| Auteur |
Bericht |
|
| no-ps4-no-living |
Geplaatst: 13 Sep 2008 12:54 Onderwerp: naruto ultimate ninja storm vragen
| |

|
1.ik heb de demo gespeeld en daar kan kakashi bijvoorbeeld heel weiining aanvallen, is dat in de hele spel ook zo. en naruto kan alleen rasengan en die aanval dat al de klonen op elkaar stapelen, en dan dat naruto trekt.(kyuubi naruto niet meegeteld)
2.hoe kan ik lange combo's maken want als ik de hele tijd op rondje druk slaat hij de vijand weg
3.en wat ik ook jammer vind is dat ik erg graag een hele ronde met kyuubi naruto wil vechten. maar dat kan alleen als je nog 1 balk over hebt, kan je in de hele spel wel kyuubi naruto kiezen in plaats van normale naruto? en zijn er missies waarbij je een hele ronde met kyuubi naruto, moet vechten zoals naruto versus sasuke (de allerlaatste gevecht)
PS:weet iemand wanneer de spel prescies uitkomt in nederland? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| woudarules |
Geplaatst: 13 Sep 2008 20:12 Onderwerp: Re: naruto ultimate ninja storm vragen
| |

|
| no-ps3-no-living schreef: | 1.ik heb de demo gespeeld en daar kan kakashi bijvoorbeeld heel weiining aanvallen, is dat in de hele spel ook zo. en naruto kan alleen rasengan en die aanval dat al de klonen op elkaar stapelen, en dan dat naruto trekt.(kyuubi naruto niet meegeteld)
2.hoe kan ik lange combo's maken want als ik de hele tijd op rondje druk slaat hij de vijand weg
3.en wat ik ook jammer vind is dat ik erg graag een hele ronde met kyuubi naruto wil vechten. maar dat kan alleen als je nog 1 balk over hebt, kan je in de hele spel wel kyuubi naruto kiezen in plaats van normale naruto? en zijn er missies waarbij je een hele ronde met kyuubi naruto, moet vechten zoals naruto versus sasuke (de allerlaatste gevecht)
PS:weet iemand wanneer de spel prescies uitkomt in nederland? |
1. Kakashi kan in het spel nog 3 andere aanvallen, Naruto 1 (www.ultimateninjastorm.com)
2. Het is niet echt diepgaand, maar je moet maar ff proberen met de analoge stick verschillende kanten te duwen, dan kom je vanzelf wel achter de combos
3. Waarschijnlijk kan dat niet een gevecht lang, maar dat is net als je 2e (van 3)vraag nog neit bekend |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 13 Sep 2008 21:27 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
1. Tijdens een gevecht bezit ieder personage over 1 speciale aanval, maar deze aanval kun je uit meerdere selecteren.
2. Je moet gewoon beter leren aanvallen aan elkaar rijgen, lange combo's zijn mogelijk.
3. Dat is onmogelijk, Kyuubi Naruto is enkel een power-up en dat is juist voor de eerlijkheid van de gevechten en de getrouwheid aan de serie dat je eerst moet verliezen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 13 Sep 2008 21:32 Onderwerp: Re: naruto ultimate ninja storm vragen
| |
Redacteur

|
| no-ps3-no-living schreef: | | PS:weet iemand wanneer de spel prescies uitkomt in nederland? |
Niet snel genoeg iig o.O' |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 13 Sep 2008 21:39 Onderwerp:
| |

|
| Importeren uit Amerika is een optie want hun krijgen de game als eerste. |
|
| Terug naar boven |