Far Cry 2, gaat hij revolutionair worden? |
Hell yeah! |
|
44% |
[ 20 ] |
Vast... |
|
15% |
[ 7 ] |
Weet ik het. |
|
20% |
[ 9 ] |
Denk 't niet. |
|
11% |
[ 5 ] |
Hell no! |
|
8% |
[ 4 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 45 |
|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Volgende
|
Zokun90 |
Geplaatst: 25 Okt 2008 23:02 Onderwerp:
| |

|
Hulp nodig in het begin. Als ik die auto fix nadat ik geholpen ben door iemand, ga ik na een paar meter rijden dood door die malaria en ik kan er niks aan doen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 25 Okt 2008 23:28 Onderwerp:
| |

|
Je moet zoiezo eerst die missie doen bij die priest in pala voor de pilletjes. Anders ga je meteen dood.
Vervolgens kan je wel een paar uur met dat doosje doen, dan moet je weer nieuwe gaan regelen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Sjoerd van der Meer |
Geplaatst: 26 Okt 2008 12:42 Onderwerp:
| |
![]()
|
GekooktEi schreef: | Sjoerd van der Meer schreef: | Kijk in je start menu onder budies, daar staat of hij dood is of levend , Ik heb nu al 5 dooie buddies  |
Op hoeveel procent ben je dan?  |
40 procent :P
En ik heb net online geprobeerd en het is echt poep, Super veel Lag, je schiet en hij gaat pas vijf sec. later dood =/, En telkens dat je een ranked match hebt gespeeld wordt je eruit geknikkerd. en als host zit je na elk potje weer te w88 tot er iemand join'd. Ik hoop dat dit opgelost wordt anders wordt deze tijd van het jaar nog duurder, aangezien ik dan cod of resistance ga halen |
|
Terug naar boven |
|
|
Silverblade |
Geplaatst: 26 Okt 2008 12:54 Onderwerp:
| |

|
Huh? Ik heb daar geen last van... Totaal geen lag  |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 26 Okt 2008 12:55 Onderwerp:
| |

|
Zelfs met mijn kut internet laggt het echt bijna nooit. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 26 Okt 2008 13:38 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Bij mij ook niet . Ik vind dat gedoe met die diamantjes om wapens te kopen wel tof, ik heb nu de AK47 en de Silent MP5 gekocht .
De Dart Rifle is echt da suck . |
|
Terug naar boven |
|
|
Sjoerd van der Meer |
Geplaatst: 26 Okt 2008 13:46 Onderwerp:
| |
![]()
|
Die lag zal wel het moment geweest zijn, maar dat iedereen er telkens uitgeknikkerd wordt na elk potje is verschikkelijk irri. |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 26 Okt 2008 13:49 Onderwerp:
| |

|
Ja heb nu 3 keer online gespeeld en 2 keer daarvan ben ik eruit geflikkerd. Het ergste is nog dat je dan gewoon geen exp krijgt... Jezus wat is dat irritant. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 26 Okt 2008 13:55 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Sjoerd van der Meer schreef: | Die lag zal wel het moment geweest zijn, maar dat iedereen er telkens uitgeknikkerd wordt na elk potje is verschikkelijk irri. |
Inderdaad, zelfs bij andere spellen waar gamers zelf servers aan moeten maken gaan er gewoon verschillende potjes achter elkaar... |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 26 Okt 2008 13:59 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
GekooktEi schreef: | Bij mij ook niet . Ik vind dat gedoe met die diamantjes om wapens te kopen wel tof, ik heb nu de AK47 en de Silent MP5 gekocht .
Die dart rifle heb ik nochthans altijd bij tenzij ik een convooi ga opblazen, maar daar kan ik desnoods explosieven voor gebruiken
Om maar wat afwisseling te brengen gebruik ik ook wel eens een andere load out: Desert Eagle, AR16 Assault Rifle en RPG of Flamethrower. Alle wapens zijn eigenlijk wel zalig dus het is erg moeilijk om te kiezen ^_^ |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 26 Okt 2008 14:07 Onderwerp:
| |

|
Maarten, ik denk dat ons eitje de dart rifle in multiplayer bedoelde. Die is echt slecht.
Anyway, in SP zit ik nu eigenlijk altijd met de dragunov, RPG en MAC-10
Über loadout. Ik kan alles aan!  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 26 Okt 2008 14:09 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
MaartenL schreef: | GekooktEi schreef: | Bij mij ook niet . Ik vind dat gedoe met die diamantjes om wapens te kopen wel tof, ik heb nu de AK47 en de Silent MP5 gekocht .
Die dart rifle heb ik nochthans altijd bij tenzij ik een convooi ga opblazen, maar daar kan ik desnoods explosieven voor gebruiken
Om maar wat afwisseling te brengen gebruik ik ook wel eens een andere load out: Desert Eagle, AR16 Assault Rifle en RPG of Flamethrower. Alle wapens zijn eigenlijk wel zalig dus het is erg moeilijk om te kiezen ^_^ |
Werkt die Dart Rifle dan een beetje in Single Player? Hoe werkt dat dan precies, als je een vijand raakt wordt hij gepoisoned ofzo? Want in Multiplayer vond ik het een sh*tding dus ik heb 'm niet gekocht in SP . Maar als dat ding wel gewoon one shot one kill is zal ik het toch overwegen .
Divine Rage schreef: | Maarten, ik denk dat ons eitje de dart rifle in multiplayer bedoelde. Die is echt slecht. |
Ja dus, that's what I ment . |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 26 Okt 2008 14:20 Onderwerp:
| |

|
Het ding in SP is aardig, hij werkt volgens mij gewoon als een sniper rifle. Ze vallen gewoon neer. Ik gebruik em niet, ik hou het bij m'n dragunov. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 26 Okt 2008 14:26 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ik verkies natuurlijk ook gewoon een sniper rifle, des te meer omdat je veel meer kogels hebt. Iemand neerschieten met een dart rifle is net hetzelfde als een sniper rifle, er komt zelfs nog een aardige vlek bloed als je 'm ermee raakt. Aangezien ik altijd head-shots doe heb ik geen benul of hij eigenlijk iets van gif doet, misschien eens op een zebra knallen straks
Ben nu 35 diamanten aan het sparen voor de 3rde sniperrifle, dat ding zoomt lekker ver in, had em al eens gevonden van een vijand maar na 2 keer te jammen was het al kapot.
Zit er iemand al in de 2de map? Het tussenstukje was geweldig en de 2de map is ook wel best cool. |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 26 Okt 2008 14:30 Onderwerp:
| |

|
Zit nog steeds in Leboa-Sako... Maarja, ik vind het ook wel goed daaro. Wil alleen wel weten waarom je een gold trophy krijgt voor die heart of darkness area... |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 26 Okt 2008 14:47 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Over zebra's en andere dieren gesproken... De dieren in Far Cry 2 zijn echt levensmoe, ik heb er nog maar een paar in levende lijve gezien omdat de rest allemaal gewoon tegen je auto oprent en in 1 klap dood zijn, soms zelfs toen ik stil stond . Vind ik echt jammer, en ik hoop dat er nog een patch komt met roofdieren - en betere (dieren-)AI .
By the way, zullen we binnenkort met iedereen die wil even een Gamed-potje Far Cry 2 spelen?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 26 Okt 2008 14:53 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Over zebra's en andere dieren gesproken... De dieren in Far Cry 2 zijn echt levensmoe, ik heb er nog maar een paar in levende lijve gezien omdat de rest allemaal gewoon tegen je auto oprent en in 1 klap dood zijn, soms zelfs toen ik stil stond . Vind ik echt jammer, en ik hoop dat er nog een patch komt met roofdieren - en betere (dieren-)AI . |
Het is Afrika niet... (als in dit afrika)
GekooktEi schreef: | By the way, zullen we binnenkort met iedereen die wil even een Gamed-potje Far Cry 2 spelen?  |
I'm in. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 26 Okt 2008 14:54 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Trouwens, iemand met widescreen die vind dat het beeld nogal vol staat?
Ik had een druk gevoel bij het scherm en ging eens kijken op de forums van Ubisoft, blijkbaar klopt de widescreen support niet en in plaats van beeld bij te krijgen, ging er zelfs af! Met behulp van een tool kan je de camera goedplaatsen voor widescreen, waardoor je meer kan zien langs boven en onder zoals in 4:3 formaat, ziet er gelijk een pak beter uit
Hier-o vind je de tool en de discussies. |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 26 Okt 2008 14:58 Onderwerp:
| |

|
Dat kwam ik al eerder tegen. Widescreen is gewoon een gecropte fullscreen. Maar het was al gepatcht las ik later.
Boeie, ik speel op de PS3.
Maargoed, ik geef je wel gelijk, ik vind die kaart echt veel te groot. Je kan met dat ding niet eens zien wat er gebeurt.
Weet er iemand trouwens hoe je dat horloge ergens buiten ofzo gebruikt? zoals in sommige screenshots? |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 26 Okt 2008 15:00 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Divine Rage schreef: |
Het is Afrika niet... (als in dit afrika) |
Haha, nee dat klopt, maar wat meer realisme in AI had wel gemogen als je 't mij vraagt, Far Cry 2 is toch ook wel qua opties in een survival-achtig sausje gedoopt en als ze het vuur zo mooi kunnen maken kunnen ze de AI ook wel wat opschroeven denk ik.
Divine Rage schreef: | I'm in. |
Er is wel 1 probleempje, ik heb de PC versie en jij de PS3 versie, en er is geen cross-platform of wel?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 26 Okt 2008 15:17 Onderwerp:
| |

|
Nope, geen cross-platform...  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 26 Okt 2008 17:42 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Divine Rage schreef: | Nope, geen cross-platform...  |
Jammer, dan kunnen we niet samen spelen... |
|
Terug naar boven |
|
|
Divine Rage |
Geplaatst: 26 Okt 2008 17:49 Onderwerp:
| |

|
Anders had je me toch geowned. Ik ben namelijk veel minder goed met een controller. Vooral als ik dan ook nog tegen iemand met muis moet spelen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 26 Okt 2008 18:00 Onderwerp:
| |

|
Dat allerduurste rotding van een sniper-rifle (een rotding als het om diamanten gaat ) schiet echt zalig. Soms zit je zelfs in close-quarters en dan gebruik ik hem nog. Wel jammer dat je geen sniper + machine geweer kan doen. Ik ben niet zo van die heavy machine guns. Het rijden gaat trouwens lekkerder met een Xbox 360 controller
Dus als je nog een wired hebt liggen  |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 26 Okt 2008 18:47 Onderwerp:
| |

|
Je hebt zo'n snipermix machinegeweer hoor ik had hem van een vijand dus hij moet ook wel te koop zijn :à. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 Volgende |