| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 172, 173, 174
|
| ninodude |
Geplaatst: 13 Feb 2026 11:52 Onderwerp:
| |

|
Ja man, niets aan te doen. Ik ben op het moment werkeloos en geen vriendin/gezin, dus bakken met tijd over, op zoek naar een baan maar wil nog niet slagen. Sollicitatie was prima maar ik ben helaas niet de enige.. en dat laatste, dat heb ik zelf onbewust veroorzaakt door iedereen de afgelopen jaren weg te duwen.
En wat ook meespeelt is dat ik me heb afgekeerd van social media, dus val ik terug op Gamed. Voelt fijn om weer terug te zijn.
+ nog lekker bezig met Dredge.
+ vanavond koken voor mijn pa. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 01 Mrt 2026 01:03 Onderwerp:
| |

|
+ lekker avondje door het gamed archief heen zitten scrollen.
+ leuke tweede date gehad gisteren.
- laatste tijd niet gegamed.
Ik ben wel weer naar de bioscoop gegaan met mijn cineville pas. Leuk maar soms word het ook allemaal wat veel, het is massaproductie en soms voelt het ook meer aan als vrije tijd doorkomen. Ik weet niet of dat goed of slecht is want je kan niet elke dag een topfilm 365 dagen per jaar hebben.
Ik denk dat ik ook maar stop met games kopen die onder de 90 scoren, gamed en gameplay magazine zijn mijn referenties. Ik heb namelijk zo’n gigantische backlog dat ik tot mijn honderdste kan blijven door spelen. Vind het nog steeds leuk om te volgen maar zelfde als hierboven zijn vele games snel vergeten en niet bijzonder.
Dispatch is wel een instant classic die je gespeeld moet hebben. Ik raad het ook iedereen aan om het te spelen, is van de bedenkers van The Wolf Among Us en andere telltale games. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 01 Mrt 2026 10:47 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Ik herken me wel in je woorden. Ben een groot fan van media in de breedste zin van het woord. Dus wil eigenlijk teveel games spelen, teveel series en films kijken en teveel boeken lezen. Hierdoor neem ik niet altijd de tijd om kwaliteit te pakken, en ga ik teveel voor kwantiteit. Soms moet ik echt een stap terug doen om te genieten van minder dingen, in plaats van teveel dingen halfslachtig tot me nemen.
+ Nieuwe soundbar
- Nieuwe soundbar
Eind vorig jaar mijn oude soundbar vervangen door de Samsung HW-Q990F. Echt een beest, met twee achterspeakers en Atmos ondersteuning. In combinatie met twee mooie standaards achter meteen verliefd geworden op het geluid. Er was echter een probleem: content die ik afspeelde vanaf mijn NAS leek ineens te haperen. Op sommige momenten liep dan ineens het beeld en de audio even vast, om vervolgens weer verder te gaan. Zwaar irritant, zeker omdat ik de laatste twee maanden bezig ben geweest om het probleem te verhelpen, zonder resultaat. Alle kabels afgelopen, alle instellingen nagelopen, NAS geformatteerd; niets hielp. Uiteindelijk lijk ik het probleem gevonden te hebben, het (draadloos) overzetten van de bestanden lijkt ervoor te zorgen dat er fouten insluipen. Nu dus in de volgende testfase om bestanden bedraad over te zetten. Fingers crossed!
Laatst aangepast door Rene Groen op 01 Mrt 2026 15:21; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 01 Mrt 2026 14:06 Onderwerp:
| |

|
Ik hoop voor je dat dat gaat lukken!
+ derde date gepland voor donderdag. Net even gebeld aan de telefoon en dat voelde goed, dit zou nog wat kunnen gaan worden.
- gisteravond te lang op mijn ipad gezeten, niet zo goed geslapen..
+ zo naar de bruna voor de nieuwe gameplay.
Ik ben wel echt blij met die combinatie: gamed en gameplay magazine. Ben ook al wat ouder dus voor mij is het niet noodzakelijk om op social media alles instant te weten. Maar ik zou zelf ook wat meer willen bijdragen aan de community maar dan zal ik eerst wat meer in balans moeten zijn, wat minder gespannen en wat meer tijd en ruimte in mijn hoofd vrijmaken om te gamen.
Ik heb Marty Supreme gezien, wat een film zeg. Dikke aanrader! |
|
| Terug naar boven |
|
|
| streetfighter |
Geplaatst: 22 Mrt 2026 14:09 Onderwerp:
| |

|
Dit is lang geleden, leuk om toch nog wat activiteit hier te zien
+ Na de sterfte van mijn moeder en bijkomende depressie aangedikt tot een 93 kilo wat er nu weer afgesport is en ik nu in mijn 2e fysieke prime zit
+ Later dit jaar een reis naar Japan
+ Zonnige weer de laatate week |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Rene Groen |
Geplaatst: 22 Mrt 2026 16:29 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
| streetfighter schreef: | Dit is lang geleden, leuk om toch nog wat activiteit hier te zien
+ Na de sterfte van mijn moeder en bijkomende depressie aangedikt tot een 93 kilo wat er nu weer afgesport is en ik nu in mijn 2e fysieke prime zit
Gecondoleerd man! Heb het geluk dat mijn moeder nog leeft, maar moet er ook niet aan denken dat ze komt te overlijden. Maar wat een respect dat je jezelf zo weer terug hebt weten te knokken.
+ Feyenoord gelijkgespeeld. Goed genoeg resultaat als je kijkt naar plek 2. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 24 Mrt 2026 18:47 Onderwerp:
| |

|
| streetfighter schreef: | Dit is lang geleden, leuk om toch nog wat activiteit hier te zien
Maatje! Wat naar om te horen man, gecondoleerd!
Ik was op zoek naar je contactgegevens, kom je bij onze discord aanschuiven? Ik stuur de invite via de pm. |
|
| Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 172, 173, 174 |