| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4
|
| skink79 |
Geplaatst: 17 Mei 2008 02:15 Onderwerp: Re: maar hoe maak ik de ps3 regio vrij
| |

|
| patrick123 schreef: | | hoi maak ik mijn ps 3 regio vrij dat ik op mijn asia playstation europeese blueray films kan bekijken |
een Japanse of een Aziatische (neem aan Hong Kong) Ps3 die jij hebt , hebben een regio A Blu Ray speler en Europese zijn regio B.
je kan wel Amerikaanse, Aziatische en Japanse Blu Ray films kijken...deze films komen meestal eerder uit, en zijn (meestal) goedkoper, dus op zich heb je zelfs een voordeel
had ik maar een regio A  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| patrick123 |
Geplaatst: 17 Mei 2008 19:26 Onderwerp:
| |

|
| waar kan ik deze dvd en blu ray films met regio a in nederland kopen of op welke site |
|
| Terug naar boven |
|
|
| skink79 |
Geplaatst: 18 Mei 2008 01:17 Onderwerp:
| |

|
| patrick123 schreef: | | waar kan ik deze dvd en blu ray films met regio a in nederland kopen of op welke site |
in Nederland weet ik niet of er importzaken zijn, maar op internet kan je bij amazon.com of bij yesasia.com bestellen(er zijn vast meerdere )
bij yesasia hebben ze alleen nog geen aparte Blu Ray tab heb ik gemerkt, je moet dan gewoon Blu Ray intypen.
voor het geval dat je niet weet: hoewel de ps3 regiovrij is...sony laat t niet toe om US / JP spellen te importeren naar Europa...
voor JP PS3 spellen moet je dus dezelfde methode maar gebruiken hoe je je aziatische ps3 had geimporteerd  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| patrick123 |
Geplaatst: 18 Mei 2008 08:53 Onderwerp:
| |

|
| ik hoorde dat de games regio vrij waren |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 18 Mei 2008 09:42 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| patrick123 schreef: | | ik hoorde dat de games regio vrij waren | De PS3 spellen zijn inderdaad regiovrij. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 |