Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 13 Sep 2008 12:54    Onderwerp: naruto ultimate ninja storm vragen Reageren met citaat

1.ik heb de demo gespeeld en daar kan kakashi bijvoorbeeld heel weiining aanvallen, is dat in de hele spel ook zo. en naruto kan alleen rasengan en die aanval dat al de klonen op elkaar stapelen, en dan dat naruto trekt.(kyuubi naruto niet meegeteld)

2.hoe kan ik lange combo's maken want als ik de hele tijd op rondje druk slaat hij de vijand weg

3.en wat ik ook jammer vind is dat ik erg graag een hele ronde met kyuubi naruto wil vechten. maar dat kan alleen als je nog 1 balk over hebt, kan je in de hele spel wel kyuubi naruto kiezen in plaats van normale naruto? en zijn er missies waarbij je een hele ronde met kyuubi naruto, moet vechten zoals naruto versus sasuke (de allerlaatste gevecht)

PS:weet iemand wanneer de spel prescies uitkomt in nederland?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
woudarules BerichtGeplaatst: 13 Sep 2008 20:12    Onderwerp: Re: naruto ultimate ninja storm vragen Reageren met citaat

no-ps3-no-living schreef:
1.ik heb de demo gespeeld en daar kan kakashi bijvoorbeeld heel weiining aanvallen, is dat in de hele spel ook zo. en naruto kan alleen rasengan en die aanval dat al de klonen op elkaar stapelen, en dan dat naruto trekt.(kyuubi naruto niet meegeteld)

2.hoe kan ik lange combo's maken want als ik de hele tijd op rondje druk slaat hij de vijand weg

3.en wat ik ook jammer vind is dat ik erg graag een hele ronde met kyuubi naruto wil vechten. maar dat kan alleen als je nog 1 balk over hebt, kan je in de hele spel wel kyuubi naruto kiezen in plaats van normale naruto? en zijn er missies waarbij je een hele ronde met kyuubi naruto, moet vechten zoals naruto versus sasuke (de allerlaatste gevecht)

1. Kakashi kan in het spel nog 3 andere aanvallen, Naruto 1 (www.ultimateninjastorm.com)

2. Het is niet echt diepgaand, maar je moet maar ff proberen met de analoge stick verschillende kanten te duwen, dan kom je vanzelf wel achter de combos

3. Waarschijnlijk kan dat niet een gevecht lang, maar dat is net als je 2e (van 3)vraag nog neit bekend
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Sep 2008 21:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

1. Tijdens een gevecht bezit ieder personage over 1 speciale aanval, maar deze aanval kun je uit meerdere selecteren.
2. Je moet gewoon beter leren aanvallen aan elkaar rijgen, lange combo's zijn mogelijk.
3. Dat is onmogelijk, Kyuubi Naruto is enkel een power-up en dat is juist voor de eerlijkheid van de gevechten en de getrouwheid aan de serie dat je eerst moet verliezen.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 13 Sep 2008 21:32    Onderwerp: Re: naruto ultimate ninja storm vragen Reageren met citaat
Redacteur

no-ps3-no-living schreef:

Niet snel genoeg iig o.O'
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 13 Sep 2008 21:39    Onderwerp: Reageren met citaat

Importeren uit Amerika is een optie want hun krijgen de game als eerste.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Sep 2008 21:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Een halve maand amper
Terug naar boven
Lawliet BerichtGeplaatst: 13 Sep 2008 22:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Er zijn van die ongeduldige mensen... zoals ik!
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 14 Sep 2008 09:06    Onderwerp: Reageren met citaat

uhmm.. maar er komt toch oon extra dlc maa wat krijg je dan extra?
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 14 Sep 2008 09:19    Onderwerp: Reageren met citaat

http://kotaku.com/5039765/naruto-ultmate-ninja-storm-getting-day-one-dlc
Terug naar boven
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 14 Sep 2008 09:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Devilly schreef:
http://kotaku.com/5039765/naruto-ultmate-ninja-storm-getting-day-one-dlc

word de dlc gratis?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 14 Sep 2008 09:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Dit is Namco Bandai, nee gok ik.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: