Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Asianator BerichtGeplaatst: 08 Okt 2008 20:24    Onderwerp: The Elder Scrolls IV: Oblivion Reageren met citaat

Aangezien het oude topic gesloten is, even een nieuwe aanmaken. Ik heb vandaag weer eens even gespeeld (op de 360 deze keer; dus ook opnieuw begonnen) en heb de "Shivering Isles" ontdekt. Dit was eigenlijk niet mijn bedoeling, maar ik was vergeten dat ik de twee uitbreidingen al op mijn HDD had gezet...

Ik moet nu dus voor Seogorath een aantal kristallen verzamelen en daarmee een dorp waarvan ik de naam kwijt ben heropenen. Is dit een lange quest?

De redenen dat ik opnieuw ben begonnen op de 360 zijn:
- Het feit dat de versie die ik nu heb ook de "Shivering Isles"-uitbreiding heeft
- Het feit dat ik nog steeds geen benul heb hoe ik mijn vampirisme kan genezen op mijn PS3-save...

En ja, ik heb de PS3-versie ook nog steeds.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 08 Okt 2008 20:58    Onderwerp: Reageren met citaat

jedi_christian schreef:
Amai,Lilyman,je hebt beide versies....?

Dat is correct.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 08 Okt 2008 21:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Sja ik heb ook twee keer die game =p. De PS3 en de X360 versie.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 08 Okt 2008 21:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Op X360 gekocht;..Dan X360 verkocht....Een jaar later een PS3 gehaald...Ik miste die game zo erg dat ik een PS3 versie haalde;....Dit jaar terug een X360 gehaald en nu heb ik dus twee versies die ik kan spelen.
Terug naar boven
Orian BerichtGeplaatst: 09 Okt 2008 15:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb de pc versie, mods FTW
Terug naar boven
vinnie13 BerichtGeplaatst: 09 Okt 2008 18:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb de pc versie maar wil ook de game of the year edition halen. Maar is die Knight of the Nine uitbreiding tof?
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 09 Okt 2008 19:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Jazeker, het duurt misschien efe om alles te vinden als je niet de hele map afgewandeld hebt maar je krijgt een aardig vet pak en je kan om hulp vragen bij de andere ridders voor questen.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 09 Okt 2008 21:03    Onderwerp: Reageren met citaat

MarcianoNL schreef:
Jazeker, het duurt misschien efe om alles te vinden als je niet de hele map afgewandeld hebt maar je krijgt een aardig vet pak en je kan om hulp vragen bij de andere ridders voor questen.

Ik ben nu de Main Quest van de "Shivering Isles" aan het doen... maar ik kan de eerste Crystal al niet vinden...
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 09 Okt 2008 22:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Gebruik een faq want ik weet echt niet goed wat je bedoeld. Dat word toch altijd aangeduid op een map dacht ik?
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 09 Okt 2008 22:35    Onderwerp: Reageren met citaat

konnichiwa schreef:
Gebruik een faq want ik weet echt niet goed wat je bedoeld. Dat word toch altijd aangeduid op een map dacht ik?

Klopt, maar je moet een wezen doden om verder te moeten... maar dat kan niet want die zit volgens mij achter een gesloten deur
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 09 Okt 2008 22:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Dan zal er toch wel een key zijn ofzo =p. Mss dat er op youtube ook een faq staat ofzo?
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 10 Okt 2008 10:42    Onderwerp: Re: The Elder Scrolls IV: Oblivion Reageren met citaat
Redacteur

Lilyman schreef:
- Het feit dat ik nog steeds geen benul heb hoe ik mijn vampirisme kan genezen op mijn PS3-save...

Ben je al effectief vampier?

Als je enkel de ziekte nog hebt dan kan dat gewoon in elke kapel een blessing te gaan halen. Dacht dat er ook wel een potion was die het kon.

Om terug menselijk te worden na de vampier-transformatie zou ook mogelijk zijn dacht ik. Ik zou gamefaqs eens checken, daar zou het zeker staan.
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 10 Okt 2008 10:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Die cure voor vampire quest is kut =p.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 10 Okt 2008 11:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

konnichiwa schreef:
Die cure voor vampire quest is kut =p.

Vampier zijn is nog erger imho
Terug naar boven
Sjoerd van der Meer BerichtGeplaatst: 10 Okt 2008 12:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Hier kan je alles vinden over oblivion
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Orian BerichtGeplaatst: 10 Okt 2008 15:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Voordat je vol overgave aan die quest begint, in verschillende versies isie gebugd. Iig op de ongepatchte 360 versie. Weet verder neit hoe het met de ps3 versie zit.

Dit is ook wel een mooie site voor tips over oblivion
http://www.uhs-hints.com/uhsweb/oblivion.php
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 10 Okt 2008 16:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ja hallo, welke quest is NIET bugged in Oblivion? xD

De final quest van de Thieves guild was bij mij gebugged -> Geen master of thieves guild worden dus. Dat was gelijk een vette streep door mijn rogue/ranger character...

Toen ik weer zo'n beetje terug op het punt was waar ik zat voordat mijn vriend per ongeluk mijn profiel van de 360 had gewist, bleek dat mijn Main Questline gebugged was...

Met meer als 200 uur erin te steken en niet het einde te zien besloot ik dan ook maar om de game niet uit te spelen en het te laten voor wat het is. Niet nog eens opnieuw beginnen om het na een hele tijd zwoegen weer niet te kunnen uitspelen.

Ik hoop dat dit me niet gaat overkomen bij Fallout 3 -_-'
Terug naar boven
Orian BerichtGeplaatst: 10 Okt 2008 16:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Hmm, persoonlijk niks gemerkt van een gebugde main quest en thieves guild, maar dat zegt bij oblivion vrij weinig

Overigens zou je eens daggerfall moeten proberen, das pas een bug feest. Alhoewel morrowind (zonder patches dan wel) er ook wat van kan qua CTD's.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 10 Okt 2008 16:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Ja Daggerfall, alhoewel het een vette game was, was gestoord vol met bugs. Lol, ik weet nog goed dat je bij elke deur die je nam kans had dat je tussen het huis en deur vast kwam te zitten xD

Valt wel op dat het allemaal Elder Scrolls games zijn
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 24 Jul 2009 18:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Heb net wat comparision video's bekeken en wat bleek: de Xbox versie had heel wat last van pop - up's. Eigg is het dus PC > PS3 > 360 .

EDIT: Daarbij heeft de Xbox versie last van laadtijden tussen verschillende gebieden.
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 24 Jul 2009 20:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Dit topic was dood, dacht ik.
En de PS3 versie kwam een jaartje later dan de 360 versie, en de PC pwned sowieso alle andere platformen in termen van graphics.
Terug naar boven
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 25 Jul 2009 00:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Nog steeds een vette game. In mijn ogen ook leuker dan Fallout 3. Ben toevallig een weekje terug weer begonnen met spelen. Eindelijk de expansion maar 's geinstalleerd. =P

Wat ik zo vet vind aan deze game is dat ik met 150+ uur nog nooit het einde heb gezien van de main story. En in tegenstelling tot andere games stoor ik me hier totaal niet aan. Ben met de original storyline tot tweederde/driekwart gekomen en ben nu bezig met de Shivering Isles storyline, die ik wel verwacht uit te spelen binnenkort.
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 25 Jul 2009 06:19    Onderwerp: Reageren met citaat

Overwoog toevallag gisteren nog de GOTY Deluxe edition van Steam te downloaden, staat die thread weer bovenaan. lol
Terug naar boven
Taw0n BerichtGeplaatst: 25 Jul 2009 11:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind de side-quests idd leuker dan de main quest xD
Terug naar boven
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 25 Jul 2009 11:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Bats schreef:
Overwoog toevallag gisteren nog de GOTY Deluxe edition van Steam te downloaden, staat die thread weer bovenaan. lol

Reden te meer om 'em van Steam te halen
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

Ga naar: