Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 21, 22, 23 Volgende
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 13 Dec 2009 11:49 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Drake's Fortune is deel één ja, deel twee heeft als subtitel 'Among Thieves'. |
|
Terug naar boven |
|
|
SBR |
Geplaatst: 13 Dec 2009 12:49 Onderwerp:
| |

|
Stefan van B schreef: | Drake's Fortune is deel één ja, deel twee heeft als subtitel 'Among Thieves'. |
Oké, ik twijfelde even of dit deel 1 was of een soort van extra DLC. |
|
Terug naar boven |
|
|
AmazingShikoku |
Geplaatst: 13 Dec 2009 19:06 Onderwerp:
| |

|
Stefan van B schreef: | Drake's Fortune is deel één ja, deel twee heeft als subtitel 'Among Thieves'. |
En er staat ook gewoon heel groot een '2' op de cover hoor lol |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 13 Dec 2009 19:43 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Hitmanhenk schreef: |
haha ja eigenlijk wel ja maar als je connectiefoute blijft krijgen word het aardig moeilijk om platina te hale  |
Oooh wat lullig eigenlijk ja, als je dus geen internetverbinding hebt kan je geen Platinum krijgen! Wat hard  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 13 Dec 2009 19:47 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
AmazingShikoku schreef: | Stefan van B schreef: | Drake's Fortune is deel één ja, deel twee heeft als subtitel 'Among Thieves'. |
Maar hij kon ook weer denken dat "Among Thieves" dan een uitbreiding was op Uncharted 2 Zijn vraag was dan ook gewoon of Drake's Fortune het basispel of een Expansion was. |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 13 Dec 2009 21:12 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Hitmanhenk schreef: |
haha ja eigenlijk wel ja maar als je connectiefoute blijft krijgen word het aardig moeilijk om platina te hale  |
Oooh wat lullig eigenlijk ja, als je dus geen internetverbinding hebt kan je geen Platinum krijgen! Wat hard  |
Haha inderdaad, en het zijn ook nog maar 2 lullige bronsjes.
Maar waarom zou je eigenlijk Platinum willen als je geen internet op je PS3 hebt? Kan je het aan niemand showen, nu trouwens ook niet, aangezien die error elke keer als je je trophy info wilt uploaden  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 13 Dec 2009 21:18 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Taw0n schreef: | GekooktEi schreef: | Hitmanhenk schreef: |
Maar waarom zou je eigenlijk Platinum willen als je geen internet op je PS3 hebt? Kan je het aan niemand showen, nu trouwens ook niet, aangezien die error elke keer als je je trophy info wilt uploaden  | Gewoon om te zien dat je een game volledig hebt uitgespeeld. |
|
Terug naar boven |
|
|
SBR |
Geplaatst: 13 Dec 2009 21:55 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | AmazingShikoku schreef: | Stefan van B schreef: | Drake's Fortune is deel één ja, deel twee heeft als subtitel 'Among Thieves'. |
Maar hij kon ook weer denken dat "Among Thieves" dan een uitbreiding was op Uncharted 2 Zijn vraag was dan ook gewoon of Drake's Fortune het basispel of een Expansion was. |
Om het nog even duidelijk te maken.
Ik wist dat Uncharted 2: Among Thieves deel 2 was.
Maar ik wist niet welk deel Drake's Fortune was. |
|
Terug naar boven |
|
|
Hitmanhenk |
Geplaatst: 15 Dec 2009 12:14 Onderwerp:
| |

|
Taw0n schreef: | GekooktEi schreef: | Hitmanhenk schreef: |
Maar waarom zou je eigenlijk Platinum willen als je geen internet op je PS3 hebt? Kan je het aan niemand showen, nu trouwens ook niet, aangezien die error elke keer als je je trophy info wilt uploaden  |
Ik heb wel internet op mijn ps3 Alleen blijf ik in uncharted errors krijgen online. Waarschijnlijk een fout in mijn router of van UC2 servers En ook als je geen internet hebt is het leuk om trophys te halen. Vind het niet echt om te pronken maar als extended gameplay:) |
|
Terug naar boven |
|
|
zuper |
Geplaatst: 15 Dec 2009 17:07 Onderwerp:
| |

|
Ik heb hem gisteren op hard uitgespeeld in 3 dagen.
Nu nog op crushing.
Ik ga denk ik wel voor platinum. |
|
Terug naar boven |
|
|
lpds |
Geplaatst: 15 Dec 2009 18:24 Onderwerp:
| |

|
zuper schreef: | Ik heb hem gisteren op hard uitgespeeld in 3 dagen.
Nu nog op crushing.
Precies hetzelfde geld voor mij  |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 15 Dec 2009 20:31 Onderwerp:
| |

|
lpds schreef: | zuper schreef: | Ik heb hem gisteren op hard uitgespeeld in 3 dagen.
Nu nog op crushing.
Precies hetzelfde geld voor mij  |
En precies hetzelfde gold voor mij!
Het gaat je wel lukken, Crushing is makkelijk  |
|
Terug naar boven |
|
|
AmazingShikoku |
Geplaatst: 26 Dec 2009 13:10 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Nog een GOTY award
http://gamingbolt.com/2009/12/22/and-the-winner-is/
1. Game of the Year
2. Best Action Adventure Game
3. Best Story/Plot
4. Best Visuals
5. Best Voice Acting
6. Best Cutscenes
7. Best Developer (Naughty Dog)
8. Best Console Game (Console Exclusive)
9. Best Sequel
lol congrats  |
Ja, we weten het inmiddels wel -_-' |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 26 Dec 2009 13:56 Onderwerp:
| |

|
AmazingShikoku schreef: | Gezer schreef: | Nog een GOTY award
1. Game of the Year
3. Best Story/Plot
4. Best Visuals
5. Best Voice Acting
6. Best Cutscenes
9. Best Sequel
lol congrats  |
WTF! Ik ken die hele site niet xD |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 26 Dec 2009 16:29 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | Taw0n schreef: | AmazingShikoku schreef: | Gezer schreef: | Nog een GOTY award
1. Game of the Year
3. Best Story/Plot
4. Best Visuals
5. Best Voice Acting
6. Best Cutscenes
9. Best Sequel
lol congrats  |
WTF! Ik ken die hele site niet xD |
o rly? |
y? rly?
Sorry hoor, maar de game is mijn GoTY, het boeit me geen reet of een of andere vage onbekende rotsite hem GoTY vind.
PS: Accept MSN  |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 26 Jan 2010 18:55 Onderwerp:
| |

|
Uncharted 2 krijgt bezoek van Resistance 2, Killzone 2 en inFamous!
Wie al eens een stapje in de onlinewereld van de PS3 durft te zetten, heeft vast al de geweldige multiplayer van Uncharted 2 gespeeld. De multiplayer is fun en bijzonder verslavend. De meest onder jullie zweren bij Call of Duty - Modern Warfare 2 maar het volgende nieuwtje kan jullie misschien overhalen om Uncharted 2 nog eens in je PS3 te ploffen. Naughty Dog heeft een gratis multiplayer skinpack aangekondigd. De nieuwe multiplayer skins zullen vanaf 28 januari verkrijgbaar zijn in Noord-Amerika. Wanneer de update in Europa verkrijgbaar zal zijn is momenteel niet bekend maar wij gokken op een gelijktijdige release of hoogstens met een weekje vertraging. Eens je het pakket gedownload hebt, kan je je avonturen voortzetten in de huid van Cole McGrath (inFamous), Nathan Hale (Resistance 2), Chimera (Resistance 2), Sev (Killzone 2) en een Helghan soldaat (KZ2). Een co-opmatch met drie helden uit Sony's grootste blockbusters uit 2009? Dat is iets waar we normaal alleen maar van kunnen dromen.
 |
|
Terug naar boven |
|
|
lpds |
Geplaatst: 26 Jan 2010 19:20 Onderwerp:
| |

|
elemeNt schreef: | Uncharted 2 krijgt bezoek van Resistance 2, Killzone 2 en inFamous!
Wie al eens een stapje in de onlinewereld van de PS3 durft te zetten, heeft vast al de geweldige multiplayer van Uncharted 2 gespeeld. De multiplayer is fun en bijzonder verslavend. De meest onder jullie zweren bij Call of Duty - Modern Warfare 2 maar het volgende nieuwtje kan jullie misschien overhalen om Uncharted 2 nog eens in je PS3 te ploffen. Naughty Dog heeft een gratis multiplayer skinpack aangekondigd. De nieuwe multiplayer skins zullen vanaf 28 januari verkrijgbaar zijn in Noord-Amerika. Wanneer de update in Europa verkrijgbaar zal zijn is momenteel niet bekend maar wij gokken op een gelijktijdige release of hoogstens met een weekje vertraging. Eens je het pakket gedownload hebt, kan je je avonturen voortzetten in de huid van Cole McGrath (inFamous), Nathan Hale (Resistance 2), Chimera (Resistance 2), Sev (Killzone 2) en een Helghan soldaat (KZ2). Een co-opmatch met drie helden uit Sony's grootste blockbusters uit 2009? Dat is iets waar we normaal alleen maar van kunnen dromen.
|
Heb ik een tijdje terug al in de nieuwssubmit gepost. maar zeker wel vet om als cole te spelen  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 26 Jan 2010 21:51 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Ja, echt een leuke toevoeging, ook origineel  |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 26 Jan 2010 21:53 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ikzelf vind het niet echt passen bij Uncharted. Zeker Cole ziet er niet uit met z'n spataderen. Ik zie liever nieuwe maps in plaats van skins. |
|
Terug naar boven |
|
|
lpds |
Geplaatst: 26 Jan 2010 22:26 Onderwerp:
| |

|
Stefan van B schreef: | Ikzelf vind het niet echt passen bij Uncharted. Zeker Cole ziet er niet uit met z'n spataderen. Ik zie liever nieuwe maps in plaats van skins. |
Dat zijn geen spataderen maar dat moeten stroomshocken voorstellen volgens mij maar dat hebben ze idd verkloot |
|
Terug naar boven |
|
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 26 Jan 2010 22:32 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
lpds schreef: | Stefan van B schreef: | Ikzelf vind het niet echt passen bij Uncharted. Zeker Cole ziet er niet uit met z'n spataderen. Ik zie liever nieuwe maps in plaats van skins. |
Dat zijn geen spataderen maar dat moeten stroomshocken voorstellen volgens mij maar dat hebben ze idd verkloot |
Duh, alleen was het in inFamous zo vet dat het gewoon electriciteit was dat ook gewoon echt 3D was. Op deze manier doet het aan spataderen denken, gewoon niet mooi  |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 28 Jan 2010 22:48 Onderwerp:
| |

|
wauw na de demo heb ik besloten om de game te halen beste adventure game ooit, en dan wil ik nog wat aan julie vragen en vooral gezer julie weten zelf wel waarom XD namelijk wie speelt unch 2 nog?? |
|
Terug naar boven |
|
|
lpds |
Geplaatst: 28 Jan 2010 22:56 Onderwerp:
| |

|
no-ps3-no-living schreef: | wauw na de demo heb ik besloten om de game te halen beste adventure game ooit, en dan wil ik nog wat aan julie vragen en vooral gezer julie weten zelf wel waarom XD namelijk wie speelt unch 2 nog?? |
Ik speel nog vaak.
PsnID: Amaterasu09
meestal uncharted 2 en lbp online.
mensen die me adden meld dit even. |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 15 Jun 2010 14:11 Onderwerp:
| |

|
ok zoals ik het al zei heb ik hem gehaald en hij is echt awesome, wie kan ik toevoegen om online te spelen? |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 15 Jun 2010 17:04 Onderwerp:
| |

|
Denken jullie dat we vanavond Uncharted 3 of Uncharted PSP zullen zien? Beide? Of juist geen van beide? |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 21, 22, 23 Volgende |