| Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 ... 153, 154, 155 ... 164, 165, 166 Volgende
|
| Roderick |
Geplaatst: 03 Apr 2011 11:44 Onderwerp:
| |

|
| Joni Philips schreef: | | Aan die ballerina die klaagt dat Natalie Portman haar Oscar voor Black Swan niet verdient omdat zij het geavanceerde voetwerk niet heeft gedaan: Uw rol in de film was zeer beperkt, bijna altijd was Portman volledig in beeld en haar Oscar heeft ze duidelijk verdiend omwille van haar ACTEERWERK. |
Ik zie stuntmannen dit soort dingen al zeggen  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| elemeNt |
Geplaatst: 03 Apr 2011 11:53 Onderwerp:
| |

|
| Everybody_lies schreef: | Black Swan: Uitmuntend , geweldige prestatie van Portman. Ook even de prachtige en tegelijk subtiele soundtrack vermelden. 9,5/10
|
Vond je het niet erg dat alle gebeurtenissen een half uur van te voren werden aangekondigd, het daardoor voorspelbaar werd en de spanning totaal weg was? Daarnaast kon die leraar ook echt niet acteren en was hij zo irritant... Ik vond de film eigenlijk alleen maar tegenvallen Het enige leuke dat ik zag was Mila Kunis en ja Portman was ook goed. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 03 Apr 2011 12:25 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| elemeNt schreef: | | Het enige leuke dat ik zag was Mila Kunis... |
Can't argue with ya on that  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| musthavethisgame |
Geplaatst: 03 Apr 2011 13:55 Onderwerp:
| |

|
Alweer een tijdje geleden maar laat ik ze toch posten:
Precious
Ik heb het niet zo met films met boodschappen. En ook niet zo met de 'Aso wordt geintegreerd in de maatschappij'-films.
Verder is 'ie wel het kijken waard hoor.
Superhero Movie
Oh zo slecht maar wel leuk als je hem met vrienden kijkt. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Paintskillz |
Geplaatst: 03 Apr 2011 14:11 Onderwerp:
| |

|
| GekooktEi schreef: | | elemeNt schreef: | | Het enige leuke dat ik zag was Mila Kunis... |
Can't argue with ya on that  |
Thirded
Zelf heb ik gister voor de 5de keer 300 gekeken. Het blijft een epische film. Jammer dat het nieuwe seizoen spartacis zo lame is. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Joris |
Geplaatst: 03 Apr 2011 15:22 Onderwerp:
| |

|
| elemeNt schreef: | | Everybody_lies schreef: | Black Swan: Uitmuntend , geweldige prestatie van Portman. Ook even de prachtige en tegelijk subtiele soundtrack vermelden. 9,5/10
|
Vond je het niet erg dat alle gebeurtenissen een half uur van te voren werden aangekondigd, het daardoor voorspelbaar werd en de spanning totaal weg was? |
Hoe kom je erbij dat alle gebeurtenissen een half uur van te voren werden aangekondigd?
Ik wist van tevoren niet echt wat ik er van moest verwachten, maar vond het een topfilm. Zeker ook spannend. Heb 'm zelfs twee keer in de bioscoop gezien, en dat doe ik niet heel vaak (vorige keer was met Inglourious Basterds).
-
Recent gezien:
adjustment bureau: trailer was nog best wel veelbelovend, film was heel matig. Niks mis met geschiedsvervalsingen in films, maar om 't te gebruiken om het bestaan van God te rechtvaardigen vind ik niet zo fantastisch.
sucker punch: tof, vette actie, mooie beelden, leuke muziek. Dialogen zijn slap en personages niet heel erg uitgewerkt, maar ach, bij 300 was dat ook allemaal het geval. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 09 Apr 2011 00:46 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Mad Men - Seizoen 1
Heel verrassend qua uiteenlopende thema's die voorbij komen met vooral een enorm intrigerende hoofdpersoon, maar ook sterke bijpersonen en een mooie sfeerzetting van de tijd.
Of het feit dat ik na de season finale niet kan wachten om aan seizoen twee te beginnen een minpunt of een pluspunt is weet ik niet zeker. Ik zou in ieder geval heel gefrustreerd zijn als seizoen twee nu nog niet uit zou zijn, dus in die zin... Het seizoen wordt niet echt afgesloten. Aan de andere kant betekent dat waarschijnlijk wel dat seizoen twee doorgaat met de thema's van seizoen één, waardoor er een grote kans is dat die net zo interessant wordt.
@ Paintskillz: 300 was op tv, of niet? Echt geniaal, ik zapte langs en zag dat gevecht tussen Butler en die... wat het ook is. Die waarbij zijn oog gekrast wordt, mochten er meerdere zijn, weet niet meer alle details van de film namelijk. Maar inderdaad, mooie film, heel artistiek en origineel vooral. Bijna Sin City-achtig soms met kleurgebruik ook, dat kan ik altijd wel waarderen. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 11 Apr 2011 00:46 Onderwerp:
| |

|
Dit zijn ze films die ik de afgelopen week heb gekeken x3
Tangled
The International
New Kids Turbo
Extreme Movie
Faster
MacGruber
Hot Rod
Deathproof |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 11 Apr 2011 10:55 Onderwerp:
| |

|
| RoaringMdog schreef: | Dit zijn ze films die ik de afgelopen week heb gekeken x3
Tangled
The International
New Kids Turbo
Extreme Movie
Faster
MacGruber
Hot Rod
Deathproof |
Jij bent wel lekker bezig met films kijken en games uitspelen de laatste tijd, niet? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Mafusto |
Geplaatst: 11 Apr 2011 12:32 Onderwerp:
| |

|
Hij heeft te veel vrije tijd
Lees ik ben jaloers. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 11 Apr 2011 13:10 Onderwerp:
| |

|
| Harry Potter and the Deadly Hallows: Part 1 - 6.5/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 11 Apr 2011 17:07 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
| RoaringMdog schreef: | Dit zijn ze films die ik de afgelopen week heb gekeken x3
Tangled
The International
New Kids Turbo
Extreme Movie
Faster
MacGruber
Hot Rod
Deathproof |
Wat vond je van Death Proof? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| RoaringMdog |
Geplaatst: 11 Apr 2011 17:12 Onderwerp:
| |

|
Ondanks dat er niet echt een verhaal in zat , vond ik em echt heel vet De actie was geweldig ..ook al was er niet veel actie x3 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| GekooktEi |
Geplaatst: 11 Apr 2011 17:52 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Tja, het is wel de minste Tarantino-film die ik ken. Het is een aparte film, maar het had gewoon te weinig om het lijf om een geweldige film te zijn. Een leuk concept, maar inderdaad is de film eigenlijk zo gefocust op de actie dat dat er meer in had moeten zitten... Nou ja, een Tarantino-film zou geen Tarantino-film zijn als er geen enorme dialogen in zaten, maar dan moet de film overlappend toch wel wat te vertellen hebben. Dat heeft deze niet.
Voor mij waren nu de enige pluspuntjes Kurt Russell, Mary Elizabeth Winstead en de Dodge Challenger 1970.  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| KingLikesCookies |
Geplaatst: 11 Apr 2011 20:24 Onderwerp:
| |

|
Heima
Prachtige muziek, prachtig land, prachtige documentaire. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 11 Apr 2011 20:29 Onderwerp:
| |

|
Clannad-The Motion Picture.
Leuke film, echt een geweldige anime.
9/10.
En de Sola anime 13 eps+2 OVAs afgekeken, tot nu de beste
anime serie tot nu, heb van begin tot eind gewoon echt genoten.
Maar dat wist ik al na de eerste 2 eps al te hebben gezien.
10/10. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Lawliet |
Geplaatst: 11 Apr 2011 20:36 Onderwerp:
| |

|
The Simpsons movie 8/10
Blijft een super leuke film. Niet bijzonder of uniek, maar de humor doet het hem altijd. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 11 Apr 2011 22:47 Onderwerp:
| |

|
Net ook nog een smerige Japanse film gezien.
Grotesque,
in ieder geval geen B film, meer in de stijl van Hostel.
Gewoon martellen en zo.
7/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 12 Apr 2011 00:49 Onderwerp:
| |

|
Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl - 8.0/10
Geen plot om u tegen te zeggen, maar de interessante personages (Jack Sparrow!) en de unieke setting tillen de film naar een hoger niveau. Oh, en de soundtrack is natuurlijk fantastisch. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 13 Apr 2011 12:56 Onderwerp:
| |

|
Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest - 8.0/10
Een veel donkerder verhaal, dat tevens een stuk interessanter is dan dat van het eerste deel. Desondanks zijn sommige details moeilijk te volgen. Gelukkig zijn de personages weer fantastisch. Jack Sparrow steelt weer de show, maar ook Davy Jones doet het fantastisch. Will Turner heeft echter weer cheesy dialogen, en zijn vader lijkt op Darth Vader zonder masker. Desondanks weer een prima film.
Al vraag ik me af, hoe de fuck is het mogelijk dat [SPOILER]Captain Barbosa weer leeft[/SPOILER]? |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Nickdhnick |
Geplaatst: 13 Apr 2011 13:18 Onderwerp:
| |

|
| Christian Vuye schreef: |
Al vraag ik me af, hoe de fuck is het mogelijk dat [SPOILER]Captain Barbosa weer leeft[/SPOILER]? |
Door die vloek kan hij toch niet dood? Aan het einde van de aftiteling pakt die aap weer een munt. Misschien komt hij daardoor weer tot leven. Of het is gewoon zwarte magie van die ene vrouw waar je barbosa weer ziet.... |
|
| Terug naar boven |
|
|
| Christian Vuye |
Geplaatst: 13 Apr 2011 14:17 Onderwerp:
| |

|
| Nickdhnick schreef: | | Christian Vuye schreef: |
Door die vloek kan hij toch niet dood? Aan het einde van de aftiteling pakt die aap weer een munt. Misschien komt hij daardoor weer tot leven. Of het is gewoon zwarte magie van die ene vrouw waar je barbosa weer ziet.... |
Maar die vloek werd toch aan het einde van het eerste deel opgeheven? Ik dacht al dat het iets te maken had met die vrouw...  |
|
| Terug naar boven |
|
|
| JasperCLA |
Geplaatst: 13 Apr 2011 14:25 Onderwerp:
| |

|
The kings speech
Geweldige film, aanrader! 9/10 |
|
| Terug naar boven |
|
|
| ninodude |
Geplaatst: 15 Apr 2011 21:31 Onderwerp:
| |

|
Jackass 3
Er was maar een stunt waarvan ik het echt niet grappig vond, ofwel een geslaagde lange episode. Aanrader om samen met vrienden te kijken. |
|
| Terug naar boven |
|
|
| dantekloon |
Geplaatst: 15 Apr 2011 21:55 Onderwerp:
| |

|
Scream 4,
7/10
This niks vernieuwend, alles blijft het zelfde. |
|