| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
| Kingsora |
Geplaatst: 25 Jan 2008 12:11 Onderwerp:
| |

|
Ik surf met mijn PSP op het internet als ik op toilet zit, ik heb geen boekjes daar nodig.
@konni: inbox |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joris |
Geplaatst: 25 Jan 2008 13:18 Onderwerp:
| |

|
| Een tijdschrift vind ik nog altijd fijner lezen bij lange artikelen. Ook vind ik dat online recensenten regelmatig een stukje minder schrijven dan die in tijdschriften. Het is alleen jammer dat er in Nederland geen bladen zijn die iets meer bieden dan reviewtje, korte feature en previews. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Niels |
Geplaatst: 25 Jan 2008 15:56 Onderwerp:
| |

|
| Waarom zou ik geld geven aan een magazine als je op het internet (op gamed en gametrailers onder andere) veel betere reviews krijgt die bovendien nog gratis zijn ook? Goed, 20 jaar geleden moest iedere zichzelf respecterende gamer een abonnement op Nintendo Power hebben, maar nu is dat toch allemaal al voorbijgestreeft. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| MaartenL |
Geplaatst: 25 Jan 2008 16:02 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
| Niels schreef: | | Waarom zou ik geld geven aan een magazine als je op het internet (op gamed en gametrailers onder andere) veel betere reviews krijgt die bovendien nog gratis zijn ook? Goed, 20 jaar geleden moest iedere zichzelf respecterende gamer een abonnement op Nintendo Power hebben, maar nu is dat toch allemaal al voorbijgestreeft. |
Héhé Nintendo Power, wat een nostalgische vlaag ineens
Verder is het natuurlijk handig dat ze online gratis zijn maar tot nog toe heb ik zelden (buiten op Gamed.nl, anders zat ik hier niet constant ) een betere review gelezen dan menig review in de PC Gameplay. Het is wel nagenoeg het enige magazine dat zo'n respect van mij mag verwachten. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Niels |
Geplaatst: 25 Jan 2008 17:14 Onderwerp:
| |

|
Nu ja, misschien zijn de reviews in die magazine's even goed (ik vermoed het want ik koop ze dus niet) maar zo'n blad papier kan toch niet op tegen gametrailers en de nieuwtjes die constant worden gëupdate, of wel?
Zo'n magazine moet het dan vooral hebben van exclusieve interviews, en dan nog: de samenvatting van zo'n interview staat ook online dus zo exclusief is het niet. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dvast |
Geplaatst: 25 Jan 2008 17:35 Onderwerp:
| |

|
| bij magazine`s krijg je vaak ook iets van goodies zoals een poster of een demo. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ProGamer |
Geplaatst: 25 Jan 2008 17:57 Onderwerp:
| |

|
Tja.... Ik vind het gewoon fijner lezen, en dat zal ik ook blijven doen, maar voor alle nieuwtjes, filmpjes enzo zal ik op gamed kijken
Ik blijf erbij dat reviews in een blad vaak beter zijn. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ThE_OwNER |
Geplaatst: 25 Jan 2008 18:34 Onderwerp:
| |

|
Net de nieuwste Power Unlimited binnen Poster van DMC4  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| CengizMan |
Geplaatst: 25 Jan 2008 19:09 Onderwerp:
| |

|
| Tja...Nintendo fanboy, hè? [N] Gamer, daar ben ik op geabonneerd. Ik denk erover misschien over te stappen naar Power Unlimitted. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dvast |
Geplaatst: 25 Jan 2008 19:19 Onderwerp:
| |

|
| als nintendo fan zal ik bij ngamer blijven. de PU redactie lijkt af en toe wel iets tegen nintendo te hebben (jurjen uitgezonderd) |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nelus |
Geplaatst: 25 Jan 2008 22:56 Onderwerp:
| |

|
Ik kreeg net de PU binnen, de Devil May cry 4 poster erbij is dan wel weeer een pluspunt  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Fiercy Dragon |
Geplaatst: 26 Jan 2008 00:37 Onderwerp:
| |

|
ach die poster gaat meteen bij het oudpapier en de pu komt op de plee terecht , vond het vroeger een leuk blad, en het is nu dat ik steeds vergeet het op te zeggen dat ik m nog binnen krijg. De grootste hekel heb ik aan Jurjen, die gast lijkt gewoon geen normale en informatieve review/preview te kunnen schrijven, alles moet in een of ander mislukt (kinder) verhaaltje, dit is ook de reden dat ik vroeger vrij weinig van de gamecube heb meegekregen omdat ik de PU las, maar de stukken van Jurjen allemaal oversloeg (en hij krijgt bijna alle grote Nintendo games...)
GMR vind ik wel goed blad, alleen jmmr dat ze niet meer een xbox blad zijn... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| CengizMan |
Geplaatst: 26 Jan 2008 09:44 Onderwerp:
| |

|
GMR is door de zelfde redactie gemaakt als van [n]gamer.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dvast |
Geplaatst: 26 Jan 2008 10:07 Onderwerp:
| |

|
| GMR vind ik juist slecht. je kan in 2 maanden moeilijk allegames beoordelen |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joris |
Geplaatst: 26 Jan 2008 11:42 Onderwerp:
| |

|
| Fiercy Dragon schreef: | | De grootste hekel heb ik aan Jurjen, die gast lijkt gewoon geen normale en informatieve review/preview te kunnen schrijven, alles moet in een of ander mislukt (kinder) verhaaltje, dit is ook de reden dat ik vroeger vrij weinig van de gamecube heb meegekregen omdat ik de PU las, maar de stukken van Jurjen allemaal oversloeg (en hij krijgt bijna alle grote Nintendo games...) |
Grappig, ik waardeer de artikelen van Jurjen eigenlijk wel het meeste van de PU. Juist omdat ik vaak al veel informatie over games heb van internet, is het leuk als ik dan een recensie lees die wat anders doet dan gewoon de onderdelen van het spel (graphics/sound/gameplay) langs loopt. Alleen zijn cijfers voor third-party games vind ik soms wat laag, Umbrella Chronicles een 6, Scarface een 6,5, enz. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Fiercy Dragon |
Geplaatst: 26 Jan 2008 12:02 Onderwerp:
| |

|
| Joris schreef: | | Fiercy Dragon schreef: | | De grootste hekel heb ik aan Jurjen, die gast lijkt gewoon geen normale en informatieve review/preview te kunnen schrijven, alles moet in een of ander mislukt (kinder) verhaaltje, dit is ook de reden dat ik vroeger vrij weinig van de gamecube heb meegekregen omdat ik de PU las, maar de stukken van Jurjen allemaal oversloeg (en hij krijgt bijna alle grote Nintendo games...) |
Grappig, ik waardeer de artikelen van Jurjen eigenlijk wel het meeste van de PU. Juist omdat ik vaak al veel informatie over games heb van internet, is het leuk als ik dan een recensie lees die wat anders doet dan gewoon de onderdelen van het spel (graphics/sound/gameplay) langs loopt. Alleen zijn cijfers voor third-party games vind ik soms wat laag, Umbrella Chronicles een 6, Scarface een 6,5, enz. |
ja, okee, de andere zijn een beetje saai vaak, maar hij is echt altijd totaal niet objectief... hij geeft elke nintendo klassieker meteen een 100 oid (voor SMG kan ik het nog begrijpen, al hoewel ik 100 nog steeds eigenlijk te hoog vind), maar bij andere games begint ie al van: metroid prime 3 landde op de deurmat en voordat ik het ging spelen wist ik al dat het gewoon een super game zou worden, tja... ik vind zn scores niet echt objectief
(als iets van nintendo is komt er bij hem automatisch een hoger punt als gemiddeld, als iets niet van nintendo is krijgt het vaak een lager cijfer dan gemiddeld)
maar jah, ik vind de PU sowieso een beetje apart tegenwoordig, ze proeberen te 'populair' te zijn oid... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dvast |
Geplaatst: 26 Jan 2008 15:33 Onderwerp:
| |

|
| jan dan met zijn 99 voor assasins creed. dan verdient SMG die 100 helemaal. |
|
| Terug naar boven |
|