Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 Volgende
|
dek |
Geplaatst: 28 Apr 2008 21:38 Onderwerp:
| |
![]()
|
raken die sites en het zijn er nu meer dan 10, niet hun credit kwijt als GTA 4 suckass blijkt te zijn. Ik bedoel je kijkt naar reviews om een impressie te krijgen, omdat games veel geld kosten. En nu gaat men ineens twijfels stellen nu 10 sites die behoorlijk betrouwbaar zijn(gametrailers, 1up etc.) ''conspiracy theory'' style. Misschien denk ik te optimistisch. als GTA de helft is van wat ze in reviews zeggen ben ik al tevreden... en dat kan ik over weinig games zeggen |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 28 Apr 2008 21:41 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Grand Theft Auto IV is natuurlijk niet suck-ass, anders zou het geen 10en krijgen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Djierod |
Geplaatst: 29 Apr 2008 21:45 Onderwerp:
| |

|
Jammer maar gta4 zal ocarina of time niet verstoten. Niet alleen om de meer sales, maar omdat Ocarina of time een grafisch wondertje was op de n64 voor die tijd. Daarnaast bevat Ocarina of time iets magisch dat gta4 niet heeft. Dit magische gevoel heeft niet iedereen, maar daar moet je achter komen. |
|
Terug naar boven |
|
|
konnichiwa |
Geplaatst: 29 Apr 2008 21:57 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 30 Apr 2008 07:07 Onderwerp:
| |

|
konnichiwa schreef: | http://www.gamerankings.com/itemrankings/simpleratings.asp?rankings=y
Straf dat ze alleen de X360 versie er op zetten. |
De PS3 versie heeft nog geen 20 reviews. |
|
Terug naar boven |
|
|
chemos |
Geplaatst: 30 Apr 2008 13:24 Onderwerp:
| |

|
Nelus schreef: | Ja precies, je moet eigenlijk een week na de release nog een keer kijken.
Maar dan nog, meestal geven kleine zelfstandige sites een hoog cijfer als een 10, maar als IGN al een 10 geeft en Gametrailers een 9.8, dan wilt dat toch wel iets zeggen.
Ik ben superblij dat iedereen GTA IV zo leuk vindt want dan verhoogt mijn hoop dat ik niet teleurgesteld wordt door te hoge verwachtingen. |
Het spel is erg vernieuwend, maar ik misde een aantal dingen, waar ik bijvoorbeeld op hoopte, de game maakt de hype niet waar IMO. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 30 Apr 2008 13:38 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
chemos schreef: | Het spel is erg vernieuwend, maar ik misde een aantal dingen, waar ik bijvoorbeeld op hoopte, de game maakt de hype niet waar IMO. |
Waar hoopte je dan op of wat mis je nog?
En het is niet omdat het spel jouw verwachtingen niet inlost, dat het bij een ander ook zo is. Net zoals bij Assassin's Creed bijv. verwachten jullie volgens mij té veel en dan is het logisch dat je van een koude kermis thuiskomt... |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 30 Apr 2008 13:49 Onderwerp:
| |

|
Ik heb net even teruggekeken in het archief naar nieuwsposts met kleine weetjes over GTA IV. Hier en daar zie ik dingen die niet in de uiteindelijke game zitten, o.a. first-person view in wagens, klimmen op lantaarnpalen etc. Niet dat iemand er wakker van ligt, maar toch... |
|
Terug naar boven |
|
|
pizzarulez |
Geplaatst: 30 Apr 2008 16:16 Onderwerp:
| |

|
zzzz heb em vandaag gespeeld..
gfx vallen zwaar mee... minder dan ik d8...
gameplay en mogelijkheden ok..
toch blijft ocarina of time nr 1... ^^ |
|
Terug naar boven |
|
|
Matesers |
Geplaatst: 30 Apr 2008 17:01 Onderwerp:
| |

|
@im2duvi
Je hebt wel first person view in auto's... met de select toets geloof ik... |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 30 Apr 2008 18:48 Onderwerp:
| |

|
Matesers schreef: | @im2duvi
Je hebt wel first person view in auto's... met de select toets geloof ik... |
Je hebt een 'motorkap'-view, maar een echte 'first person'-view heb ik nog niet gevonden. Enkel in taxi's... |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 30 Apr 2008 19:33 Onderwerp:
| |

|
Ja, ik had nergens gelezen dat het ook in auto's zou komen, uitgaande van officiele berichten, niet geruchten. Want dat is ook een groot verschil.
Ik mis vrij weinig in het spel. Alhoewel er sommige dingen van vorige dingen zijn geschrapt (auto customizen, haircut, horloges enzo) dat er wel in hadden kunnen zitten. Maar toch, GTA IV is echt een aparte sfeer  |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 02 Mei 2008 16:33 Onderwerp:
| |

|
Ik vind GTA IV een klein beetje tegenvallen als je kijkt naar zijn voorganger GTA San Andreas.
In GTA IV mis ik toch een boel dingen, ik weet dat ze realistischer zijn gegaan maar toch mis ik wel die minigun of vlamenwerper, en ook heb je auto's zoals de forklift (naam schrijf ik verkeerd) die nu nutteloos is.
Maar ik ben gewoon 1 grote zeikerd
Die helikopter met die 2 miniguns is wel enorm vet |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 02 Mei 2008 17:29 Onderwerp:
| |

|
Ik mis parachutes, en de heel grote wereld waar je vliegtuigen kon gebruike. |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 02 Mei 2008 17:31 Onderwerp:
| |

|
Ze konden in GTA IV wel een Dodo doen ofzoiets maar voor andere vliegtuigen is de stad wel een beetje klein |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 02 Mei 2008 21:20 Onderwerp:
| |

|
Je hebt gelijk Marciano
Dat heb ik ook. Het is ook heel veel van hetzelfde wat ik een beetje vind tegenvallen. Ook het gebrek van veel kleding, je kan echt maar weinig kiezen vind ik.
Parachutespringen mochten ze er wel in doen. En auto's tunen ook, en nog wat meer activiteiten, wel jammer.
Ik vind de singleplayer wel leuk door gevarieerde omgevingen en personages maar het type missie blijft vaak het zelfde
Ik vond dat GTA IV een verpletterende eerste indruk had, maar daarna meer hetzelfde wordt. Het blijft wel leuk, maar wel jammer toch.
Ik vind het jammer dat hun missies niet het niveau van Mafia hebben.
zo zie je maar, GTA IV is niet echt een 10 waard. |
|
Terug naar boven |
|
|
allstyles |
Geplaatst: 03 Mei 2008 14:11 Onderwerp:
| |
|
Nelus schreef: | Je hebt gelijk Marciano
Dat heb ik ook. Het is ook heel veel van hetzelfde wat ik een beetje vind tegenvallen. Ook het gebrek van veel kleding, je kan echt maar weinig kiezen vind ik.
Parachutespringen mochten ze er wel in doen. En auto's tunen ook, en nog wat meer activiteiten, wel jammer.
Ik vind de singleplayer wel leuk door gevarieerde omgevingen en personages maar het type missie blijft vaak het zelfde
Ik vond dat GTA IV een verpletterende eerste indruk had, maar daarna meer hetzelfde wordt. Het blijft wel leuk, maar wel jammer toch.
Ik vind het jammer dat hun missies niet het niveau van Mafia hebben.
zo zie je maar, GTA IV is niet echt een 10 waard. |
en op hoeveel % zit jij dan al??
( uit nieuwsgierigheid ) |
|
Terug naar boven |
|
|
MarcianoNL |
Geplaatst: 03 Mei 2008 14:41 Onderwerp:
| |

|
Het maakt niet zoveel uit op hoeveel % die zit aangezien alle missies wel bijna het zelfde zijn en af en toe een erg vette missie er tussen  |
|
Terug naar boven |
|
|
allstyles |
Geplaatst: 03 Mei 2008 15:00 Onderwerp:
| |
|
MarcianoNL schreef: | Het maakt niet zoveel uit op hoeveel % die zit aangezien alle missies wel bijna het zelfde zijn en af en toe een erg vette missie er tussen  |
Het maakt niet zoveel uit op hoeveel % die zit........
maar dat kleine beetje wat het wel uitmaakt is dat ik het wel interresant vind om te weten....... |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 03 Mei 2008 15:32 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
pizzarulez |
Geplaatst: 03 Mei 2008 18:46 Onderwerp:
| |

|
heeft 10 jaar geduurd om een n64 spel te kunnen verslaan
go oot  |
|
Terug naar boven |
|
|
CengizMan |
Geplaatst: 03 Mei 2008 18:50 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | GTA IV nieuwe nummer 1 aller tijden? |
NEE |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 03 Mei 2008 19:07 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Super Mario Galaxy, The Orange Box en Halo 3 hebben ook boven OoT gestaan de afgelopen maanden. |
|
Terug naar boven |
|
|
Matesers |
Geplaatst: 03 Mei 2008 20:15 Onderwerp:
| |

|
CengizMan schreef: | Citaat: | GTA IV nieuwe nummer 1 aller tijden? |
NEE |
Ik vindt dat cengizman het goede voorbeeld geeft, het gaat er hier niet direct om of gta al die tienen verdiend, en wat er allemaal misschien nog mist, maar juist om of ze de nr. 1 en 2 blijven. (360 versie & ps3 versie).
Misschien allemaal ff kort ja, dan wel nee zeggen + korte motivatie.
Ongeveer zoals ik dit topic begon. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 04 Mei 2008 00:20 Onderwerp:
| |

|
allstyles schreef: | MarcianoNL schreef: | Het maakt niet zoveel uit op hoeveel % die zit aangezien alle missies wel bijna het zelfde zijn en af en toe een erg vette missie er tussen  |
Het maakt niet zoveel uit op hoeveel % die zit........
maar dat kleine beetje wat het wel uitmaakt is dat ik het wel interresant vind om te weten....... |
53% ofzo |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4 Volgende |