Far Cry 2, gaat hij revolutionair worden? |
Hell yeah! |
|
44% |
[ 20 ] |
Vast... |
|
15% |
[ 7 ] |
Weet ik het. |
|
20% |
[ 9 ] |
Denk 't niet. |
|
11% |
[ 5 ] |
Hell no! |
|
8% |
[ 4 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 45 |
|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Volgende
|
konnichiwa |
Geplaatst: 24 Okt 2008 11:50 Onderwerp:
| |

|
Het meeste wat ik tot hiertoe te horen krijg over de PC versie ' Oh ik ben verrast dat ik hem nog goed kan draaien' Je hebt niet zo'n krachtige pc nodig als mensen hebben gedacht maar dat kun je natuurlijk nog best eens na vragen in de winkel zelf. |
|
Terug naar boven |
|
|
Silverblade |
Geplaatst: 24 Okt 2008 12:24 Onderwerp:
| |

|
phantom schreef: | Ik heb een vraagje.
Waar kan ik hem het best voor kopen? Pc,ps3 of x360? Zal hij een beetje lekker draaien op een pc met 3,6ghz c2d,8800gtx,2gb ram met xp op 1920*1200? Of zal hij net als crysis een erg storende framerate hebben? En zit er veel verschil tussen de console en pc versie's? |
Daar draait ie gewoon goed op hoor  |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 24 Okt 2008 14:03 Onderwerp:
| |

|
performance is best wel goed hoor, het eerste 'level' na dat ritje in de auto, ging die helemaal haperen, maar daarna loopt het prima! |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 24 Okt 2008 14:22 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Divine Rage schreef: | Bats schreef: | Divine Rage schreef: | Ik vind het reizen nu nog wel leuk. Wel kut als je weer eens zo'n patrol tegenkomt (2 luitjes in een jeep met gun) en die beginnen dan op je te schieten... Ik heb nog wel eens de neiging om mijn grenade launcher erbij te pakken (echt een geweldig ding) en zo mijn en hun auto naar de filestijnen te knallen...
Dis wel kut als je ergens in de middle of nowhere zit en je een teringeind moet lopen om een nieuwe auto te krijgen...
Die map editor heb ik ook even erbij gepakt, op de PS3 natuurlijk, en ik moet zeggen... Hij kan heel goed werken, heb em alleen nog niet lang kunnen gebruiken.
Kon alleen niet vinden hoe je water toe kon voegen... Weet iemand dat? |
moet je gewoon in gat in de grond maken, en bij weather enzo het water peil hoger zetten. |
Oke, cool. Jammer dat je dan niet bijvoorbeeld een meer op een berg en dan een waterval kan maken... Stomme school, IK WIL GAMEN |
Inderdaad, vond ik ook al jammer. |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 24 Okt 2008 20:06 Onderwerp:
| |

|
Kan iemand mij een goede webshop geven voor de pc-versie?
(snelle, goedkope verzending naar België en lage prijs) |
|
Terug naar boven |
|
|
Urkie |
Geplaatst: 24 Okt 2008 20:28 Onderwerp:
| |

|
Ik heb de Ps3 versie van het spel sinds een paar dagen, maar de textures vallen me toch wel tegen.
Citaat: | performance is best wel goed hoor, het eerste 'level' na dat ritje in de auto, ging die helemaal haperen, maar daarna loopt het prima! |
Wat zijn je specs? |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 24 Okt 2008 20:50 Onderwerp:
| |

|
Ik post even waar ik het op draai, en dan m'n specs, gaat rond de 20 FPS en makkelijk speelbaar.
Draai hem op :
Anti-Aliasing(4x)
VSync(Yes)
Vegetation(Very High)
Shading(Ultra High)
Terrain(Medium)
Geometry(Ultra High)
Post FX(Medium)
Texture(Medium)
Shadow(Medium)
Ambient(Medium)
Hdr(No)
Bloom(Yes)
Fire(Very High)
Physics(Very High)
RealTrees(Very High)
En tot slot m'n PC:
Processor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4200+
Memory: 1024MB RAM
Hard Drive: 128 GB
Video Card: NVIDIA GeForce 8600 GT
Hier kun je dus ong. een vergelijking mee maken als je twijfelt en de game ziet er ook met alles op medium er nog magisch uit  |
|
Terug naar boven |
|
|
Urkie |
Geplaatst: 24 Okt 2008 22:27 Onderwerp:
| |

|
Nou nee, ik wou gewoon weten wat voor specs je heb Zelf zal ik hem wel op Ultra kunnen. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 25 Okt 2008 00:17 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
MaartenL schreef: | GekooktEi schreef: |
Je kan ze *SPOILER éN OPLOSSING*halen bij de priester in Pala, wist je dat niet?  |
Nu weet ik het wel zeker
Het leek gewoon of mijn buddy mij ze bezorgde omdat ik net de melding kreeg dat ze op waren toen mijn buddy stierf.
Ondertussen toch al een nieuwe buddy gevonden
Mijn favoriete load-out van wapens is momenteel: MAC10, Druganov Sniper Rifle en de flamethrower of RPG launcher. Snipen gaat echt zo zalig in deze game en als er goed wat wind is dan is de vlammenwerper echt geweldig, beetje brand stichten voor de basis en de wind de rest laten doen.  |
Had je eerst Quarbani Singh als buddy? Ik wel, iig, vet toffe gozer . En Paul nogwat . |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 25 Okt 2008 08:45 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | MaartenL schreef: | GekooktEi schreef: |
Je kan ze *SPOILER éN OPLOSSING*halen bij de priester in Pala, wist je dat niet?  |
Nu weet ik het wel zeker
Het leek gewoon of mijn buddy mij ze bezorgde omdat ik net de melding kreeg dat ze op waren toen mijn buddy stierf.
Mijn favoriete load-out van wapens is momenteel: MAC10, Druganov Sniper Rifle en de flamethrower of RPG launcher. Snipen gaat echt zo zalig in deze game en als er goed wat wind is dan is de vlammenwerper echt geweldig, beetje brand stichten voor de basis en de wind de rest laten doen.  |
Had je eerst Quarbani Singh als buddy? Ik wel, iig, vet toffe gozer . En Paul nogwat . |
Ik denk dat Quarbani Singh altijd je eerste buddy is. Tenminste, als je als ''Hakim'' speelt :p |
|
Terug naar boven |
|
|
JasperCLA |
Geplaatst: 25 Okt 2008 10:08 Onderwerp:
| |

|
Taw0n schreef: | Ik post even waar ik het op draai, en dan m'n specs, gaat rond de 20 FPS en makkelijk speelbaar.
Draai hem op :
Anti-Aliasing(4x)
VSync(Yes)
Vegetation(Very High)
Shading(Ultra High)
Terrain(Medium)
Geometry(Ultra High)
Post FX(Medium)
Texture(Medium)
Shadow(Medium)
Ambient(Medium)
Hdr(No)
Bloom(Yes)
Fire(Very High)
Physics(Very High)
RealTrees(Very High)
En tot slot m'n PC:
Processor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4200+
Memory: 1024MB RAM
Hard Drive: 128 GB
Video Card: NVIDIA GeForce 8600 GT
Hier kun je dus ong. een vergelijking mee maken als je twijfelt en de game ziet er ook met alles op medium er nog magisch uit  |
20 FPS kan je tog niet speelbaar noemen? Vanaf 25 en hoger zou ik zeggen  |
|
Terug naar boven |
|
|
phantom |
Geplaatst: 25 Okt 2008 10:39 Onderwerp:
| |

|
20 FPS is speelbaar,maar idd niet erg fijn. Vanaf een 30 FPS vindt ik het pas echt fijn spelen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 25 Okt 2008 11:08 Onderwerp:
| |

|
phantom schreef: | 20 FPS is speelbaar,maar idd niet erg fijn. Vanaf een 30 FPS vindt ik het pas echt fijn spelen. |
Ik heb er amper last van hoor, het voelt aan als 30  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 25 Okt 2008 15:38 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Taw0n schreef: | phantom schreef: | 20 FPS is speelbaar,maar idd niet erg fijn. Vanaf een 30 FPS vindt ik het pas echt fijn spelen. |
Ik heb er amper last van hoor, het voelt aan als 30  |
Dan heb je een hoog tolerantievermogen, vooral in voertuigen rijden vind ik echt kl*te met < 25/30 FPS. |
|
Terug naar boven |
|
|
Silverblade |
Geplaatst: 25 Okt 2008 16:24 Onderwerp:
| |

|
Idd, ik speel hem nu op 75 fps, maar ik heb bij mn oude pc vaak zat last gehad van een extreem lage framerate  |
|
Terug naar boven |
|
|
Jelle Havermans |
Geplaatst: 25 Okt 2008 16:39 Onderwerp:
| |

|
hmm heerlijke game, heb hem gister gekocht en de hele dag lopen gamen..(op de avond na dan\) wat helemaal niks voor mij is, meestal game ik maar een uurtje ofzo.
maar dit spel weet mij ontzettend te amuseren, ben voor de uitdaging maar meteen op hardcore begonnen en heb ook al de achievement dat je een goed level voor de multiplayer heb gemaakt al binnen. dat is een een staaltje vakmanschap zeg, de mapeditor, dat werkt als een geoliede tiet!!
alleen heb ik nog vraagtekens bij de variatie.. volgens mij is het bestvaak blaas een convoy op. neem een savehouse in. blaas een convoy op.. neem een savehouse in, verbrand een dorp.. neem een savehouse in..enz.
op 12 procent van het spel is dat het namelijk nog wel.
maar de prachtige omgevingen, gruwelijke wapens en het vuur maken het dubbel en dwars weer goed. |
|
Terug naar boven |
|
|
Bats |
Geplaatst: 25 Okt 2008 18:28 Onderwerp:
| |
|
Taw0n schreef: | GekooktEi schreef: | MaartenL schreef: | GekooktEi schreef: |
Nu weet ik het wel zeker
Ik denk dat Quarbani Singh altijd je eerste buddy is. Tenminste, als je als ''Hakim'' speelt :p |
ik had die Isrealische gast of zoiets, volgens mij was het Paul, en ik had die allereerste waar je uit kon kiezen als eerste buddy, (nu is hij verdwenen :confused:) |
|
Terug naar boven |
|
|
Sjoerd van der Meer |
Geplaatst: 25 Okt 2008 18:35 Onderwerp:
| |
![]()
|
Kijk in je start menu onder budies, daar staat of hij dood is of levend , Ik heb nu al 5 dooie buddies  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 25 Okt 2008 20:49 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Sjoerd van der Meer schreef: | Kijk in je start menu onder budies, daar staat of hij dood is of levend , Ik heb nu al 5 dooie buddies  |
Op hoeveel procent ben je dan?  |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 25 Okt 2008 21:27 Onderwerp:
| |

|
Dooie buddies =/= ver in het spel; Als gewoon een buddy je uit de nood helpt en hij word gewond en je helpt hem niet dan is hij dood heeft niet echt veel mer percenten te maken. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 25 Okt 2008 21:46 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
konnichiwa schreef: | Dooie buddies =/= ver in het spel; Als gewoon een buddy je uit de nood helpt en hij word gewond en je helpt hem niet dan is hij dood heeft niet echt veel mer percenten te maken. |
Ik heb het spel zelf ook, hoor, maar ik vraag het alleen omdat: als hij nog maar op 1 procent in het spel is is 5 dooie buddies 'erger' dan als je bijna klaar bent . |
|
Terug naar boven |
|
|
Zokun90 |
Geplaatst: 25 Okt 2008 22:26 Onderwerp:
| |

|
Online is de game ook helemaal top. Het is wel erg jammer dat je geen vrienden kan uitnodigen in een Ranked Match... |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 25 Okt 2008 22:33 Onderwerp:
| |

|
Wat is het totaal aantal spelers voor een online match?
Heeft de game last van veel lag online? |
|
Terug naar boven |
|
|
Zokun90 |
Geplaatst: 25 Okt 2008 22:43 Onderwerp:
| |

|
- 16.
- Nee, helemaal geen. Hoewel het nogal lang kan duren wil je in een ranked potje komen. En dat moet je na elk potje doen - erin komen. Dit is niet een vaste server. |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 25 Okt 2008 22:57 Onderwerp:
| |

|
Elke keer als een buddy dood gaat laad ik me vorige save.
Echt vaag, mijn best buddy lag te creperen, ik hem dus een keer steken met zo'n naald... nog een keer... nog een keer... what the hell? hèhè eindelijk staat ie op. WHAT THE FCK?! valt ie weer neer... ik had toch alle hostiles neergehaald? meh, uit eindelijk ging ie dood. heb er wel een trophie aan overgehouden...
Anyway, welke luitjes spelen jullie mee? Ik speel nu met die ier, Frank. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Volgende |