Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 02 Nov 2008 23:18    Onderwerp: [PS1] Final Fantasy III Reageren met citaat

Volgens mij heeft dit deel uit de serie nooit een Europese release gehad, but I just want to be sure. Ben nu op marktplaats de laatste missende delen aan 't zoeken en ik mis alleen III nog. Mijn vraag is aan jullie of FFIII ooit op de PSX is uitgebracht. (Stand-alone of compilatie maakt me niet uit)

Alvast bedankt!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 02 Nov 2008 23:27    Onderwerp: Reageren met citaat

De game heeft een remake voor de NDS. En de game is volgens mij nooit op de PSX uitgebracht. Zou voor de DS versie gaan ik had er teminste veel plezier mee gehad en de eerste keer dat ik FF III heb gespeeld.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 02 Nov 2008 23:29    Onderwerp: Re: Final Fantasy III Reageren met citaat

Stammetje91 schreef:
Volgens mij heeft dit deel uit de serie nooit een Europese release gehad, but I just want to be sure. Ben nu op marktplaats de laatste missende delen aan 't zoeken en ik mis alleen III nog. Mijn vraag is aan jullie of FFIII ooit op de PSX is uitgebracht. (Stand-alone of compilatie maakt me niet uit)

Alvast bedankt!

FFIII is hier uitgegeven als FFVI, als ik me niet vergis.
En mocht je de ECHTE FFIII willen spelen, kun je alleen terecht op de Nintendo DS, met Final Fantasy III.
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 02 Nov 2008 23:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Was ik al bang voor, maar ik wou er gewoon zeker van zijn. Heb deze week namelijk de hele serie voor de PSx compleet als alles goed gaat en dan ontbreekt alleen het derde deel nog. Waarom hebben ze die nou nooit op de PSX (PAL) uitgebracht?

Btw, ik heb geen DS, dus het word voor mij een no-play.

@Lilyman
Ik ben fan genoeg om wel de nummering te kennen hoor. Maar toch bedankt voor de moeite!
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Nov 2008 06:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Final Fantasy III is de enige echte Final Fantasy die niet op een PlayStation is verschenen.
Terug naar boven
CengizMan BerichtGeplaatst: 03 Nov 2008 14:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Final Fantasy III is de enige echte Final Fantasy die niet op een PlayStation is verschenen.

De enige echte? Bedoel je dat er ook een illegale versie was of dat 'het de enige FF is van de hoofdserie?
Terug naar boven
Matesers BerichtGeplaatst: 03 Nov 2008 20:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik denk dat joni onderscheid maakt tussen delen uit de hoofdserie en spin-offs.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Nov 2008 20:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

CengizMan schreef:
Joni Philips schreef:

De enige echte? Bedoel je dat er ook een illegale versie was of dat 'het de enige FF is van de hoofdserie?
Het tweede
Terug naar boven
commjoen2k7 BerichtGeplaatst: 04 Nov 2008 10:09    Onderwerp: Reageren met citaat

is er een hoofdserie dan? ben vanaf VII erin gekomen en heb alleen XI overgeslagen...
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Nov 2008 10:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

De hoofdserie zijn de genummerde delen, in tegenstelling tot spin-offs.
Terug naar boven
commjoen2k7 BerichtGeplaatst: 04 Nov 2008 10:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kan er niet echt een serie van maken . Zit geen logica in ofzo: telkens nieuwe universe, etc...
Anyway thnx!
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: