Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
KeyBlade BerichtGeplaatst: 07 Jan 2009 15:14    Onderwerp: Ipod video Reageren met citaat

hallo

wil wat videos op me ipod zetten alleen weet 1 van jullie een goeie converter ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
The Source BerichtGeplaatst: 07 Jan 2009 15:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Misschien is SUPER Converter wat voor je?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
KeyBlade BerichtGeplaatst: 07 Jan 2009 15:20    Onderwerp: Reageren met citaat

zal het proberen bedankt
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 09 Jan 2009 16:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik gebruik Free YouTube To Ipod Converter. Hoewel de naam anders doet vermoeden kun je ook gewoon filmpjes van je harde schijf omzetten in verschillende kwaliteiten.
Terug naar boven
Token BerichtGeplaatst: 09 Jan 2009 16:42    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Rene,

miss wat off topic maar weet jij toevallig ook of youtube converter films naar PSP kan overzetten?
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 09 Jan 2009 16:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Psychrome Dark schreef:
@ Rene,

miss wat off topic maar weet jij toevallig ook of youtube converter films naar PSP kan overzetten?

Programma kan naar iPod, PSP en mobiele telefoon-formaat converteren, dus ja
Terug naar boven
Token BerichtGeplaatst: 09 Jan 2009 17:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:
Psychrome Dark schreef:
@ Rene,

Programma kan naar iPod, PSP en mobiele telefoon-formaat converteren, dus ja

K thanx dan zal ik em ook maar ff downloaden
Terug naar boven
dark lars BerichtGeplaatst: 09 Jan 2009 19:47    Onderwerp: Reageren met citaat

de converter waar rene het over heeft is dé converter, beter dan alle betalende, ik heb ze allemaal gehad en deze convert welkelijk alle formaten als je ook maar iets over ipod video(classic) en convert shit moet weten vraag maar ik weet werkelijk alles. let bij het downloaden van deze gratis versie op dat je niet prongeluk de reklame banner van een betalende aanklikt
Terug naar boven
Token BerichtGeplaatst: 09 Jan 2009 20:12    Onderwerp: Reageren met citaat

dark lars schreef:
de converter waar rene het over heeft is dé converter, beter dan alle betalende, ik heb ze allemaal gehad en deze convert welkelijk alle formaten als je ook maar iets over ipod video(classic) en convert shit moet weten vraag maar ik weet werkelijk alles. let bij het downloaden van deze gratis versie op dat je niet prongeluk de reklame banner van een betalende aanklikt

Ok, ik kijk dus net ff rond.. MAAR HET ZIJN ER ZOVEEL!!?! welke moet ik hebben ?
Terug naar boven
dark lars BerichtGeplaatst: 09 Jan 2009 22:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Psychrome Dark schreef:
dark lars schreef:

Ok, ik kijk dus net ff rond.. MAAR HET ZIJN ER ZOVEEL!!?! welke moet ik hebben ?

maakt opzich neit uit omdat je een studio krijgt en dan kan je alsnog de goede aanklikken,. druk op freeware en dan naar beneje scrollen en dan video tot psp en ipod
Terug naar boven
Token BerichtGeplaatst: 10 Jan 2009 00:10    Onderwerp: Reageren met citaat

dark lars schreef:
Psychrome Dark schreef:
dark lars schreef:

maakt opzich neit uit omdat je een studio krijgt en dan kan je alsnog de goede aanklikken,. druk op freeware en dan naar beneje scrollen en dan video tot psp en ipod

Haha nee dat bedoelde ik niet, ik bedoel dat het zoveel verschillende downloads zijn [ik weet niet of het dezelfde zijn] maarja voor de meeste moet ik betalen?
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 10 Jan 2009 13:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

http://www.download25.com/install/free-youtube-to-ipod-converter.html
Terug naar boven
Token BerichtGeplaatst: 13 Jan 2009 20:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Thanks, sorry voor mijn trage reactie maar ik was een beetje druk met school en kreeg geen mail dat er al reactie was
Terug naar boven
Token BerichtGeplaatst: 13 Jan 2009 21:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Ok one last question.. ik heb nu dus alles gedownload wat nodig is, maar als ik wat convert en op mijn psp zet krijg ik: Unsupported data "This video cannot be played. The data type is not supported"

nu heb ik het zelf al even nagekeken en convert die converter dus alleen maar naar mpeg4 terwijl ik mp4 moet hebben.. help?
Terug naar boven
mercy0001 BerichtGeplaatst: 13 Jan 2009 22:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Dit zijn zowat de beste gratis programma's: (mijn top 3)

1) All Video Converter
De beste, naar zeer veel formaten met veel instellingen (voor ipod op MP4 zetten)
http://www.any-video-converter.com/products/for_video_free/

2) Jodix Free iPod Video Converter
Gewoon simpel en goed!
http://www.snapfiles.com/get/jodixipodvideo.html

3) WinFF
Het Beste beeld, maar op mijn ipod iets minder van geluid (lichte dofheid)
http://winff.org/html/
Terug naar boven
dark lars BerichtGeplaatst: 14 Jan 2009 07:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Psychrome Dark schreef:
Ok one last question.. ik heb nu dus alles gedownload wat nodig is, maar als ik wat convert en op mijn psp zet krijg ik: Unsupported data "This video cannot be played. The data type is not supported"

nu heb ik het zelf al even nagekeken en convert die converter dus alleen maar naar mpeg4 terwijl ik mp4 moet hebben.. help?

mpeg 4 is mp4?bweetje zeker dat je het goed hebt geconvert ? je wil neit weten hoe vaak ik vrienden hiermee moet helpen, ik heb er zelf ook een lange tijd overgedaan ok de juiste converter te vinden. als het echt neit lukt maar ik wel een paar screenshots
Terug naar boven
Token BerichtGeplaatst: 14 Jan 2009 07:22    Onderwerp: Reageren met citaat

dark lars schreef:
Psychrome Dark schreef:

mpeg 4 is mp4?bweetje zeker dat je het goed hebt geconvert ? je wil neit weten hoe vaak ik vrienden hiermee moet helpen, ik heb er zelf ook een lange tijd overgedaan ok de juiste converter te vinden. als het echt neit lukt maar ik wel een paar screenshots

Ik probeer nog wel een paar verschillende converts en anders kom ik terug alvast bedankt
Terug naar boven
Token BerichtGeplaatst: 14 Jan 2009 16:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Ok bij mij werkt het nu allemaal, heb de convert settings op optimal gezet en nu heb ik mooi beeld en geluid

nogmaals bedankt
Terug naar boven
dark lars BerichtGeplaatst: 14 Jan 2009 17:20    Onderwerp: Reageren met citaat

haha mooizo
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: