256434

Door 343 industries schijnbaar
Maar ja het gaat hier over Uncharted2 .
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 20 Nov 2010 19:31    Onderwerp: Reageren met citaat

deathtanz matisk schreef:
Als het Uncharted 3 is stop ik met gamen.

WAAR IS M'N JAK 4 awefjlb2twE>FG:3;24jri2yrgserde76uj

Idd, Jak & Daxter >>>>>>> Uncharted.
Terug naar boven
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 20 Nov 2010 22:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Zo goed vind ik Jak anders ook weer niet. Deel 2 was echt gaaf en lekker pittig, maar de andere waren maar middelmatig.

sotarK schreef:
Deep_But_Stupid schreef:

Maar dat is helemaal geen aankondiging van Halo 4, het kan ook iets anders zijn.
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 21 Nov 2010 01:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Deep_But_Stupid schreef:
Zo goed vind ik Jak anders ook weer niet. Deel 2 was echt gaaf en lekker pittig, maar de andere waren maar middelmatig.

Onderbouw je mening eens inplaats van telkens maar in het kort te zeggen dat je alles kut vind, en nee ik ga niet met je in discussie.
Terug naar boven
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 21 Nov 2010 02:13    Onderwerp: Reageren met citaat

ninodude schreef:
Deep_But_Stupid schreef:

Onderbouw je mening eens inplaats van telkens maar in het kort te zeggen dat je alles kut vind, en nee ik ga niet met je in discussie.

... Maar dat deed ik ook, alleen schrijf ik daar geen alinea's tekst over. Ik hou het liever kort. Realiseer je ook eens dat niet iedereen een essay wilt schrijven over zulke dingen. Jij doet het toch ook niet?
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 21 Nov 2010 08:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer

Deep_But_Stupid schreef:
ninodude schreef:
Deep_But_Stupid schreef:

... Maar dat deed ik ook, alleen schrijf ik daar geen alinea's tekst over. Ik hou het liever kort. Realiseer je ook eens dat niet iedereen een essay wilt schrijven over zulke dingen. Jij doet het toch ook niet?

Je mening onderbouwen is dus niet je mening geven, maar er argumenten bij geven, en daar hoef je geen essay voor te schrijven maar het is wel zo handig als je die argumenten er dan bij zet.

Bovendien, dwaal niet te off-topic af hè.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Nov 2010 10:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Deep_But_Stupid schreef:

sotarK schreef:
Deep_But_Stupid schreef:

Maar dat is helemaal geen aankondiging van Halo 4, het kan ook iets anders zijn.
Het is een nieuwe Halo game die dient als opvolger voor de andere Halo games. Dat is 'Halo 4'.
Terug naar boven
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 21 Nov 2010 13:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Deep_But_Stupid schreef:

sotarK schreef:
Deep_But_Stupid schreef:

Het is een nieuwe Halo game die dient als opvolger voor de andere Halo games. Dat is 'Halo 4'.

Maar je zegt nu dat een nieuwe game in de series automatisch "Halo 4" wordt. Ik ben niet echt bekend met Halo, maar ik weet wel dat de serie veel lore heeft en dat men dat kan gebruiken voor een game zoals bijvoorbeeld ODST en Reach.

Maar een Halo 4, als in het vervolg van Halo 3? Had Halo 3 geen gesloten einde? Vijand helemaal verslagen enzovoort?
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 21, 22, 23  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 18 van 23

Ga naar: