| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
| Devilly |
Geplaatst: 18 Apr 2008 16:10 Onderwerp:
| |
![]()
|
| phantom schreef: | | Dell is een twijfilgeval. Ik zou niet voor een acer of dell gaan. Maar heb je nu al bij zepto gekeken? Je zou ook een 15,4 unch doen en dan thuis op een extern scherm met toetsenbord en muis aansluiten. |
Ik heb al bij Zepto gekeken, ja. Daar staan ook zeker een paar heel interessante dingen. Ik heb alleen nog niet gekeken of je dat nu via internet moet bestellen. Als dat zo is, dan houdt het sowieso meteen op. Ik ben in dat opzicht namelijk erg voorzichtig. Straks even opzoeken of dat zo is... En met dat alternatief ben ik ook al bezig geweest inderdaad.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 18 Apr 2008 16:32 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Ik ben het overigens niet eens met de mensen die Dell afraden. Hun service is zeer goed en hun computers / laptops zijn kwalitatief erg goed. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joni Philips |
Geplaatst: 18 Apr 2008 16:33 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| Devilly schreef: | | Citaat: | | ...in de aard van mijn gewone Codemasters tas. |
Nu weet ik dus nog steeds vrij weinig.
| Mijn Codemasters tas is een vrij kleine zijdraagtas waarin 1 grote ringmap kan, de andere is niet zoveel groter. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 18 Apr 2008 16:41 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| Rene Groen schreef: | | Ik ben het overigens niet eens met de mensen die Dell afraden. Hun service is zeer goed en hun computers / laptops zijn kwalitatief erg goed. |
/agreed
Niets te klagen, zowel op vlak van hardware/software als service.
Allemaal erg netjes verzorgd en met een beetje moeite zijn ze nog vrij flexibel om te tweaken en in bepaalde mate te overclocken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| phantom |
Geplaatst: 18 Apr 2008 19:30 Onderwerp:
| |

|
| Ik heb nu ervaring gehad met 3 dell pc's en 1 dell laptop. De dell's hebben goede hardware maar de behuizingen zij erg slecht. Bij een desktop merk je er niet veel van omdat die op een plaats blijft staan maar de laptop waarmee ik ervaring heb,daarvan laat de behuizing op verschillende plekken los. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Devilly |
Geplaatst: 18 Apr 2008 20:04 Onderwerp:
| |
![]()
|
| phantom schreef: | | Ik heb nu ervaring gehad met 3 dell pc's en 1 dell laptop. De dell's hebben goede hardware maar de behuizingen zij erg slecht. Bij een desktop merk je er niet veel van omdat die op een plaats blijft staan maar de laptop waarmee ik ervaring heb,daarvan laat de behuizing op verschillende plekken los. |
Dat is wel het laatste wat ik kan gebruiken, aangezien ik dat ding waarschijnlijk zo'n beetje elke dag mee naar school ga nemen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |