Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
Bats |
Geplaatst: 25 Jul 2009 12:13 Onderwerp:
| |
|
cecilffiv schreef: | Bats schreef: | Overwoog toevallag gisteren nog de GOTY Deluxe edition van Steam te downloaden, staat die thread weer bovenaan. lol |
Reden te meer om 'em van Steam te halen  |
Ga ik ook z.s.m. doen, kreeg de hoogste uitslag bij can you run it dus.  |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 28 Jul 2009 09:40 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Hoogste uitslag wil nog niet zoveel zeggen
Verder ben je haast verplicht mods te gebruiken om het onderste uit de kan te halen, zeker in verband met de view range. Sommige forten/ruines komen pas in je zicht als je er 50m vanaf staat wat best wel onrealistisch is.
Met Really Almost Everything Viewable While Distant (RAEVWD) kan je forten en dergelijk ook in de verte zien liggen waardoor exploratie ook een pak leuker wordt. Zo zie je tenminste waar je naar toe loopt en zit je niet op een icoon te koeken en ineens *baf* een kasteel voor je neus uit het niets.
Op The Elder Scrolls Nexus (link) vind je echt enorm veel mods
Ook voor Fallout 3 kan je op The Fallout Nexus (link) heel wat mods vinden. |
|
Terug naar boven |
|
|
Djierod |
Geplaatst: 04 Aug 2009 23:22 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Matesers |
Geplaatst: 05 Aug 2009 00:54 Onderwerp:
| |

|
Hmm, ik ook niet maar in the shivering isles kwam ik mensen tegen die ik eerder alleen op plaatjes had gezien. Ik dacht ook meteen dat één van die guards de koningin was:P.
Ik heb het idee dat die gast op dat plaatje bij de knights of the nine hoort. Die uitbreiding heb ik nog niet gestart. (Ik weet trouwens ook niet hoe:P, bij shivering isles was het gewoon die strange doorway) |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 05 Aug 2009 10:48 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Dat is gewoon een bandit in volledig Elfish Armor. Die zal je dus nagenoeg niet tegenkomen aangezien de bandits random armor en dergelijke krijgen naargelang het level dat je bent. |
|
Terug naar boven |
|
|
Djierod |
Geplaatst: 07 Aug 2009 15:26 Onderwerp:
| |

|
Bedankt Matesers en MaartenL.
Wel jammer dat die gast dus geen 'beroemdheid' is in het spel. Ik zie hem namelijk best vaak verschijnen tijdens het laden.
Oh ja had iemand ook toevallig last om in de thieves guild te komen?
Ik heb bij die gast in Bruma al zo'n 1000 gold verkocht aan harnassen,zwaarden die ik gejat heb van die bandits in die grotten en nog zegt die gast bij waterfront dat ik nog niet aan 50 goud ben.
Wel heel kloote namelijk, want ik heb alle guilds al klaar en moet alleen nog die thieves guild dus. Maar ja ik kom er maar niet in  |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 07 Aug 2009 15:39 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Voor die fence tellen alleen items die je effectief 'steelt'.
Een wapen looten van een dode bandiet is niet stelen
Je moet echt een huis ingaan (liefst s'nachts) en naar items kijken, er komt een rood handje op je crosshair te staan wat betekent dat je het item zal stelen. Die items zijn alleen te verkopen bij de fence en zullen tellen voor je quota. ^_^ |
|
Terug naar boven |
|
|
Djierod |
Geplaatst: 07 Aug 2009 16:19 Onderwerp:
| |

|
Oh dat was dus het probleem. Bedankt voor het helpen, maar ik heb de grootste bug van het spel waardoor ik niet in die huizen kan. Ik heb carodus oholin gevraagd om met me mee te komen (knights of the nine quest) en nu blijft die voortaan altijd bij me hangen
Als ik in die huizen kom en jat ik iets, begint die gast mij aan te vallen xD |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 07 Aug 2009 16:55 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Simpel opgelost -> Buiten de stad ergens hem zelf afmaken  |
|
Terug naar boven |
|
|
Djierod |
Geplaatst: 07 Aug 2009 17:13 Onderwerp:
| |

|
Niet helemaal, want die gast is niet kapot te krijgen
Ik heb al een andere oplossing, namelijk een andere savegame laden. Dan doe ik gewoon de quests die ik al af heb in de ene savegame niet en dus de thieves guild wel.
Gelukkig heb ik zo'n 110 savegames door het spel heen gemaakt, dus genoeg om uit te kiezen  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |