Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  
skink79 BerichtGeplaatst: 17 Mei 2008 02:15    Onderwerp: Re: maar hoe maak ik de ps3 regio vrij Reageren met citaat

patrick123 schreef:
hoi maak ik mijn ps 3 regio vrij dat ik op mijn asia playstation europeese blueray films kan bekijken

een Japanse of een Aziatische (neem aan Hong Kong) Ps3 die jij hebt , hebben een regio A Blu Ray speler en Europese zijn regio B.

je kan wel Amerikaanse, Aziatische en Japanse Blu Ray films kijken...deze films komen meestal eerder uit, en zijn (meestal) goedkoper, dus op zich heb je zelfs een voordeel

had ik maar een regio A
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
patrick123 BerichtGeplaatst: 17 Mei 2008 19:26    Onderwerp: Reageren met citaat

waar kan ik deze dvd en blu ray films met regio a in nederland kopen of op welke site
Terug naar boven
skink79 BerichtGeplaatst: 18 Mei 2008 01:17    Onderwerp: Reageren met citaat

patrick123 schreef:
waar kan ik deze dvd en blu ray films met regio a in nederland kopen of op welke site

in Nederland weet ik niet of er importzaken zijn, maar op internet kan je bij amazon.com of bij yesasia.com bestellen(er zijn vast meerdere )

bij yesasia hebben ze alleen nog geen aparte Blu Ray tab heb ik gemerkt, je moet dan gewoon Blu Ray intypen.

voor het geval dat je niet weet: hoewel de ps3 regiovrij is...sony laat t niet toe om US / JP spellen te importeren naar Europa...
voor JP PS3 spellen moet je dus dezelfde methode maar gebruiken hoe je je aziatische ps3 had geimporteerd
Terug naar boven
patrick123 BerichtGeplaatst: 18 Mei 2008 08:53    Onderwerp: Reageren met citaat

ik hoorde dat de games regio vrij waren
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Mei 2008 09:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

patrick123 schreef:
ik hoorde dat de games regio vrij waren
De PS3 spellen zijn inderdaad regiovrij.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 4

Ga naar: