Auteur |
Bericht |
|
Stammetje91 |
Geplaatst: 02 Nov 2008 23:18 Onderwerp: [PS1] Final Fantasy III
| |

|
Volgens mij heeft dit deel uit de serie nooit een Europese release gehad, but I just want to be sure. Ben nu op marktplaats de laatste missende delen aan 't zoeken en ik mis alleen III nog. Mijn vraag is aan jullie of FFIII ooit op de PSX is uitgebracht. (Stand-alone of compilatie maakt me niet uit)
Alvast bedankt! |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 02 Nov 2008 23:27 Onderwerp:
| |

|
De game heeft een remake voor de NDS. En de game is volgens mij nooit op de PSX uitgebracht. Zou voor de DS versie gaan ik had er teminste veel plezier mee gehad en de eerste keer dat ik FF III heb gespeeld. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 02 Nov 2008 23:29 Onderwerp: Re: Final Fantasy III
| |

|
Stammetje91 schreef: | Volgens mij heeft dit deel uit de serie nooit een Europese release gehad, but I just want to be sure. Ben nu op marktplaats de laatste missende delen aan 't zoeken en ik mis alleen III nog. Mijn vraag is aan jullie of FFIII ooit op de PSX is uitgebracht. (Stand-alone of compilatie maakt me niet uit)
Alvast bedankt! |
FFIII is hier uitgegeven als FFVI, als ik me niet vergis.
En mocht je de ECHTE FFIII willen spelen, kun je alleen terecht op de Nintendo DS, met Final Fantasy III. |
|
Terug naar boven |
|
|
Stammetje91 |
Geplaatst: 02 Nov 2008 23:30 Onderwerp:
| |

|
Was ik al bang voor, maar ik wou er gewoon zeker van zijn. Heb deze week namelijk de hele serie voor de PSx compleet als alles goed gaat en dan ontbreekt alleen het derde deel nog. Waarom hebben ze die nou nooit op de PSX (PAL) uitgebracht?
Btw, ik heb geen DS, dus het word voor mij een no-play.
@Lilyman
Ik ben fan genoeg om wel de nummering te kennen hoor. Maar toch bedankt voor de moeite!  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 03 Nov 2008 06:57 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Final Fantasy III is de enige echte Final Fantasy die niet op een PlayStation is verschenen. |
|
Terug naar boven |
|
|
CengizMan |
Geplaatst: 03 Nov 2008 14:25 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Final Fantasy III is de enige echte Final Fantasy die niet op een PlayStation is verschenen. |
De enige echte? Bedoel je dat er ook een illegale versie was of dat 'het de enige FF is van de hoofdserie?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Matesers |
Geplaatst: 03 Nov 2008 20:20 Onderwerp:
| |

|
Ik denk dat joni onderscheid maakt tussen delen uit de hoofdserie en spin-offs. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 03 Nov 2008 20:31 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
CengizMan schreef: | Joni Philips schreef: | Final Fantasy III is de enige echte Final Fantasy die niet op een PlayStation is verschenen. |
De enige echte? Bedoel je dat er ook een illegale versie was of dat 'het de enige FF is van de hoofdserie?  | Het tweede |
|
Terug naar boven |
|
|
commjoen2k7 |
Geplaatst: 04 Nov 2008 10:09 Onderwerp:
| |

|
is er een hoofdserie dan? ben vanaf VII erin gekomen en heb alleen XI overgeslagen... |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 04 Nov 2008 10:15 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
De hoofdserie zijn de genummerde delen, in tegenstelling tot spin-offs. |
|
Terug naar boven |
|
|
commjoen2k7 |
Geplaatst: 04 Nov 2008 10:16 Onderwerp:
| |

|
Ik kan er niet echt een serie van maken . Zit geen logica in ofzo: telkens nieuwe universe, etc...
Anyway thnx! |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|