| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
|
| FloriX |
Geplaatst: 19 Jun 2008 20:09 Onderwerp:
| |

|
Heb tot nu toe op warrior alles Master Ninja Gehaald  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| FloriX |
Geplaatst: 19 Jun 2008 20:13 Onderwerp:
| |

|
|
| Terug naar boven |
|
|
| dark lars |
Geplaatst: 19 Jun 2008 20:14 Onderwerp:
| |

|
| Lilyman schreef: | Een vraagje aan de mensen die me kunnen helpen:
In Chapter 9 (Heart of Darkness) gaat er, nadat je de verschikkelijk irritante raketwerpers hebt verslagen, een poort open. Als je daarheen gaat vind je twee dingen, aan je linkse kant een muur waar een groene gloed vanaf komt. Aan de overkant van de poort vind je een soort mechanisme (een geel iets...). Mijn vraag is de volgende: Wat moet ik daar in hemelsnaam doen?! Ik heb een uur liggen vogelen maar niets kunnen vinden...  |
als je al die beesten op het water dood krijg je een schijf en die gaat er in als je erbij staat er dan op rb drukt
@ Florix
wil je een medaille? ik had tot ch 9 master ninja, ik wist namelijk neit hoe ik een eindbaas meost verslaan in een tunnel 3 uur over gedaan ofzo -_- |
|
| Terug naar boven |
|
|
| FloriX |
Geplaatst: 19 Jun 2008 20:34 Onderwerp:
| |

|
was gewoon ff blij  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| FloriX |
Geplaatst: 20 Jun 2008 14:25 Onderwerp:
| |

|
| Jezus vanaf Chapter 8 wordt het echt tering goedkoop... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 20 Jun 2008 14:29 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Mentor is... tja...
Ik zal maar niet teveel vloeken en tieren zeker? -_-
Ik krijg niets dan stress van raketten en shurikens. Ik probeerde die stomme boss van Ch1 zonder potions of dergelijke en het was me bijna gelukt tot hij op ongeveer 1% van zijn leven zat... Toen greep hij me vast.
Dan weer opnieuw en opnieuw en dan zitten er die vuile Ninjas in de weg met hun exploderende shurikens. Ik zit de hele tijd te blokken, dodgen, op vijanden af te springen en flying swallow te doen en dat gaat lekker tot op die ene nanoseconde van pech... 1 shuriken verknoeit de hele flow, je wankelt ervan en laat dat nu het moment zijn waarop de boss denkt 'gotcha!'.
Het eerste level kan ik op Mentor in 1 ruk uitspelen ondertussen dus ik ben al aardig verbeterd. Nu alleen de boss nog -_-' |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 |