Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Onna76 BerichtGeplaatst: 05 Sep 2008 20:17    Onderwerp: Vraag over Play.com Reageren met citaat

Ik weet niet of ik de vraag hier mag stellen anders verwijder het maar. Ik wil Pure reserveren voor de PS3, daar het spel niet zo duur is daar, maar ik vroeg me af bestellen meerderen hier bij dat bedrijf? Zo ja, zijn ze een beetje vlot met verzenden, zoals een dag voor release en binnen een paar dagen levering?

Tevens als ik mijn adresgegevens opgeef in mijn gegevens staat er geen Woonplaats optie, zetten jullie die ook 2 regels onder het adres?

Zeker van te zijn dat het wel goed aankomt dan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 05 Sep 2008 20:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

In het verleden wel vaker bij Play.com besteld, de vraag van de woonplaats durf ik je echter niet met zekerheid te zeggen, maar als er geen aparte regel voor staat moet het er gewoon onder lijkt me.

Wat betreft verzenden: zonder tussenkomst van douane duurde dit meestal een week, soms een paar dagen langer, maar nooit veel langer dan dat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
im2 BerichtGeplaatst: 06 Sep 2008 19:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja, het duurt ongeveer een week maar ze verzenden pas vanaf de releasedatum en niet ervoor.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 06 Sep 2008 20:47    Onderwerp: Reageren met citaat

im2duvi schreef:
Ja, het duurt ongeveer een week maar ze verzenden pas vanaf de releasedatum en niet ervoor.

Dus je hebt je game nooit op de releasedag in huis?
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 06 Sep 2008 21:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Lilyman schreef:
im2duvi schreef:

Dus je hebt je game nooit op de releasedag in huis?

Nee, zal ook komen omdat zij de game niet een week van tevoren, zolang het versturen duurt, in huis hebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 06 Sep 2008 21:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik koop er regelmatig muziek, games en andere dingen. Als ik ze pre-order versturen ze het meestal wel een dag of 2 voor de releasedate, maar in Nederland duurt het inderdaad al snel een week voordat je het in huis hebt. Het heeft helaas ook wel eens 2 weken geduurt.

Wel zijn ze goed te vertrouwen en heb ik nog maar 1 keer problemen gehad (1 keer bellen en 't was opgelost).

En ja, plaats op de 2de regel; is wel vaker zo bij Britse bedrijven.
Terug naar boven
Moonblade BerichtGeplaatst: 10 Sep 2008 10:28    Onderwerp: Reageren met citaat

ik koop er ook regelmatig, nieuwe X360/PS3 releases zijn vaak goedkoop geprijsd (52 euro) en qua betrouwbaarheid zit het ook goed. Soms kan het wel lang wachten zijn tijdens de feestperiodes maar normaal gezien heb ik mijn bestelling binnen de week.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: