| Auteur |
Bericht |
|
| Onna76 |
Geplaatst: 05 Sep 2008 20:17 Onderwerp: Vraag over Play.com
| |

|
Ik weet niet of ik de vraag hier mag stellen anders verwijder het maar. Ik wil Pure reserveren voor de PS3, daar het spel niet zo duur is daar, maar ik vroeg me af bestellen meerderen hier bij dat bedrijf? Zo ja, zijn ze een beetje vlot met verzenden, zoals een dag voor release en binnen een paar dagen levering?
Tevens als ik mijn adresgegevens opgeef in mijn gegevens staat er geen Woonplaats optie, zetten jullie die ook 2 regels onder het adres?
Zeker van te zijn dat het wel goed aankomt dan. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 05 Sep 2008 20:30 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
In het verleden wel vaker bij Play.com besteld, de vraag van de woonplaats durf ik je echter niet met zekerheid te zeggen, maar als er geen aparte regel voor staat moet het er gewoon onder lijkt me.
Wat betreft verzenden: zonder tussenkomst van douane duurde dit meestal een week, soms een paar dagen langer, maar nooit veel langer dan dat. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| im2 |
Geplaatst: 06 Sep 2008 19:50 Onderwerp:
| |

|
| Ja, het duurt ongeveer een week maar ze verzenden pas vanaf de releasedatum en niet ervoor. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Asianator |
Geplaatst: 06 Sep 2008 20:47 Onderwerp:
| |

|
| im2duvi schreef: | | Ja, het duurt ongeveer een week maar ze verzenden pas vanaf de releasedatum en niet ervoor. |
Dus je hebt je game nooit op de releasedag in huis? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 06 Sep 2008 21:00 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Lilyman schreef: | | im2duvi schreef: | | Ja, het duurt ongeveer een week maar ze verzenden pas vanaf de releasedatum en niet ervoor. |
Dus je hebt je game nooit op de releasedag in huis? |
Nee, zal ook komen omdat zij de game niet een week van tevoren, zolang het versturen duurt, in huis hebben. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 06 Sep 2008 21:09 Onderwerp:
| |

|
Ik koop er regelmatig muziek, games en andere dingen. Als ik ze pre-order versturen ze het meestal wel een dag of 2 voor de releasedate, maar in Nederland duurt het inderdaad al snel een week voordat je het in huis hebt. Het heeft helaas ook wel eens 2 weken geduurt.
Wel zijn ze goed te vertrouwen en heb ik nog maar 1 keer problemen gehad (1 keer bellen en 't was opgelost).
En ja, plaats op de 2de regel; is wel vaker zo bij Britse bedrijven. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Moonblade |
Geplaatst: 10 Sep 2008 10:28 Onderwerp:
| |

|
| ik koop er ook regelmatig, nieuwe X360/PS3 releases zijn vaak goedkoop geprijsd (52 euro) en qua betrouwbaarheid zit het ook goed. Soms kan het wel lang wachten zijn tijdens de feestperiodes maar normaal gezien heb ik mijn bestelling binnen de week. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
|