Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende  
Martijn Steinpatz BerichtGeplaatst: 15 Jun 2008 16:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik had niet gedacht dat de leercurve ineens Himalya-achtige taferelen zou krijgen. Zelfs very hard begon niet zo frustrerend.

De locaties zijn Tokio, New York, 'Venetië' en ergens in de Amazone overigens.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Robert BerichtGeplaatst: 15 Jun 2008 17:04    Onderwerp: Reageren met citaat

hmm de eerste ninja gaiden speelde zich af in (ik weet het niet zeker hoor) Tairon of zoiets, maar ik dat is toch maar een verzonnen plaats of is mijn topografie zo laag...

het is wel een beetje vreemd en jammer dat ze dan nu naar echte steden gaan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 16 Jun 2008 09:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Mentor is wel leuk. Die gewone ninjas zijn fijn MAAR dan!

Een wall run moeten doen recht op 4 rocket-spam-launcher ninjas en ze bevechten op een vierkant metertje? Al de rest van de ninjas = geen probleem en dan komen die huftertjes met hun rocket launchers :s

Ik word geen enkele keer geraakt of iets tot op dat moment... (wat eigenlijk al zeer vroeg na de eerste save point was).

Raak ik er toch voorbij dat heb ik uiteindelijk wel een stukje verder dat iemand me grabt en ik niet snel genoeg buttons ram waardoor ie in mijn gezicht ontploft.

Ik vond dat het ze ook wel moeilijk hadden kunnen maken zonder van die goedkope vijanden of dat ze maar een raket van veraf schoten, maar des te dichter je komt: des te meer dat ze er schieten?

Het enige wat me rest om ze veilig uit te schakelen is: wallrun -> flying swallow tot ze dood zijn maar in die tijd heb je ook al de andere ninjas op je nek met machinegeweren...
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 16 Jun 2008 15:27    Onderwerp: Reageren met citaat

flying swallow

was dat niet zo'n aanval dat je op de wal rende en dan Y deed?
dat is in iedergeval toch meestal wel de oplossing voor lastige vijanden
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 16 Jun 2008 16:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

N!CE schreef:
flying swallow

was dat niet zo'n aanval dat je op de wal rende en dan Y deed?
dat is in iedergeval toch meestal wel de oplossing voor lastige vijanden

Yup een wall run en dan Y.

Of een jump of X+A jump en dan Y.

Eens dat je het Dragon Sword dan nog op Lvl 3 hebt kan je dat 3x achter elkaar doen maar ik ben nog niet zover geraakt in Mentor dat ik Muramasa ben tegengekomen...
Terug naar boven
dark lars BerichtGeplaatst: 16 Jun 2008 17:15    Onderwerp: Reageren met citaat

zo deed ik het ook idd
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 16 Jun 2008 22:48    Onderwerp: Reageren met citaat

is de dark dragon sword trouwens nog aanwezig in Ninja gaiden 2?
Terug naar boven
dark lars BerichtGeplaatst: 16 Jun 2008 22:51    Onderwerp: Reageren met citaat

nee die is mysterieus verdwenen
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 16 Jun 2008 23:25    Onderwerp: Reageren met citaat

oftewel de "dark dragon blade" is aan het einde van de originele Ninja Gaiden door Ryu vernietigt
Terug naar boven
dark lars BerichtGeplaatst: 16 Jun 2008 23:35    Onderwerp: Reageren met citaat

mysterieus klinkt veel koeler

tja het is ook al wel weer een tijdje geleden sinds ik dat heb gezien
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 16 Jun 2008 23:59    Onderwerp: Reageren met citaat

@ Florix

oja dom ik was t helemaal vergeten, maar mijn disk liep ook altijd bij dat filmpje vast precies voordat hij dat zwaard doormidden slaat

btw de eindbaas van Ninja Gaiden was echt een anti climax, zo simpel gaf geen enkele voldoening
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 17 Jun 2008 09:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Gisteren uiteindelijk wat verder geraakt in Chapter 1 op Mentor

Tjonge, het was altijd hetzelfde verhaal. Ofwel wordt ik brutaal verkracht door een stel raketten van dichtbij, ofwel slacht ik die raketninja's perfect af om iets later gegrepen te worden door een kneus zonder been die zichzelf in mijn gezicht opblaast...

Maar nu heb ik door hoe mentor gespeeld moet worden, een groepje inrushen zonder het uitgepland te hebben = Fataal!

Helaas heb ik mijn Grains of Spiritual Life al gebruikt O.O

Ik zette het op items wisselen als pauze en duwde op A om verder te gaan = weg healing item -_-'

Wedden dat ik nu voor die spinboss dat nodig ga hebben? (en mijn Thousand lives of the Gods heb ik ook al gebruikt...).

Ben toch al blij dat ik nu weer fun heb aan de game, telkens zo irritant vastzitten op 1 moment wegens goedkope vijanden is niet leuk en ik verheug me al minder op Master Ninja...
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 17 Jun 2008 12:25    Onderwerp: Reageren met citaat

ehm, dit klinkt wellicht raar, maar kunnen jullie even een NG2 topic maken?

Gister weer op Very Hard begonnen met Black. Zit nu vlag voor Alma, dat wordt weer flink schreeuwen tegen mn beeldscherm
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 17 Jun 2008 12:33    Onderwerp: Reageren met citaat

euh?? wat bedoel je?

enne succes met Alma( doe d'r de groeten) neem vooral veeeeeel elixers drankjes dingetjes mee
Terug naar boven
dark lars BerichtGeplaatst: 17 Jun 2008 13:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Sasuke schreef:
Gisteren uiteindelijk wat verder geraakt in Chapter 1 op Mentor

Tjonge, het was altijd hetzelfde verhaal. Ofwel wordt ik brutaal verkracht door een stel raketten van dichtbij, ofwel slacht ik die raketninja's perfect af om iets later gegrepen te worden door een kneus zonder been die zichzelf in mijn gezicht opblaast...

Maar nu heb ik door hoe mentor gespeeld moet worden, een groepje inrushen zonder het uitgepland te hebben = Fataal!

Helaas heb ik mijn Grains of Spiritual Life al gebruikt O.O

Ik zette het op items wisselen als pauze en duwde op A om verder te gaan = weg healing item -_-'

Wedden dat ik nu voor die spinboss dat nodig ga hebben? (en mijn Thousand lives of the Gods heb ik ook al gebruikt...).

Ben toch al blij dat ik nu weer fun heb aan de game, telkens zo irritant vastzitten op 1 moment wegens goedkope vijanden is niet leuk en ik verheug me al minder op Master Ninja...

ow ik ben bang dat je dan al bij level 2 vast komt te zitten, behalve als je nog veel gled mee hebt genomen van je eerste playthru wat ik dus neit had
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 17 Jun 2008 16:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

FloriX schreef:
ehm, dit klinkt wellicht raar, maar kunnen jullie even een NG2 topic maken?

Klinkt heel logisch eigenlijk. En er is al een NG2 topic maar sinds de launch is dat eigenlijk hierin verder gegroeid

Ik verheug me op Chapter 2 trouwens...

K hoop nog wat essence over te hebben voor itempjes.
Terug naar boven
dark lars BerichtGeplaatst: 17 Jun 2008 17:49    Onderwerp: Reageren met citaat

chapter 2 vind ik 2 keer of 3 keer meoilijker dan chapter 1 en dan is chapter 3 weer 1,5 keer meoilijker dan chapter 2

ik ben nu gewoon op acolyte bezig heb al 200k essence en meot nog 4 chapters dus als ik hierna op mentor begin moet ik het kunnen halen

lekker veel stuf kopen

ik vind het trouwens wel irritant dat start niet meteen reageert..dat had ik namelijk ook sasuke ik had per ongelijk op a gedrukt en daarvoor op start maar start kwampas na de combo toen ik al op a had gedrukt ^^
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 18 Jun 2008 09:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

dark lars schreef:
chapter 2 vind ik 2 keer of 3 keer meoilijker dan chapter 1 en dan is chapter 3 weer 1,5 keer meoilijker dan chapter 2

ik ben nu gewoon op acolyte bezig heb al 200k essence en meot nog 4 chapters dus als ik hierna op mentor begin moet ik het kunnen halen

lekker veel stuf kopen

ik vind het trouwens wel irritant dat start niet meteen reageert..dat had ik namelijk ook sasuke ik had per ongelijk op a gedrukt en daarvoor op start maar start kwampas na de combo toen ik al op a had gedrukt ^^

Ben je wel zeker dat die essence allemaal overdraagt van andere moeilijkheidsgraden? Voor zover ik wist begon je terug met 0 essence maar ik had het niet nagekeken.

Ik ben trouwens opnieuw begonnen en tot nu gaat het héél lekker. Het gedeelte waar ik problemen mee had, raas ik nu zonder geraakt te worden door
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 18 Jun 2008 16:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Bestaat die "xbox" of "x" nog van deel een? (waar ook die windmill shuriken stond) waar je al je levens en ninpo gratis terug kreeg?
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 18 Jun 2008 18:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Vandaag gekocht, zit nu op CH3 Warrior, nog niet een keer dood gegaan, speelt goed.
Terug naar boven
dark lars BerichtGeplaatst: 18 Jun 2008 18:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Sasuke schreef:
dark lars schreef:

lekker veel stuf kopen

Ben je wel zeker dat die essence allemaal overdraagt van andere moeilijkheidsgraden? Voor zover ik wist begon je terug met 0 essence maar ik had het niet nagekeken.

Ik ben trouwens opnieuw begonnen en tot nu gaat het héél lekker. Het gedeelte waar ik problemen mee had, raas ik nu zonder geraakt te worden door

Ja essence weet ik bijna zeker dat dat zo is, ik was ook opnieuw begonnen op mentror omdat ik vast zat bij chapter 2 ( omdat ik dusook die potions had gebruikt) en eigenlijk is chapter 1 nog best makkelijk op mentor
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 19 Jun 2008 15:02    Onderwerp: Reageren met citaat

heeft iemand nog een antwoord op deze vraag:

Bestaat die "xbox" of "x" nog van deel een? (waar ook die windmill shuriken stond) waar je al je levens en ninpo gratis terug kreeg?
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 19 Jun 2008 18:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja gelezen dat ie der in zit

Tot nu toe alles Master Ninja, zit op CH6 dacht ik (dat Airship geval) en Test of Valor daar maakt me ZO FAKKING PISSED, SPider Robot gevallen, rocket troopers en gewone troopers, TERING
Terug naar boven
dark lars BerichtGeplaatst: 19 Jun 2008 19:13    Onderwerp: Reageren met citaat

chapter 9 was mijn eerste greater ninja maar kan ook niet alles goed doen he

en hoe staat het ervoor met de mentor spelers?
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 19 Jun 2008 20:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Een vraagje aan de mensen die me kunnen helpen:

In Chapter 9 (Heart of Darkness) gaat er, nadat je de verschikkelijk irritante raketwerpers hebt verslagen, een poort open. Als je daarheen gaat vind je twee dingen, aan je linkse kant een muur waar een groene gloed vanaf komt. Aan de overkant van de poort vind je een soort mechanisme (een geel iets...). Mijn vraag is de volgende: Wat moet ik daar in hemelsnaam doen?! Ik heb een uur liggen vogelen maar niets kunnen vinden...
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 8 van 9

Ga naar: