Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
Kingsora BerichtGeplaatst: 25 Jan 2008 12:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik surf met mijn PSP op het internet als ik op toilet zit, ik heb geen boekjes daar nodig.

@konni: inbox
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 25 Jan 2008 13:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Een tijdschrift vind ik nog altijd fijner lezen bij lange artikelen. Ook vind ik dat online recensenten regelmatig een stukje minder schrijven dan die in tijdschriften. Het is alleen jammer dat er in Nederland geen bladen zijn die iets meer bieden dan reviewtje, korte feature en previews.
Terug naar boven
Niels BerichtGeplaatst: 25 Jan 2008 15:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Waarom zou ik geld geven aan een magazine als je op het internet (op gamed en gametrailers onder andere) veel betere reviews krijgt die bovendien nog gratis zijn ook? Goed, 20 jaar geleden moest iedere zichzelf respecterende gamer een abonnement op Nintendo Power hebben, maar nu is dat toch allemaal al voorbijgestreeft.
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 25 Jan 2008 16:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Niels schreef:
Waarom zou ik geld geven aan een magazine als je op het internet (op gamed en gametrailers onder andere) veel betere reviews krijgt die bovendien nog gratis zijn ook? Goed, 20 jaar geleden moest iedere zichzelf respecterende gamer een abonnement op Nintendo Power hebben, maar nu is dat toch allemaal al voorbijgestreeft.

Héhé Nintendo Power, wat een nostalgische vlaag ineens

Verder is het natuurlijk handig dat ze online gratis zijn maar tot nog toe heb ik zelden (buiten op Gamed.nl, anders zat ik hier niet constant ) een betere review gelezen dan menig review in de PC Gameplay. Het is wel nagenoeg het enige magazine dat zo'n respect van mij mag verwachten.
Terug naar boven
Niels BerichtGeplaatst: 25 Jan 2008 17:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Nu ja, misschien zijn de reviews in die magazine's even goed (ik vermoed het want ik koop ze dus niet) maar zo'n blad papier kan toch niet op tegen gametrailers en de nieuwtjes die constant worden gëupdate, of wel?

Zo'n magazine moet het dan vooral hebben van exclusieve interviews, en dan nog: de samenvatting van zo'n interview staat ook online dus zo exclusief is het niet.
Terug naar boven
dvast BerichtGeplaatst: 25 Jan 2008 17:35    Onderwerp: Reageren met citaat

bij magazine`s krijg je vaak ook iets van goodies zoals een poster of een demo.
Terug naar boven
ProGamer BerichtGeplaatst: 25 Jan 2008 17:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Tja.... Ik vind het gewoon fijner lezen, en dat zal ik ook blijven doen, maar voor alle nieuwtjes, filmpjes enzo zal ik op gamed kijken

Ik blijf erbij dat reviews in een blad vaak beter zijn.
Terug naar boven
ThE_OwNER BerichtGeplaatst: 25 Jan 2008 18:34    Onderwerp: Reageren met citaat

Net de nieuwste Power Unlimited binnen Poster van DMC4
Terug naar boven
CengizMan BerichtGeplaatst: 25 Jan 2008 19:09    Onderwerp: Reageren met citaat

Tja...Nintendo fanboy, hè? [N] Gamer, daar ben ik op geabonneerd. Ik denk erover misschien over te stappen naar Power Unlimitted.
Terug naar boven
dvast BerichtGeplaatst: 25 Jan 2008 19:19    Onderwerp: Reageren met citaat

als nintendo fan zal ik bij ngamer blijven. de PU redactie lijkt af en toe wel iets tegen nintendo te hebben (jurjen uitgezonderd)
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 25 Jan 2008 22:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik kreeg net de PU binnen, de Devil May cry 4 poster erbij is dan wel weeer een pluspunt
Terug naar boven
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 26 Jan 2008 00:37    Onderwerp: Reageren met citaat

ach die poster gaat meteen bij het oudpapier en de pu komt op de plee terecht , vond het vroeger een leuk blad, en het is nu dat ik steeds vergeet het op te zeggen dat ik m nog binnen krijg. De grootste hekel heb ik aan Jurjen, die gast lijkt gewoon geen normale en informatieve review/preview te kunnen schrijven, alles moet in een of ander mislukt (kinder) verhaaltje, dit is ook de reden dat ik vroeger vrij weinig van de gamecube heb meegekregen omdat ik de PU las, maar de stukken van Jurjen allemaal oversloeg (en hij krijgt bijna alle grote Nintendo games...)
GMR vind ik wel goed blad, alleen jmmr dat ze niet meer een xbox blad zijn...
Terug naar boven
CengizMan BerichtGeplaatst: 26 Jan 2008 09:44    Onderwerp: Reageren met citaat

GMR is door de zelfde redactie gemaakt als van [n]gamer.
Terug naar boven
dvast BerichtGeplaatst: 26 Jan 2008 10:07    Onderwerp: Reageren met citaat

GMR vind ik juist slecht. je kan in 2 maanden moeilijk allegames beoordelen
Terug naar boven
Joris BerichtGeplaatst: 26 Jan 2008 11:42    Onderwerp: Reageren met citaat

Fiercy Dragon schreef:
De grootste hekel heb ik aan Jurjen, die gast lijkt gewoon geen normale en informatieve review/preview te kunnen schrijven, alles moet in een of ander mislukt (kinder) verhaaltje, dit is ook de reden dat ik vroeger vrij weinig van de gamecube heb meegekregen omdat ik de PU las, maar de stukken van Jurjen allemaal oversloeg (en hij krijgt bijna alle grote Nintendo games...)

Grappig, ik waardeer de artikelen van Jurjen eigenlijk wel het meeste van de PU. Juist omdat ik vaak al veel informatie over games heb van internet, is het leuk als ik dan een recensie lees die wat anders doet dan gewoon de onderdelen van het spel (graphics/sound/gameplay) langs loopt. Alleen zijn cijfers voor third-party games vind ik soms wat laag, Umbrella Chronicles een 6, Scarface een 6,5, enz.
Terug naar boven
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 26 Jan 2008 12:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Joris schreef:
Fiercy Dragon schreef:
De grootste hekel heb ik aan Jurjen, die gast lijkt gewoon geen normale en informatieve review/preview te kunnen schrijven, alles moet in een of ander mislukt (kinder) verhaaltje, dit is ook de reden dat ik vroeger vrij weinig van de gamecube heb meegekregen omdat ik de PU las, maar de stukken van Jurjen allemaal oversloeg (en hij krijgt bijna alle grote Nintendo games...)

Grappig, ik waardeer de artikelen van Jurjen eigenlijk wel het meeste van de PU. Juist omdat ik vaak al veel informatie over games heb van internet, is het leuk als ik dan een recensie lees die wat anders doet dan gewoon de onderdelen van het spel (graphics/sound/gameplay) langs loopt. Alleen zijn cijfers voor third-party games vind ik soms wat laag, Umbrella Chronicles een 6, Scarface een 6,5, enz.

ja, okee, de andere zijn een beetje saai vaak, maar hij is echt altijd totaal niet objectief... hij geeft elke nintendo klassieker meteen een 100 oid (voor SMG kan ik het nog begrijpen, al hoewel ik 100 nog steeds eigenlijk te hoog vind), maar bij andere games begint ie al van: metroid prime 3 landde op de deurmat en voordat ik het ging spelen wist ik al dat het gewoon een super game zou worden, tja... ik vind zn scores niet echt objectief

(als iets van nintendo is komt er bij hem automatisch een hoger punt als gemiddeld, als iets niet van nintendo is krijgt het vaak een lager cijfer dan gemiddeld)

maar jah, ik vind de PU sowieso een beetje apart tegenwoordig, ze proeberen te 'populair' te zijn oid...
Terug naar boven
dvast BerichtGeplaatst: 26 Jan 2008 15:33    Onderwerp: Reageren met citaat

jan dan met zijn 99 voor assasins creed. dan verdient SMG die 100 helemaal.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

Ga naar: