Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende  
Paintskillz BerichtGeplaatst: 29 Jun 2009 21:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Iemand die PROTOTYPE en inFAMOUS alletwee (uit)gespeeld heeft?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 29 Jun 2009 22:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Is Naruto PS3 tof?
Terug naar boven
Bekos BerichtGeplaatst: 30 Jun 2009 00:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Nogmaals bedankt voor de reacties. Het zal PoP worden.
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 30 Jun 2009 08:44    Onderwerp: Reageren met citaat

IV Trueskill VI schreef:

Ik ben bezig met Prototype en de Infamous demo heb ik gespeeld. Goeie keus trouwens voor Prince of Persia, erg leuke game.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 30 Jun 2009 09:04    Onderwerp: Reageren met citaat

MarcianoNL schreef:
IV Trueskill VI schreef:

Ik ben bezig met Prototype en de Infamous demo heb ik gespeeld. Goeie keus trouwens voor Prince of Persia, erg leuke game.

Ik vond Infamous leuker/mooier er uitzien dan prototype, totdat ik de PC versie zag daar verbleekt infamous een beetje bij. toch zijn t beide leuke games.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 30 Jun 2009 09:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Infamous heeft inderdaad grafisch een streepje voor op Prototype maar voor mij is de fun factor van Prototype heel wat interessanter. Beide spelen echter compleet verschillend waarbij je Infamous eerder kan zien als een 3rd person shooter met platform-elementen en Prototype is dan meer zoals Hulk: Ultimate Destruction of een Spider-man game op steroïden.

@ Ninodude: PS3 Naruto is erg tof en een plezier om naar te kijken. Echter kan je in de singleplayer maar aan 4 speelelementen verwachten: Wat rondlopen en springen in Konoha, Op een boom racen, door een bos racen en uiteindelijk de gevechten. Overigens is het gemis aan een online modus snel merkbaar. Qua singleplayer is het zeker een toffe game zolang het duurt maar zo'n game wil je gewoon online spelen
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 30 Jun 2009 09:56    Onderwerp: Reageren met citaat

MaartenL schreef:
of een Spider-man game op steroïden

En we weten allemaal hoe spider-man games zijn Kuche*web of shadows* kuche
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 30 Jun 2009 10:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Web of Shadows is een buggy exception :x

Al maar goed dat Prototype wel wat beter in elkaar steekt en er meer om handen is dan simpelweg wat te slingeren

Overigens mag je niet vergeten dat Spiderman 2 één van de eerste filmgames was die toonde dat niet elke licentiegame een breinloze game moest zijn ^_^
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 30 Jun 2009 11:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Web of Shadows vind ik erg tof...
Terug naar boven
chimnino BerichtGeplaatst: 30 Jun 2009 11:31    Onderwerp: Reageren met citaat

MaartenL schreef:
Overigens mag je niet vergeten dat Spiderman 2 één van de eerste filmgames was die toonde dat niet elke licentiegame een breinloze game moest zijn ^_^

Chronicles of Riddick was eerder Die heeft met Escape from Butcher Bay een prachtige uitbreiding van het Riddick universum gegeven en naar mijn idee de standaard voor film-licentie games een stuk hoger gelegd.
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 30 Jun 2009 12:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Het enigste wat leuk was aan Spider-Man 2 is gewoon slingeren met je web. That's it...
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 30 Jun 2009 12:21    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

chimnino schreef:
MaartenL schreef:

Chronicles of Riddick was eerder Die heeft met Escape from Butcher Bay een prachtige uitbreiding van het Riddick universum gegeven en naar mijn idee de standaard voor film-licentie games een stuk hoger gelegd.

Daarmee dat ik zei: één van de eerste en niet de eerste. Riddick kwam overigens trouwens op 1 Juni 2004 uit, Spiderman 2 op 28 Juni 2004 dus zoveel verschil zit er ook niet tussen

@ Lawliet: Spider-man 2 had nochthans een aardig uitgebreide moveset om mee aan de slag te gaan en een niet-combo-based maar free-form gevechtssysteem. Toch wel noemenswaardig gezien de spiderman games qua combat achteruit zijn gegaan in de loop van de tijd.

@ Lilyman: Web of Shadows was inderdaad wel tof, maar qua kwaliteit kon het véél beter. Het vechten was wat eentonig maar het webzippen naar vijanden en vechten op wanden was dan weer een leuke toevoeging. Helaas van de vele bugs
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 30 Jun 2009 21:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kan niet wachten op een nieuwe Spider-Man titel in de stijl van Web of Shadows; niet gebonden aan de film(s), maar gebaseerd op de strips!

En ik twijfel over Dynasty Warriors 6: Empires. Ik wil het spel misschien morgen halen, maar ik bezit Dynasty Warriors 6 al. Doen of niet? Hou wel erg van de serie. Heb overigens nog nooit een 'Empires'-deel gespeeld...
Terug naar boven
Simon BerichtGeplaatst: 02 Jul 2009 00:01    Onderwerp: Reageren met citaat

@Lilyman, sorry ik kan je niet helpen, aangezien ik nog nooit een game uit die serie gespeeld heb....

Maar ik heb wel een vraag: zal ik Grand Slam Tennis + Wii MotionPlus kopen? Het lijkt me echt ontzettend vet, en reviews die ik gezien heb zijn best positief, zoals die van GT. Vrienden van mij zijn ook enthousiast, dus zal ik er maar voor gaan?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
da bom BerichtGeplaatst: 14 Jul 2009 11:30    Onderwerp: Reageren met citaat

van tennis games weet ik helaas niks

weet iemand of frontlines fuel of war de moeite waard is? en bevat het een offline multiplayer?
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 14 Jul 2009 12:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

da bom schreef:
weet iemand of frontlines fuel of war de moeite waard is? en bevat het een offline multiplayer?

Ik heb hem op PC en hij is/was echt geweldig. Echter, enkele nadelen:

- In-game online browers voor matches = slecht.
- Aantal games tegenwoordig online = een tiental tijdens piekmomenten
- Geen offline-multiplayer, wel via netwerk maar geen mogelijkheid tot bots.

Misschien dat het voor de X360 verschillend is maar voor PC zou ik hem niet meer in huis halen, ook al was het een goede game. Zelfs Battlefield 2142 heeft nog veel meer games en spelers online maar daar is de instapgraad 'death-on-spawn'.
Terug naar boven
da bom BerichtGeplaatst: 14 Jul 2009 12:18    Onderwerp: Reageren met citaat

ah k dankje

ik denk dan dat ik het toch hou bij bf 2142, die speel ik nog wel eens.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 01 Aug 2009 12:07    Onderwerp: Reageren met citaat

ik ga zo even naar Utrecht en wil een mooie PC game gaan halen, iemand een suggestie? Ik zat zelf te denken aan Anno 1404
Terug naar boven
Jelle Havermans BerichtGeplaatst: 01 Aug 2009 12:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk dat dat een erg goede keus is. Je kan natuurlijk ook gaan voor Rome: Total War.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Robert BerichtGeplaatst: 01 Aug 2009 12:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Jelle Havermans schreef:
Ik denk dat dat een erg goede keus is. Je kan natuurlijk ook gaan voor Rome: Total War.

Ik heb alle total war's, behalve empire total war en als ik die koop zit me broer er weer weken achter
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 11 Aug 2009 01:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Marvel Ultimate Alliance:

Ik ben een fan van (Marvel)superhelden en kijk erg uit naar Marvel Ultimate Alliance 2. Nou zag ik deel 1 liggen voor 20 euro bij de gameshop hier in de beurt en vroeg ik me af of ik dit moest doen om alvast in de superhero stemming te komen(Eind deze maand Batman en daarna Marvel Ultimate Alliance 2). En het nodig is om het verhaal in het 2e deel beter te kunnen volgen?

Gaat om de 360 versie trouwens.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 29 Aug 2009 21:29    Onderwerp: Reageren met citaat

MarcianoNL schreef:

Ik ben een fan van (Marvel)superhelden en kijk erg uit naar Marvel Ultimate Alliance 2. Nou zag ik deel 1 liggen voor 20 euro bij de gameshop hier in de beurt en vroeg ik me af of ik dit moest doen om alvast in de superhero stemming te komen(Eind deze maand Batman en daarna Marvel Ultimate Alliance 2). En het nodig is om het verhaal in het 2e deel beter te kunnen volgen?

Zou ik zeker eens proberen. Een stel vrienden van mij hebben zich er goed mee vermaakt.

Ik had ook een vraag. Ik heb onlangs Blacksite uitgespeeld, en nu ben ik op zoek naar een volgende titel om te spelen. Ik dacht zelf aan TimeShift, maar ik twijfel ook nog tussen de volgende titels:

- Kane & Lynch: Dead Men
- Medal of Honor: Airborne
- Clive Barker's Jericho
- The Orange Box (Half-Life 2)
- The Darkness
- Turning Point: Fall of Liberty
- Fracture

Allemaal FPS-titels (op de laatste na), welke ik nog moet uitspelen...
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 29 Aug 2009 21:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Lilyman schreef:
MarcianoNL schreef:

Zou ik zeker eens proberen. Een stel vrienden van mij hebben zich er goed mee vermaakt.

Ik had ook een vraag. Ik heb onlangs Blacksite uitgespeeld, en nu ben ik op zoek naar een volgende titel om te spelen. Ik dacht zelf aan TimeShift, maar ik twijfel ook nog tussen de volgende titels:

- Clive Barker's Jericho
- The Darkness
- Fracture

The Orange Box natuurlijk
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 29 Aug 2009 21:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Lilyman schreef:
MarcianoNL schreef:

- Clive Barker's Jericho
- The Darkness
- Fracture

Killzone 2 al uitgespeeld?

Nee, maar deze is momenteel uitgeleend.
Terug naar boven
Matesers BerichtGeplaatst: 29 Aug 2009 22:03    Onderwerp: Reageren met citaat

The orange box steekt er met kop en schouders boven uit in dat lijstje als je het mij vraagt.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 8 van 11

Ga naar: