Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Zokun90 BerichtGeplaatst: 25 Aug 2008 09:48    Onderwerp: Een srt. bestand met een Divx bestand 'mergen'? Reageren met citaat

Weet iemand hoe ik een srt. bestand (een ondertiteling bestand) bij een Divx video kan voegen. Dus als eindresultaat maar één bestand hebben. k heb geen hulp kunnen vinden via google. Ik heb The Godfather Part II op m'n PC maar met losse ondertiteling en ik wil die graag op m'n PS3 HDD zetten maar dan leest die geen ondertiteling (ookal is daar wel een functie voor op je PS3) terwijl The Godfather Part II redelijk veel scenes heeft waar Italiaans gesproken wordt. Of weet iemand hoe ik de ondertiteling via TVersity wel kan laten zien dan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dark lars BerichtGeplaatst: 25 Aug 2008 10:42    Onderwerp: Reageren met citaat

ik ken wel een programma waarmee je het eronder kan plakken? wat miss helpt is het allebei dezelfde naam te geven indezelfde map waardoorbeiden worden afgespeeld, werkt bij mij soms
Terug naar boven
Zokun90 BerichtGeplaatst: 25 Aug 2008 10:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb geen hulp nodig om de film met ondertiteling op mijn PC te zien maar hoe ik de film met ondertiteling op mijn PS3 kan zien. Ik kijk geen films op mijn PC.
Terug naar boven
marino BerichtGeplaatst: 25 Aug 2008 11:12    Onderwerp: Reageren met citaat

zoek op google naar
merging subtitles in divx
het duurt zo'n 5 uur om het voor elkaar te krijgen, das voor mij de moeite te lang
Terug naar boven
Cor BerichtGeplaatst: 25 Aug 2008 14:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

http://forum.videohelp.com/topic153058.html

Deze tutorial gebruikt de makkelijke methode om de ondertitel er door vobsub onder te laten zetten en dan de film op te slaan. In het nieuwe filmbestand is de ondertitel dan gehardcode. Hoe lang het duurt is afhankelijk van de snelheid van je pc, maar volgens mij zou het niet langer moeten duren dan het afspelen van de film op je pc.

Ik weet alleen niet zeker of met deze methode de kwaliteit van de film naar beneden gaat, omdat je een DivX film opnieuw opslaat als een DivX film. Dat zou je kunnen uittesten door eerst een klein stukje te converteren (is wel in te stellen in TMPGenc), en als die kwaliteit goed is de ondertitel bij de hele film te hardcoden.
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 25 Aug 2008 20:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Cor schreef:
http://forum.videohelp.com/topic153058.html

Deze tutorial gebruikt de makkelijke methode om de ondertitel er door vobsub onder te laten zetten en dan de film op te slaan. In het nieuwe filmbestand is de ondertitel dan gehardcode. Hoe lang het duurt is afhankelijk van de snelheid van je pc, maar volgens mij zou het niet langer moeten duren dan het afspelen van de film op je pc.

Ik weet alleen niet zeker of met deze methode de kwaliteit van de film naar beneden gaat, omdat je een DivX film opnieuw opslaat als een DivX film. Dat zou je kunnen uittesten door eerst een klein stukje te converteren (is wel in te stellen in TMPGenc), en als die kwaliteit goed is de ondertitel bij de hele film te hardcoden.

Stel dat deze methode zou werken, en je converteert de nieuwe DivX-file naar een DVD-formaat, waarna je het brand op een DVD, zou deze DVD dan ook de ontertiteling hebben? En is deze dan uit te zetten?

Het lijkt me dat de ondertiteling ook aanwezig is, maar niet uit te zetten valt. Dit weet ik echter niet zeker...
Terug naar boven
marino BerichtGeplaatst: 25 Aug 2008 20:51    Onderwerp: Reageren met citaat

natuurlijk istie niet uit te zetten, hij is In de film gebrand
het heet ook niet voor niets ondertiteling inbakken
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 25 Aug 2008 21:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Lilyman schreef:

Stel dat deze methode zou werken, en je converteert de nieuwe DivX-file naar een DVD-formaat, waarna je het brand op een DVD, zou deze DVD dan ook de ontertiteling hebben? En is deze dan uit te zetten?

Het lijkt me dat de ondertiteling ook aanwezig is, maar niet uit te zetten valt. Dit weet ik echter niet zeker...

daarvoor heb je het gratis programma DVD Flick

daarmee kan je je DivX omzetten naar een dvd bestand, je kunt er verschillende subs eronder zetten die je aan en uit kunt zetten. En hij brand het ook nog eens voor je op dvd! werkt perfect!

just Google
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: