Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
Devilly BerichtGeplaatst: 18 Apr 2008 16:10    Onderwerp: Reageren met citaat

phantom schreef:
Dell is een twijfilgeval. Ik zou niet voor een acer of dell gaan. Maar heb je nu al bij zepto gekeken? Je zou ook een 15,4 unch doen en dan thuis op een extern scherm met toetsenbord en muis aansluiten.

Ik heb al bij Zepto gekeken, ja. Daar staan ook zeker een paar heel interessante dingen. Ik heb alleen nog niet gekeken of je dat nu via internet moet bestellen. Als dat zo is, dan houdt het sowieso meteen op. Ik ben in dat opzicht namelijk erg voorzichtig. Straks even opzoeken of dat zo is... En met dat alternatief ben ik ook al bezig geweest inderdaad.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 18 Apr 2008 16:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik ben het overigens niet eens met de mensen die Dell afraden. Hun service is zeer goed en hun computers / laptops zijn kwalitatief erg goed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Apr 2008 16:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Devilly schreef:
Citaat:
...in de aard van mijn gewone Codemasters tas.

Nu weet ik dus nog steeds vrij weinig.
Mijn Codemasters tas is een vrij kleine zijdraagtas waarin 1 grote ringmap kan, de andere is niet zoveel groter.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 18 Apr 2008 16:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Rene Groen schreef:
Ik ben het overigens niet eens met de mensen die Dell afraden. Hun service is zeer goed en hun computers / laptops zijn kwalitatief erg goed.

/agreed

Niets te klagen, zowel op vlak van hardware/software als service.

Allemaal erg netjes verzorgd en met een beetje moeite zijn ze nog vrij flexibel om te tweaken en in bepaalde mate te overclocken.
Terug naar boven
phantom BerichtGeplaatst: 18 Apr 2008 19:30    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb nu ervaring gehad met 3 dell pc's en 1 dell laptop. De dell's hebben goede hardware maar de behuizingen zij erg slecht. Bij een desktop merk je er niet veel van omdat die op een plaats blijft staan maar de laptop waarmee ik ervaring heb,daarvan laat de behuizing op verschillende plekken los.
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 18 Apr 2008 20:04    Onderwerp: Reageren met citaat

phantom schreef:
Ik heb nu ervaring gehad met 3 dell pc's en 1 dell laptop. De dell's hebben goede hardware maar de behuizingen zij erg slecht. Bij een desktop merk je er niet veel van omdat die op een plaats blijft staan maar de laptop waarmee ik ervaring heb,daarvan laat de behuizing op verschillende plekken los.

Dat is wel het laatste wat ik kan gebruiken, aangezien ik dat ding waarschijnlijk zo'n beetje elke dag mee naar school ga nemen.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

Ga naar: