Auteur |
Bericht |
|
KeyBlade |
Geplaatst: 07 Jan 2009 15:14 Onderwerp: Ipod video
| |

|
hallo
wil wat videos op me ipod zetten alleen weet 1 van jullie een goeie converter ? |
|
Terug naar boven |
|
|
The Source |
Geplaatst: 07 Jan 2009 15:17 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
KeyBlade |
Geplaatst: 07 Jan 2009 15:20 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 09 Jan 2009 16:31 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Ik gebruik Free YouTube To Ipod Converter. Hoewel de naam anders doet vermoeden kun je ook gewoon filmpjes van je harde schijf omzetten in verschillende kwaliteiten. |
|
Terug naar boven |
|
|
Token |
Geplaatst: 09 Jan 2009 16:42 Onderwerp:
| |

|
@ Rene,
miss wat off topic maar weet jij toevallig ook of youtube converter films naar PSP kan overzetten? |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 09 Jan 2009 16:46 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Psychrome Dark schreef: | @ Rene,
miss wat off topic maar weet jij toevallig ook of youtube converter films naar PSP kan overzetten? |
Programma kan naar iPod, PSP en mobiele telefoon-formaat converteren, dus ja  |
|
Terug naar boven |
|
|
Token |
Geplaatst: 09 Jan 2009 17:11 Onderwerp:
| |

|
Rene Groen schreef: | Psychrome Dark schreef: | @ Rene,
Programma kan naar iPod, PSP en mobiele telefoon-formaat converteren, dus ja  |
K thanx dan zal ik em ook maar ff downloaden  |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 09 Jan 2009 19:47 Onderwerp:
| |

|
de converter waar rene het over heeft is dé converter, beter dan alle betalende, ik heb ze allemaal gehad en deze convert welkelijk alle formaten als je ook maar iets over ipod video(classic) en convert shit moet weten vraag maar ik weet werkelijk alles. let bij het downloaden van deze gratis versie op dat je niet prongeluk de reklame banner van een betalende aanklikt |
|
Terug naar boven |
|
|
Token |
Geplaatst: 09 Jan 2009 20:12 Onderwerp:
| |

|
dark lars schreef: | de converter waar rene het over heeft is dé converter, beter dan alle betalende, ik heb ze allemaal gehad en deze convert welkelijk alle formaten als je ook maar iets over ipod video(classic) en convert shit moet weten vraag maar ik weet werkelijk alles. let bij het downloaden van deze gratis versie op dat je niet prongeluk de reklame banner van een betalende aanklikt |
Ok, ik kijk dus net ff rond.. MAAR HET ZIJN ER ZOVEEL!!?! welke moet ik hebben ?  |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 09 Jan 2009 22:23 Onderwerp:
| |

|
Psychrome Dark schreef: | dark lars schreef: | de converter waar rene het over heeft is dé converter, beter dan alle betalende, ik heb ze allemaal gehad en deze convert welkelijk alle formaten als je ook maar iets over ipod video(classic) en convert shit moet weten vraag maar ik weet werkelijk alles. let bij het downloaden van deze gratis versie op dat je niet prongeluk de reklame banner van een betalende aanklikt |
Ok, ik kijk dus net ff rond.. MAAR HET ZIJN ER ZOVEEL!!?! welke moet ik hebben ?  |
maakt opzich neit uit omdat je een studio krijgt en dan kan je alsnog de goede aanklikken,. druk op freeware en dan naar beneje scrollen en dan video tot psp en ipod |
|
Terug naar boven |
|
|
Token |
Geplaatst: 10 Jan 2009 00:10 Onderwerp:
| |

|
dark lars schreef: | Psychrome Dark schreef: | dark lars schreef: | de converter waar rene het over heeft is dé converter, beter dan alle betalende, ik heb ze allemaal gehad en deze convert welkelijk alle formaten als je ook maar iets over ipod video(classic) en convert shit moet weten vraag maar ik weet werkelijk alles. let bij het downloaden van deze gratis versie op dat je niet prongeluk de reklame banner van een betalende aanklikt |
maakt opzich neit uit omdat je een studio krijgt en dan kan je alsnog de goede aanklikken,. druk op freeware en dan naar beneje scrollen en dan video tot psp en ipod |
Haha nee dat bedoelde ik niet, ik bedoel dat het zoveel verschillende downloads zijn [ik weet niet of het dezelfde zijn] maarja voor de meeste moet ik betalen? |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 10 Jan 2009 13:10 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
|
Terug naar boven |
|
|
Token |
Geplaatst: 13 Jan 2009 20:06 Onderwerp:
| |

|
Thanks, sorry voor mijn trage reactie maar ik was een beetje druk met school en kreeg geen mail dat er al reactie was |
|
Terug naar boven |
|
|
Token |
Geplaatst: 13 Jan 2009 21:27 Onderwerp:
| |

|
Ok one last question.. ik heb nu dus alles gedownload wat nodig is, maar als ik wat convert en op mijn psp zet krijg ik: Unsupported data "This video cannot be played. The data type is not supported"
nu heb ik het zelf al even nagekeken en convert die converter dus alleen maar naar mpeg4 terwijl ik mp4 moet hebben.. help? |
|
Terug naar boven |
|
|
mercy0001 |
Geplaatst: 13 Jan 2009 22:13 Onderwerp:
| |
|
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 14 Jan 2009 07:20 Onderwerp:
| |

|
Psychrome Dark schreef: | Ok one last question.. ik heb nu dus alles gedownload wat nodig is, maar als ik wat convert en op mijn psp zet krijg ik: Unsupported data "This video cannot be played. The data type is not supported"
nu heb ik het zelf al even nagekeken en convert die converter dus alleen maar naar mpeg4 terwijl ik mp4 moet hebben.. help? |
mpeg 4 is mp4?bweetje zeker dat je het goed hebt geconvert ? je wil neit weten hoe vaak ik vrienden hiermee moet helpen, ik heb er zelf ook een lange tijd overgedaan ok de juiste converter te vinden. als het echt neit lukt maar ik wel een paar screenshots |
|
Terug naar boven |
|
|
Token |
Geplaatst: 14 Jan 2009 07:22 Onderwerp:
| |

|
dark lars schreef: | Psychrome Dark schreef: | Ok one last question.. ik heb nu dus alles gedownload wat nodig is, maar als ik wat convert en op mijn psp zet krijg ik: Unsupported data "This video cannot be played. The data type is not supported"
mpeg 4 is mp4?bweetje zeker dat je het goed hebt geconvert ? je wil neit weten hoe vaak ik vrienden hiermee moet helpen, ik heb er zelf ook een lange tijd overgedaan ok de juiste converter te vinden. als het echt neit lukt maar ik wel een paar screenshots |
Ik probeer nog wel een paar verschillende converts en anders kom ik terug alvast bedankt  |
|
Terug naar boven |
|
|
Token |
Geplaatst: 14 Jan 2009 16:13 Onderwerp:
| |

|
Ok bij mij werkt het nu allemaal, heb de convert settings op optimal gezet en nu heb ik mooi beeld en geluid
nogmaals bedankt  |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 14 Jan 2009 17:20 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|