Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11 Volgende
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 13 Jan 2009 19:14 Onderwerp:
| |

|
wackyprofessor schreef: | De wat traditioneler rpg als aanrader lijkt mij Tales of Eternia, die kan je als je 'm vindt wel voor een 10tje halen. Jeann D'arc en FF: Tactics zijn wat meer tachtische rpg's maar niet minder. Daarnaast is Crisis Core ook een must. Ligt gewoon geheel aan je smaak, maar dit zijn een paar goede aanraders.
@ Marciano
thanks voor de reactie, had toch besloten om maar Fallout 3 te halen. Gewoon om de knoop door te hakken want ik twijfelde nog steeds  |
Mooi, hopelijk bevalt hij je ook.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Stammetje91 |
Geplaatst: 13 Jan 2009 19:31 Onderwerp:
| |

|
@The Source
Neej, WoW gaat vele malen dieper en is in alle opzichten beter uitgewerkt. Het enige voordeel van GW is dat er geen maandelijkse kosten aan vast zitten. |
|
Terug naar boven |
|
|
The Source |
Geplaatst: 13 Jan 2009 20:26 Onderwerp:
| |

|
Stammetje91 schreef: | @The Source
Neej, WoW gaat vele malen dieper en is in alle opzichten beter uitgewerkt. Het enige voordeel van GW is dat er geen maandelijkse kosten aan vast zitten. | Bedankt. Dan maar waarschijnlijk geen GW voor mij. Misschien GW 2 als ze die verbeteren. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 14 Feb 2009 23:09 Onderwerp:
| |

|
Ik vraag me af of "Alone in the Dark" (X360) de moeite waard is voor €19,99? |
|
Terug naar boven |
|
|
FloriX |
Geplaatst: 14 Feb 2009 23:35 Onderwerp:
| |

|
Lilyman schreef: | Ik vraag me af of "Alone in the Dark" (X360) de moeite waard is voor €19,99? |
alleen als het de collectors edition is, ik kocht de CE nml voor 20 euro op ebay Game is wel vermakelijk, alleen bep. elementen gaan irriteren (roots of evil verbranden, autorijden etc...) |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 22 Feb 2009 21:21 Onderwerp:
| |

|
Aangezien ik druk in de weer ben met FFXII vroeg ik me af: Zijn de FFXII related games de moeite waard? Bijvoorbeeld Final Fantasy XII: Revenant Wings. |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 22 Feb 2009 21:28 Onderwerp:
| |

|
is naruto ultiamte ninja de moeite waard voor een fan? |
|
Terug naar boven |
|
|
streetfighter |
Geplaatst: 22 Feb 2009 23:06 Onderwerp:
| |

|
no-ps3-no-living schreef: | is naruto ultiamte ninja de moeite waard voor een fan? |
ja ik heb het spel ook en de gameplay is echt schitterend en als echte naruto fan kun je uren verliezen in deze game en als je kameraden uitnodigt word het nog beter . Het enig minpunt is het onbreken van de zabuza arc en een online mode |
|
Terug naar boven |
|
|
Bekos |
Geplaatst: 21 Jun 2009 18:11 Onderwerp:
| |

|
Hoi,
Ik zoek een stealth game voor de PS3. MGS4 heb ik al. Het enige andere alternatief dat ik gevonden heb is Splinter Cell Double Agent maar dat schijnt een slechte port te zijn. Heeft iemand nog tips? |
|
Terug naar boven |
|
|
Akatora |
Geplaatst: 21 Jun 2009 18:15 Onderwerp:
| |
|
Splinter Cell idd, ik kan zo niet op stealth games komen.
Maar je zou ook Fallout 3 RPG kunnen proberen te spelen daar kun je ook de stealth kant op maar dat is meer sneaken en stelen en mensen afmaken zonder dat ze het zien. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 21 Jun 2009 20:35 Onderwerp:
| |

|
Akatora schreef: | Splinter Cell idd, ik kan zo niet op stealth games komen.
Maar je zou ook Fallout 3 RPG kunnen proberen te spelen daar kun je ook de stealth kant op maar dat is meer sneaken en stelen en mensen afmaken zonder dat ze het zien. |
The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena is ook wel een beetje een stealth-titel. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 21 Jun 2009 20:38 Onderwerp:
| |

|
Kurosaki01 schreef: | Aangezien ik druk in de weer ben met FFXII vroeg ik me af: Zijn de FFXII related games de moeite waard? Bijvoorbeeld Final Fantasy XII: Revenant Wings. |
Neen, FFXII: RW is niet een een RPG maar een tactisch spel  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 21 Jun 2009 20:39 Onderwerp:
| |

|
cecilffiv schreef: | Kurosaki01 schreef: | Aangezien ik druk in de weer ben met FFXII vroeg ik me af: Zijn de FFXII related games de moeite waard? Bijvoorbeeld Final Fantasy XII: Revenant Wings. |
Ik heb hem al uitgespeeld.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 21 Jun 2009 20:41 Onderwerp:
| |

|
Kurosaki01 schreef: | cecilffiv schreef: | Kurosaki01 schreef: | Aangezien ik druk in de weer ben met FFXII vroeg ik me af: Zijn de FFXII related games de moeite waard? Bijvoorbeeld Final Fantasy XII: Revenant Wings. |
Ik heb hem al uitgespeeld.  |
En hoe vond je hem ? |
|
Terug naar boven |
|
|
Kurosaki01 |
Geplaatst: 21 Jun 2009 20:42 Onderwerp:
| |

|
Wel ok, als ik het een cijfer zou moeten geven een 7 van de 10. |
|
Terug naar boven |
|
|
Bekos |
Geplaatst: 21 Jun 2009 23:13 Onderwerp:
| |

|
Lilyman schreef: | Akatora schreef: | Splinter Cell idd, ik kan zo niet op stealth games komen.
The Chronicles of Riddick: Assault on Dark Athena is ook wel een beetje een stealth-titel. |
Ik ga nu wat filmpjes kijken. Ik laat nog iets weten
Heeft iemand ervaring met de PS3 versie van Double Agent?
Edit: De filmpjes vielen me toch wat tegen van Chronicles. Ik zoek nu niet echt een FP game en het lijkt me toch nog altijd meer gewoon vechten als stealh |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 22 Jun 2009 14:49 Onderwerp:
| |

|
Bekos schreef: | Lilyman schreef: | Akatora schreef: | Splinter Cell idd, ik kan zo niet op stealth games komen.
Edit: De filmpjes vielen me toch wat tegen van Chronicles. Ik zoek nu niet echt een FP game en het lijkt me toch nog altijd meer gewoon vechten als stealh |
Assassin's Creed Tenzij je die al hebt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Hitmanhenk |
Geplaatst: 27 Jun 2009 16:38 Onderwerp:
| |

|
Bekos schreef: | Lilyman schreef: | Akatora schreef: | Splinter Cell idd, ik kan zo niet op stealth games komen.
Ik heb double agent ook voor de ps3. Zeer vermakelijke game alleen erg jammer soms van de framerate. Vooral met explosies gaat die ff tergend langzaam. Verder heb ik nog niet echt vervelende dingen meegemaakt  |
|
Terug naar boven |
|
|
Bekos |
Geplaatst: 29 Jun 2009 11:53 Onderwerp:
| |

|
Bedankt voor de reacties allemaal. Ik denk dat ik Double Agent dan toch maar ga proberen.
Ik ga er ook onmiddellijk nog een spel bijkopen. Ik twijfel tussen Prince of Persia (PS3) en Battlefield: Bad Company.
Ik wil vooral de singleplayer spelen. Als het BC zou worden zal de mp natuurlijk wel eens even uitproberen. Is die nog actief eigenlijk? |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 29 Jun 2009 13:59 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Sowieso zou ik niet echt voor PoP gaan. Persoonlijk vond ik de game een stap terug op PoP Sands of Time, Warrior Within en The Two Thrones. De combat is enorm eentonig en het platformen is gewoon trial en error de hele tijd. Grafisch is de sfeer echter wel prachtig. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 29 Jun 2009 14:16 Onderwerp:
| |

|
Ninja Gaiden Sigma moet je halen inplaats van Prince of Persia.
Bad Company is bagger, je kunt beter Riddick halen voor een vette singleplayer fps. |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 29 Jun 2009 15:25 Onderwerp:
| |

|
Tussen die twee zal ik zeker voor Prince of Persia gaan. Geweldige game is dat, jammer dat het net zoals Assasins Creed erg eentonig is. Maar dat neemt niet weg dat hij erg leuk is. Bad Company vond ik echt niets aan. |
|
Terug naar boven |
|
|
Matesers |
Geplaatst: 29 Jun 2009 17:38 Onderwerp:
| |

|
Ik denk dat bij PoP het voornaamste probleem is, dat je niet het gevoel hebt dat je echt iets presteert. Bij andere games krijg je het game over scherm en als je de baas dan uiteindelijk verslaat, ben je daar heel trots op. Dat gevoel heb je bij PoP dus nauwelijks omdat je niet 'gestraft' wordt.
Verder lijkt het me een beetje moeilijk om pop en ninja gaiden te vergelijken. Hele andere genres.
Ik zou pop aanraden als je een hekel aan moeilijke games hebt en als de stijl van pop je bevalt. |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 29 Jun 2009 19:02 Onderwerp:
| |

|
Bekos schreef: | Bedankt voor de reacties allemaal. Ik denk dat ik Double Agent dan toch maar ga proberen.
Ik ga er ook onmiddellijk nog een spel bijkopen. Ik twijfel tussen Prince of Persia (PS3) en Battlefield: Bad Company.
Ik wil vooral de singleplayer spelen. Als het BC zou worden zal de mp natuurlijk wel eens even uitproberen. Is die nog actief eigenlijk? |
Ondanks dat je niet dood kan in Prince of Persia, vond ik het toch een heel leuke ervaring. Mooie plaatjes. Idd geen straffen, maar dat zal de pret niet drukken.
Als je enkel voor de singleplayer gaat, is Prince of Persia een stuk langer dan Bad Company.
Als tegen argument, met Bad Company ben je qua trophies wel langer bezig. Zo is er één met 10.002 kills (online) ofzo en nog een hoop online, terwijl die bij Prince of Persia niet al te moeilijk of tijd vretend zijn.
Bad Company ziet er wel aardig uit. Niet super ofzo. Ik vind die grain filter er overheen niet mooi, maar dat is mijn smaak. Moderne oorlog, zoeken naar goud. Vind t stom om er een keuze tussen te maken, want t zijn totaal andere spellen.
Prince of Persia kent idd geen "straffen" voor doodgaan. Je wordt constant gered door Elika. Enige straf is dat je een trophie niet kan halen aan t einde van t spel als je te vaak bent gered door Elika. In die zin is het dan wel een straf, maar het is maar net hoeveel waarde je er aan hecht.
Koop PoP voor de singleplayer ervaring. Voor moderne oorlog zou ik ipv Bad Company, CoD4 nemen. Rauwer, geen lelijke grain filter, geen bakstenen op wielen. Sorry, tanks. Online met levelen ook een stuk interessanter dan Bad Company |
|
Terug naar boven |
|
|
Akatora |
Geplaatst: 29 Jun 2009 20:17 Onderwerp:
| |
|
Als het boven de 30 euro is zou ik beiden niet kopen... |
|
Terug naar boven |
|